2016年6月13日 星期一

輕狂歲月 ~ 上世紀 XX 年之法國之旅

每次去旅行前都喜歡寫一篇輕狂歲月懷舊一番, 對比一下從前與現在去玩時的心態.

到過巴黎兩次, 縱然有男孩同行, 都不怎樣感覺浪漫情懷, 除了見到那些拉丁裔男子很吸引外, 坐在香榭麗舍大道旁的咖啡座邊喝咖啡邊看漂亮的男子, 用廣東話評頭品足簡直是賞心樂事, 還有歷史建築及博物館就叫我如癡如醉, 就是羅浮宮便一去兩天但也感覺行不完, 不過以目前歐洲的形勢, 再去的機會真的不大.

第一次去巴黎是緣於一個無聊的承諾, 話說當時有位同學到英國讀書, 之後保持著書信聯絡, 有次他寄了往巴黎遊覽的照片, 當時戲言說我也想去, 他答應只要我到英國便一定陪我去巴黎, 之後他轉到紐約升學, 及至第一次去英國的時候, 他竟然飛返倫敦履行這個約定, 在巴黎玩得很開心完全沒有感覺有甚麼特別, 回港後男朋友知道後不高興, 之後被他知道這同學也跟著回港, 分手是逃不了的 !

第二次是與兩個女朋友同行, 最記得那次是由比利時坐夜車早上到達巴黎, 在火車站的收費洗手間內梳洗刷牙, 結果給法國女人怒睥, 還有在晚上往凱旋門的隧道裡給黑人追嚇得要死, 不過幸運的是在那時已經治安不太好的巴黎財物幸保不失.

聖心教堂





巴黎聖母院




凱旋門




巴黎鐵塔週邊





艾菲爾鐵塔



羅浮宮



唔記得




凡爾賽宮






12 則留言:

  1. 哈哈...好在我舊年去過,睇番我D相,唔記得嗰度係位於羅浮宮範圍內的 Place du Carrousel 廣場的騎兵凱旋門(Arc de Triomphe du Carrousel),穿過凱旋門就係Jardine des Tuileries (杜樂麗花園),一路直行穿過公園另一個出口就係Place de la Concorde (協和廣場),而下面嗰張方尖碑就係豎立响協和廣場

    可以睇番我依篇
    http://3jfamily.blogspot.hk/2015/06/2015-day-62-pont-des-arts-arc-de.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔該晒 3J家庭,年代太久遠了,大路既景點仲會記得,但係有啲已經唔記得係乜,打開相簿好多地方都好陌生 :P

      刪除
  2. 每次大小姐出門前的輕狂系列,十分好看。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 Albert,再唔寫就會唔得晒去過邊處!

      刪除
  3. 法國, 青年時在加拿大曾經想到的地方, 雖然只是一海之隔, 可惜自己不懂法文, 雖然無去但也單拖直上有小法國之稱魁北克睇下名勝外還要睇睇法國妹 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就鍾意睇法國仔,真係好靚仔,法國妹好靚女,見到佢地自然咁 kiss 好賞心樂事,唔似喺香港見啲男唔型女唔靚就唔喺公共場所親熱。

      刪除
  4. 厲害! 果個年代去歐洲已不簡單~仲要係自己去唔係跟團!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰時心口有個勇字完全唔識死自己去。

      刪除
  5. 同人唔同命,我年少輕狂係同同學返下廣州、去華東團之類咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係架,我都有去廣州,珠海,惠州咁,不過冇乜點影相。

      刪除
  6. 我年少輕狂時,最遠去到大澳咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩嗰時去咗咋,年紀越大越唔敢去遠既地方,又唔想坐長途機,所以都係短途台日。

      刪除