2016年7月28日 星期四

20.1 東京 ~ 羽田到著

現時熱爆全球的 Pokemon, 在池袋 Sunshine City 開了一間很大的專門店, 第一晚晚飯後與女兒逛至店鋪打烊. 


在十一月四國旅行回來後沒有計劃再去日本會是甚麼時候, 當時預計如果女兒工作假期後不留在日本的話, 大概四月尾可能會去幫她搬行李回來, 不過後來她決定留在東京讀書, 這計劃於是泡湯, 一直都想著用甚麼藉口再去一次, 因為老公今年已經沒有大假, 要去的話就只有我自己去, 拿不定主意主要是因為我很怕一個人住酒店, 如果我可以克服到的話之後便海闊天空, 到五月時知道不得不去一趟, 所以就這樣一個人踏上行程.

二O一六年六月十三日 (雨)

印象中好像第一次在一號閘口登機.


原來 Premium Economy 也可以比普通經濟客位早一點上機.



第一排坐位, 座位寬敞到隔鄰坐了外國人, 但每次出入都不會打擾他.




到達羽田機場後坐機場巴士出池袋.




晚飯約了女兒再次吃磯丸水產.








飯後甜品.


Toyoko Inn Ikebukuro Kitaguchi 2  (東橫イン池袋北口 2)



喜歡房間夠細一目了然.





酒店雖然有免費早餐, 不過越來越沒有興趣吃加上是一個人, 索性每天都出外找其他早餐吃.




2016 一個人在途上 ~ 關東遊蕩


20.2 茨城 ~ 開到荼薇な國營日立海浜公園


17 則留言:

  1. 一個人住間房細無咁驚^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 而且廁所在入門位置,就算整晚開燈也不會太光 :D

      刪除
  2. 如果我一個人去,我都會住東橫Inn,喺熟識既環境下應該冇咁驚

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個人住都係揀Toyoko, Super, Comfort 哩啲細房既商務酒店, 如果俾間大房有兩張床, 好驚半夜朦朦朧朧醒咗見隔離床有嘢 8-|

      刪除
  3. 池袋哩間東橫inn方唔方便出入?宜家考慮緊住池袋定新宿嘅東橫inn好,有啲人話池袋東橫比較雜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好近,大概五分鐘已經可以行到JR池袋站西口.
      至於雜呢就見仁見智,因為我通常唔係住西口就北口,住慣咗唔覺,夜晚12點幾一個人行返酒店都唔驚.

      刪除
  4. 明白,唔該哂!因為要shopping所以希望酒店會近啲比較方便!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛客氣,不過我覺得濕平既話新宿比較就腳,濕都濕得多啲>:)

      刪除
    2. 因為我係平,貴都殺,所以會住新宿嘅機會大d!係喎,你今年會再去日本旅行呀?自己一個都冇問題啦,或者去到同呀女去玩都得啦

      刪除
    3. 今年應該唔去咯因為佢下個月放暑假返黎一陣,如果再去都會同司機一齊去,因為一個人拎行李同坐車等等都覺得幾吃力 ::mm1613

      刪除
  5. 回覆
    1. 個女明知約咗食飯放學後竟然食飽野,所以實際得我一個食唔叫得咁多^^

      刪除
  6. 我只試過一個人去旅一次咁多,覺得悶,因為無即時分享。

    而家資訊發達左咁多,可能會無咁悶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 師公而家係無咁悶,因為可以即時影相即時 what's app 曬命 :))

      刪除
    2. 係囉,師公都收唔少我啲曬命相 XDDD

      刪除
    3. 哈哈,彼此彼此啦!

      刪除