2016年11月11日 星期五

快閃東京食餐飯

本來這篇是幾天前寫的, 不過架車俾人劃花後沒有心機 -_- ........... !!!

自從有了上次的快閃經驗後, 回來後常常心思思以這種形式再去.

錯過 UO 三週年 $68 之後, 每日都吼住睇睇再有沒有差不多的價錢, 終於前幾天看到 UO 做回程免費, 去程也只是 $408, 經過一夜考慮, 抱著如果翌日還有的話就扑鎚, 結果就成交了, 原來真係手快有手慢冇, 當日未到中午已經沒有回程免費.

日子選擇在明年一月頭女兒生日附近, 目的就是與她慶祝生日食餐飯.

今次比上次多留一天, 可以說是四日三夜, 上次凌晨機去睡不到, 所以會搭早一班機六點多飛, 到達羽田十一點半, 預算已經沒有交通工具出去, 會在機場等到五時許才出 downtown, 離開都是第四日的早上六點多, 所以只是住一晚酒店, 剛巧訂到 Super Hotel 池袋北口的特價房 5980円一晚, 所以這次 budget 不計買物可以控制在四千元樓下 :D

多了一天時間可以去一至兩個景點, 我屬意去川越, 但有人說很久沒有去鎌倉, 不過鎌倉呢.........我剛剛去完, 最後想去橫須賀, 不過還有兩個月時間可以慢慢諗.

******十一月十一日驚見 UO 單程做 $111 :(

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 你要追楓又要追櫻既時間機票實貴😁

      刪除
  2. 睇你應該仲會有好多個快閃!哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 平機票做就咗咁樣去既形式,遲啲個女搬屋有地方落腳仲方便😘

      刪除
  3. 瞓機場@@ 頂唔頂得順㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,為咗慳錢嘛!其實有咗上次經驗覺得瞓機場比坐凌晨機好 😅

      刪除
  4. 回覆
    1. 喺邊度?我完全冇諗過 😅

      刪除
    2. 正在空港入面! 仲有大浴場添
      http://hitomi-kong.blogspot.hk/2015/07/shower-roomhotel-guest1first-cabin.html

      刪除
    3. 睇咗咯,唔該晒!👍
      不過仲偶然睇番你瞓機場嗰篇,見到你地瞓最低層嗰度夠靜加上有24小時 Lawson,(其實六月返香港雖然坐中午機都喺嗰度 hea 咗好耐,唔知點解上次完全唔記得 😅)所以都係決定喺機場留到天光有車至走 ^^

      刪除
  5. 回覆
    1. 唔該晒輝哥,等我查查 :D

      刪除
    2. 羽田出池袋東口有四班夜車(0020,0100,0140,0220):
      https://www.limousinebus.co.jp/ch2/platform_searches/index/4/211

      你睇下酒店有無得late check-in, 食個宵夜瞓晏啲都幾好㗎。

      刪除
    3. 唔該晒輝哥,今次住宿可能有變唔會住池袋而係住得更遠.
      同埋諗住第二日朝早會去鎌倉,不過我都好似見到有夜行車出鎌倉,正喺度諗坐唔坐.

      刪除