2016年11月8日 星期二

男人最痛 !

原本"今天應該很高興", 因為今日是結婚記念日, 也已經訂了今晚食飯, 更因為買到 UO 回程免費機票.

怎知老公放工回家順便看看他的二奶, 發覺近油箱蓋的地方給人劃了一道花痕, 從痕跡看是蓄意的, 由於現在用車的次數相對地少, 應該不會是外來人的所為, 加上最近隔離新泊的那部車常常泊過界, 向管理處投訴後依然沒有改善, 於是將車泊到與那車只剩一線連人也行不過, 不過近日見那車稍為泊得正常後就回復舊時泊的一樣怎知便發生這事.

老公愛這二奶非常, 雖然已經是十多年車依然保養得很新淨, 得閒無事都左摸右摸, 所以見到當然暴跳如雷, 已經報咗管理處與警察, 雖然明知不會做到甚麼但希望不要再發生.












16 則留言:

  1. D人真係衰到冇朋友 . >_< !!
    (雖然唔肯定邊個做 , 總之就係激氣啦)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!香港太多呢啲損人而不利己既人,唯有講句唔好彩 -_-!

      刪除
  2. 呢D福街杏加橙真橙係無聊到極點, 拉花人地架車有乜著數, 唔通會發達.
    如果唔係太深試下買枝 scratch x 2.0 捽下睇下得唔得
    嘻嘻, 前星期架波子撞到個羅柚^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 架波子俾人撞?
      t先生你呢句今日聽咗好多 XD
      唔該晒 t先生教路,已經揾咗車房話噴番要一千蚊鬆啲,不過排到十二月。好在唔係太顯眼,試過之前揸架三菱改到好寸泊喺一條好靜既街,攞車時俾人喺車頭冚刻咗個門字加個小字仲冇仇報 >_<

      刪除
    2. 波子係自己撞 ^^
      如果一千蚊噴一幅(整塊)就唔算貴, 唔深就試下用 scratch x 2.0
      http://www.meguiarsdirect.com/product/scratchx-20

      刪除
    3. 唔該晒,條痕都好深吓,摸落有凹凸 😔
      我記得好多年前見過架日本車撞架唔知係 924 定928 個尾(總之好似隻盤),架波子乜事都冇,架日本車個頭就摺晒 😱

      刪除
  3. 你唔講我仲以為新車落地~可見你老公真係對佢好好保養~泊左多年無事~有人新黎就出事~好可疑..

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港既泊車位係細,所以人人都會將就,投訴佢又唔理,我地單邊位隔離係柱,佢泊過界根本落唔到車只好同佢一樣咁泊法可能激嬲佢 😡

      刪除
  4. 日防夜防,陰濕難防,裝番隻360 cam幫佢拍番條靚V,告佢刑毀都好!
    UO對飛買幾銀呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 諗住架老爺車唔會俾人偷所以都係裝咗車頭 cam,估唔到俾人搞 😢
      機票買408,諗咗一晩第二朝扑鎚,之後講俾蜻蜓妹妹知點知未到晏晝已經冇晒。

      刪除
    2. 408都O吖!可以諗完一晚都出到算好彩啦 👍🏻

      刪除
    3. 係呀,原來真係要搶喎,我見上次38蚊到第二朝仲有所以懶懶閒.

      刪除
  5. 啲人真係陰質,時晨未報啫。唔好影響心情。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺香港泊車都會有呢啲情形,有時自己會小心啲唔泊咁靜既地方,但係自己既停車場就避無可避 :(

      刪除