2018年3月9日 星期五

2018 信州之行 ~ 行程

可能因為要返工的關係, 加上電腦壞了差不多一個月, 覺得今次編排行程好像很倉猝, 到出發前十天都好像只有一個框架, 詳細的景點還未落實, 可能也要邊行邊改.

這次由東京出發至長野途經群馬的草津, 在長野兜一圈, 遺憾是因為長野可能還有積雪, 上高地未開山當然去不了, 最想去的白馬最終都放棄, 安曇野是嘗試可不可以到達, 要到時才知道.

離開長野取道經御殿場放血再前往箱根, 上次箱根原來已經是廿年前, 有機會也想到富士屋吃午餐或下午茶, 記得咸豐年第一次到箱根時住過, 當時不識寶覺得住鬼屋 >_<!

回東京那天選擇早晨回程, 因為害怕重蹈上次由富士山回東京塞車的覆轍, 或者早上會比較暢通.


第一日

香港 → 東京成田

第二 至 第三日

東京  (出席女兒的畢業典禮)

第四日

東京  →  輕井沢 (主要都是 outlet)

第五日

輕井沢  →  鬼押出し園 (上次吃了閉門羹, 今次希望再遊)  →  草津  →  地獄谷野猿公苑  →  渋溫泉

第六日

渋溫泉  →  小布施  →  善光寺  →  長野市

第七日

長野市  →  安曇野  →  松本城 (重遊因為上次煙雨迷濛)  →  松本市

第八日

松本市  →  奈良井宿  →  諏訪湖(初島神社, 間欠泉センター, 高島城, 立石公園)   →   諏訪市

第九日

諏訪市  →  御殿場 (主要都是 outlet)

第十 至 第十一日

御殿場  →  大涌谷  →  蘆之湖  →  箱根神社  →  小王子  →  杉並木  →  玻璃之森  →  箱根

第十二日

箱根  →  東京

第十三 至 第十七日

東京 (由於去年櫻花由花開到花落已經看過, 所以賞櫻不是重點, 倒是希望像郭太那樣看看油菜花)

第十八日

東京羽田  →   香港





14 則留言:

  1. 地獄谷野猿公苑都係我一直好想去嘅地方之ㄧ,麻煩影多啲渋溫泉嘅相俾我參考吓,考慮中,thanks !! 😘😘

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定一定,呢個地方我都係想去好耐,但係次次都好似唔順路,難得今次凈係長野所以點都包括在內:D

      刪除
  2. 我覺得去御殿場個OUTLET就無謂去輕井澤果個(?),御殿場D牌子多D
    你地自駕,油菜花田真係大把選擇
    唔洗就住去坐D鄉郊路線仲要夾埋等埋佢D火車經過...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實兩個outlet 都係中途站停一停住一晚,如果唔停直踩會好長途,XD籍口!
      我地計過時間同車費好似揸車都比較化算,我淨係識你介紹嗰個小湊鐵路其他地方唔係好知架 :P

      刪除
    2. 通常去小湊鐵道會去埋佢隔離果條いすみ鉄道,兩條鐵道橫斷千葉縣中間,不過兩條鐵道班次疏,唔自駕就要早出發,咁你自駕就點都得,係夾時間等火車經過姐,另一熱點係茨城県果條真岡鐵道,又係會有蒸氣火車。

      刪除
    3. 唔該晒你, 郭太.
      你唔講我真係唔知原來仲有一條鐵道有咁多野睇, 如果好天一定抽時間去一趟.

      刪除
  3. 吓,乜咁快畢業嘞!!

    十七日! 望到只有留口水!行程好豐富呀,玩得開心啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝輝哥。
      眨吓眼三年過去,不過都唔知係咪三年又三年!

      刪除
  4. 原來大家路線都好似,又係去野猿公園同埋輕井沢,不過我去嘅日數少好多!玩得開心啲啦
    呀女仲會喺日本讀書?

    回覆刪除
    回覆
    1. 和豚媽媽,你都玩得開心啲!
      咁啱嘅, 幾時出發? 我23號開始上長野.
      呀女今年畢業咯,不過佢想留一留踫踫機會.

      刪除
    2. 我18號凌晨機去東京,跟手攞車直接去野猿公園 ,
      放心,宜家日本咁需要外國人才,呀女應該會好快搵到啱心水嘅工作!

      刪除
    3. 直接揸車去野猿車程都好遠吓,咁當晚係咪住渋溫泉?哈哈,如果你遲一星期可能會踫到 :)
      承你貴言,我都想佢留低打工至少可以攞多啲經驗。

      刪除
    4. 會住喺湯田中嘅燈千,不過嗰幾日天氣都麻麻 ...

      刪除
    5. 係呀,我都見到好似會落雪。

      刪除