2018年5月20日 星期日

25.4 地獄谷野猿公苑 ~ 甩繩馬騮通山走


二O一八年三月二十五日 (晴)

昨晚兼程前往酒店, 只是用了不到兩小時, 比GPS稱的三個多小時要快, 在酒店附設的停車場泊好車後, 二話不說連行李都沒拿便趕往酒店 check in 拿餐券, 幸好當晚是自助餐, 之前打電話到旅館料想趕不到可能要取消時, 負責人說自助餐由七時二十分到八時四十分, 只要在完結前到便沒有問題, 當晚趕到辦妥手續是八時左右還可以吃到晚餐.

ホテル水明館 (Hotel Sui Mei Kan)

早餐也是自助餐, 食品是一般但是自家焗的牛角包很好味, 每次差不多出爐時都大排長龍.









當日星期日車多, 野猿公苑專有停車場滿座, 於是被安排到臨時停車場泊車, 結果由停車場行至地獄谷溫泉入口已經用了十五分鐘.



這裡稱到地獄谷野猿公苑入口約25分, 不過我們行了45分.




在入口附近已經見到馬騮通山走.










連人家的屋簷也有蹤影.



地獄谷野猿公苑.




大批龍友等待著牠們下水.



那天天氣雖然不叫做熱但不是很冷, 但馬騮都唔傻, 所以沒有馬騮會落溫泉浸, 只在石上攤抖.






你望我, 我望你 !



互相捉蚤 ? 捉著便放入口 ? 見到有些嘔心 !









只是飲水, 見到很想一腳兜落水 !




金絲猴 ?











結果逗留至正午應該都不會下水了.


25.3 群馬 ~ 草津湯畑


25.5 長野 ~ 善光寺




24 則留言:

  1. 落大雪影佢地浸溫泉應該好正,不過我想去岩尾別影熊

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度既賣點係馬騮落雪浸溫泉,不過我覺得大雪要行入去嗰度有啲危險。
      岩尾別喺北海道?

      刪除
    2. 我記得十年前去都無咩人識
      嗰時仲有 Live Cam 玩, 可以 remote control, 當年來講都幾有趣.

      刪除
    3. J少唔講都唔知有Live Cam, 而家睇都好有趣 :D
      唔知係咪熱好似連石頭上面既馬騮都少咗.

      刪除
    4. 我嗰時春天去,都好多. 
      個 Live Cam 仲係每小時 take snapshot, 我當年仲專登等佢影相再返屋企 download 返.

      刪除
    5. 哈哈, 有得睇番自己咪好得意 !
      你去時啲馬騮有冇落水? 嗰日喺我嚟講係覺得凍, 但係馬騮就係唔落水.

      刪除
    6. 死啦原來係十幾年前 XD

      https://photos.app.goo.gl/HrSb4aj2LtVCCQaV8

      刪除
    7. 好正, 好多隻落水 \O/
      如果我地早一個星期去都有幾隻落水 -_-!

      刪除
    8. 我記得去之前都有追吓 LiveCam ,睇吓咩時間去會多啲.

      刪除
    9. 今次去長野一般天氣都係冷, 以為至少都有一兩隻睇吓 !

      刪除
  2. 網上偷窺@@ 小心比人告你不誠實使用電腦 :P

    回覆刪除
  3. 要行成 45 分鐘 ?! 仲諗住 12 月帶阿女去,睇嚟都係唔好諗了 ……

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我行得慢呢!
      不過整段路好多窄位又冇圍欄如果冬天行係有危險性,我睇過有雪時有人會帶行山杖同著埋雪靴。

      刪除
  4. 呢處想去睇睇, 不過好似太花時間到達同只有落雪時最正

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如果唔去長野就完全唔順路,同埋天氣唔夠冷要佢地浸溫泉真係睬你都儍😅

      刪除
    2. 我會有晚往志賀高原, 因為想去睇湯釜, 不過聽聞湯釜封左, 翌日就去白馬前去睇馬騮定去扇澤睇大水壩

      刪除
    3. 白馬想去好耐,不過次次都係季節唔啱。
      九月睇馬騮真係冇咩野睇,盞去到失望。

      刪除
    4. 呢度我卒之都有去, 楂車果條單程山路泊去渋温泉果邊停車場就好快行到馬騮公苑

      刪除
    5. 我地去嗰日人山人海所以泊到冇雷公咁遠行鑊金。
      你去時凍唔凍?馬騮有冇落水?

      刪除
    6. 星期日都好多人去, 因為星期六住志賀高原, 所以九點幾都到左有料車場都仲有好多位, 不過走果時十一點到就爆棚, 果日成二十八度仲浸熱水, 你估馬騮傻㗎 :) 果日都好多馬騮仲開始換毛, 不過就臭D仲要少心佢地D便便 .
      白馬八方池都有去:)

      刪除
    7. 原來大熱天都會咁多人去,我以爲啲人天氣凍至去。
      白馬應該好靚,開始有紅葉未呢?

      刪除