2018年7月15日 星期日

25.9 諏訪 ~ 高島城 と 諏訪湖

二O一八年三月二十七日 (晴) 續

離開奈良井宿到今次在長野縣的最後一個地點諏訪, 在計劃行程時因為要去御殿場關係, 要找一個地方作為中途站停一晚, 諏訪算是比較有名氣與景點也多的地方.

高島城. 我們笑說這城比大富人家的大宅還小, 一定是那些九品芝麻官 XD.


如果有櫻花一定靚爆.















接著到諏訪湖畔的足湯.



這個湖看起來不及十和田湖或者田沢湖那種給人寧靜治癒的感覺而多了點商業味道.






到達間欠泉已經過了全日的噴出時間, 幸好對於這些類似噴泉的玩意興趣不大, 翌日都不會專程再來一次.




上諏訪ステーションホテル (Kamisuwa Station Hotel)




原本最擔心今晚晚飯問題, 因為初時以為這個湖與十和田湖或者田沢湖一樣食肆不多, 不料就是酒店介紹的已經也有廿多間, 而且都集中在車站附近很容易找, 不過街道都比較冷清.




最後進了這間吃燒鳥的居酒屋.












二O一八年三月二十八日 (晴)

第二天早上到可以眺望諏訪湖的立石公園, 這裡有傳聞指是人氣動畫 "你的名字" 裡面繪畫糸守湖的藍本, 女兒說日本太多地方都會抽 "你的名字" 的水, 雖然她很喜歡 "你的名字" 這動畫也看過很多次, 但完全冇興趣打卡只留在車裡.

無疑這裡眺望諏訪湖真的很美, 整個湖盡入眼簾.



以為會有很多人朝聖, 但是遊人疏落.







遠望御岳山.






也是時候離開立石公園到御殿場搏殺了.


25.8 中山道十一宿 ~ 奈良井宿


25.10 富士之行 ( 7 ) ~ 第二度放血 @ 御殿場





12 則留言:

  1. 呢座城個外觀其實都幾另類丫
    立石公園個風景幾好,實景應該仲靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 個城我鍾意個顏色.
      實景由立石公園望湖有啲霞氣, 由鏡頭出既色靚啲.

      刪除
  2. 呢款車行李箱擺放行李方便嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔方便 我地攞車時已經後悔點解同樣價錢唔租CX-5.

      刪除
    2. 所以我經常講,租車自駕遊其中之一個要求係行李箱能否放得落啲行李和容易存取行李。

      刪除
    3. 因為一直以為呢架車同我地自己架車同級, 我地架車可以裝到晒我地呢啲行李所以冇為意, 覺得應該冇問題.

      刪除
    4. 通常我唔認識既車,如果香港有,我會去showroom睇下架車,如果香港無呢隻款,我就上網睇,主要部份都係睇行李箱。

      你有留意我個blog,每次我都有將架車既行李箱既照片post出嚟比大家參考架。

      刪除
    5. 反而我有親戚如果揸車就會叫佢地留意行李箱,自己就大安旨意XD

      刪除
  3. 哈哈哈哈,你都得喇!

    回覆刪除
  4. 呢排都有幾位 Blog 友寫北陸, 其實你呢次寫完未 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫完喇, 未埋尾得番年頭去伊豆嗰次咋 :P

      刪除