2019年4月16日 星期二

2019 泡菜走多一回 ~ 買物

今次去韓國遇上櫻花期, 不過團友期望 shopping 多於賞花, 所以只在景點或者行街途中順道看花.





在超市買買買, 一架車放不下, 最後是兩車滿滿, 女兒就是杯麵已經買了十六盒.



其次是到 FILA 掃波鞋, 女兒說比香港與日本平很多.


可能今次同去的兩位姑姑很喜歡購物, 所以比上次買多了.

當然不會少了茶々的手信.



T恤也有買幾件.



分到的手信.


最想要買的是 hand cream.






從日本帶來的.


女兒寄回來給茶々的生日卡.


以下是團友部份的戰利品.









6 則留言:

  1. 我舊年都買咗好多食物返嚟,但後來發現香港都有得賣,價錢係貴少少,不過其實我對韓國零食麻麻,只係見人買我又買,所以今次去釜山咩零食都無買,費事拎餐死
    比起日本可能價錢相差會較多
    最後成個trip我只係買咗4塊mask和一支洗面膏,駛咗好少錢

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個姑仔第一次去首爾覺得乜都平過日本所以盡情掃貨。
      我個女就話日本買韓國麵同零食都貴,當然化妝品同護膚品就更平所以佢都買到盡。

      刪除
    2. 買左咁多野,有無即時退稅呀?

      刪除
    3. 有呀, 超市可以立即退, 其他留番張收據去機場退都好方便.

      刪除
    4. 大小姐近排開咗個熊牧場 :)

      刪除
    5. 韓國 WON 太好駛,結果口頭禪係 "why not both" 😂

      刪除