2020年7月17日 星期五

寫在瘟疫蔓延時 ~ 記疫症下自肅在家盆栽寄意

在疫症下自肅在家減少外出, 除了必須要買餸和日用品外都盡量不出, 沒特別興趣又討厭煮食, 又不能長期煲劇和電影, 況且日劇因為瘟疫蔓延關係停止拍攝一段時間做成真空期, 所以轉為寄意盆栽, 不過盆栽看似種植容易, 原來連仙人掌也會種死.

現在尚健在的植物.










苟延殘喘的.


已經壽終正寢.




10 則留言:

  1. 仙人掌也會種死 …… (舉手)我試過 😛

    回覆刪除
    回覆
    1. 種仙人掌係要好狠心,唔可以驚冇水,淋得多一定死 😅

      刪除
  2. 即係我地細個以前養烏龜唔夠3個月死左。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企都有烏龜, 係阿女一年級開始養, 初時都係好難養好快死, 不過死咗再買養養吓冇死, 而家嗰兩隻廿幾歲好大隻咯.

      刪除
    2. 我記得以前小學時都養死過隻小龜,好似係我唔記得餵嘢俾佢食 ……

      刪除
    3. 記得阿女細個養烏龜都好容易死, 之後養養吓見到啲烏龜有唔妥就會走去水族舖問問, 買啲藥試試, 漸漸烏龜就冇死養咗廿幾年 :D

      刪除
    4. 原來個個口中好難養死的烏龜,又好多人都試過養死,哈哈
      即係你家隻烏龜還健在??

      刪除
    5. 係呀, 而家大隻過成人手掌, 仲好精神好惡添.

      刪除
  3. 疫情真令人無 mood, 好耐都無上黎, 願大小姐一家平安

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 t先生,我都祝你身體健康,平平安安!
      我最近通常都係宅喺屋企,免得過都唔出街,希望瘟疫快啲過去可以重新過正常生活。


      刪除