2022年5月4日 星期三

執行李篇 ~ 女兒回家了 !

番黎三個月竟然隻喼裝晒啲咁嘢, 連自己既衣褲鞋襪都擺唔晒, 係咪有啲黐線 !


收到阿女咁講嚇一跳 !

有時真係唔知啲人點諗架, 會唔會設身處地想想, 明明番黎三個月仲要隔離酒店七日, 要帶既嘢好多, 我都唔敢叫買嘢, 但係有人仲係咁叫買嘢帶番黎 ! 始終係長輩好難 say no, 但叫人帶三十幾盒藥膏係咩諗法, 點解唔幫人諗吓.






13 則留言:

  1. 利申 : 部 switch 都係佢地唔係我!

    回覆刪除
    回覆
    1. E家円穿六,人過唔到日本都想搵人代買好嘢,遲D物價一定漲,公主都犀利想要鏡飛,睇新聞話炒到上四十幾個仲好炒過隻撈石屎熊貓🤩

      刪除
    2. 祝大小姐母親節快樂!

      刪除
    3. 佢今次番黎好大程度唔係探我地兩老,而係要見12塊鏡呀 😅

      刪除
  2. 長輩都無情講啦...舊年我老公出差,我奶奶居然在大陸叫親戚買左一大袋果皮(聽講係尼龍袋SIZE!),叫我老公番落黎時順便拎落黎,老公係去做野唔係專程幫佢拉果皮呀痴線! 佢自己工作帶貨板都塞爆幾個行李,我老公Say no彩佢有味拒絕左 (事隔幾個月後,奶奶好好笑,走黎問佢袋果皮去左邊,佢個親戚老屈話俾左袋果皮我老公拉走! 好明顯佢親戚私吞左啦,袋果皮好似唔知買左幾多千蚊)

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時好唔明白有啲人,總之見到你去旅行或者好似阿女今次返黎咁,就叫幫佢買一大堆嘢,根本唔會幫人諗吓會唔會做成人地既不便🙄

      刪除
  3. 唔洗咁認真買咁多,求其買七八盒應酬親戚咪算囉,除非佢地肯定幫到你買到要買嘅鏡仔飛

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公都係咁話駛咩幫佢地買晒喎, 鏡仔飛根本諗都唔好諗, 預咗佢地冇下次買嘢喇.

      刪除
  4. 無知一問果D"3個使用"係咩東東? 你地下次真係要幫呀女擋住D怪獸長輩....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知,但係阿女話佢地買咗好多防蟲餅,係咪黐線吖,防蟲餅香港冇咩,佢諗住去郵局寄番黎,但係郵局話唔寄得,於是我地就叫阿女調轉將佢啲衫褲鞋襪用快遞寄,寄咗萬二円,我會收番佢地錢 😅

      刪除
    2. 嘩! 防蟲餅都要人地咁樣買番黎真係離晒譜! 萬二円快遞費唔知佢地會唔會借D二唔想俾之類呢...

      刪除
    3. 萬二円可以斷尾買嘢,雖然係貴啲,但係一日日本未開關,佢地都會叫阿女買嘢然後寄番黎,阿女已經覺得好煩,今次唔俾錢,以後都冇交易 😠

      刪除