2020年3月3日 星期二

27.7 冬之美瑛 ~ 美馬牛至青池

二O一九年十二月七日 (晴) 續

一連串的樹之後其實已經過了午飯時間, 由於冬天關係很多路旁的小店都沒有營業, 回美瑛站又好像有點浪費時間, 倒不如直去青池看看沿途有沒有食店.

途經美馬牛小學校.









到達青池附近的道の駅びえい「白金ビルケ」內終於找到一間漢堡包小店.



那裡很有趣, 小店是在外面寒風凜冽的外賣店, 但在室內地方有桌椅可以坐下來, 我們買了熱湯和包, 沒有其他人吃得很舒服.



然後在附近走走.



這裡原來有路走去青池, 但現在給雪封了.



到達青池很多遊人, 與先前道の駅有天壤之別.


青池鋪滿雪.






時間差不多是時候回旭川還車後要坐火車回札幌.


結果比預計提早還車後, 本來預備坐 JR札幌行 : 1730-1855, 幸好沒有預先買車票, 於是坐早半小時 1700 開出的列車.

到札幌站剛好是星期六關係食肆都是長龍, 這間不用等很久.





Residence Hotel Stripe Sapporo

又是因為星期六關係, 札幌的酒店都貴, 起初訂了薄野那邊, 但是還是想住近車站結果訂了這間 B&B.



始終不喜歡 B&B.


一張床再加一個布團.


翌日的札幌站.


一群白鴿瑟縮在站外.






15.16 美瑛 ~ 從美馬牛到深山峠


27.6 冬之美瑛


27.8 洞爺 ~ 昭和新山と 洞爺湖




12 則留言:

  1. 青池結咗冰都多人睇?都唔青😂

    第一碟係湯咖喱意粉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當日青池好多強國人.
      係呀, 第一碟係湯咖喱意粉不過唔係我食 :D

      刪除
    2. 我第一次去青池係冬天結哂冰,當時仲要行一大段路先入到去

      刪除
    3. 可能嗰日自己揸車去既人唔多, 泊低架車行上去已經到青池.

      刪除
    4. 係因為宜家個停車場搬近咗個青池,舊年我去已經唔同哂了,以前係個沙地,仲要行一段路先到,近年遊客多咗,停車場變得完善得多,青池旁仲有洗手間及売店
      https://3jfamily.blogspot.com/2019/08/2019-furano-marche.html#more

      刪除
    5. 之前喺食包既道之駅有條小路可能係捷徑去青池,不過因為積雪封咗,行番大路一入就係你話嗰個停車場。

      刪除
  2. 美馬牛小學我都經過一次, 不過望咗一陣就走了, 冬天青池開頭以為似mac 機個張 wallpaper 咁靚, 之不過原來都會出現結冰的日子就平平無奇, 只是像有鹿足印嘅雪地.
    一張床再加一個布團果幅相好驚嚇😱好似有人着住藍色衫褲打側瞓咁🥶
    講起白鴿, 唔知點解北海道果D只有灰黑色唔似香港有五顏六色

    回覆刪除
    回覆
    1. 人地話青池最靚係夏天,冬天要夜晚打燈至靚。
      t 先生講間房驚嚇個心即刻離一離,以為有啲污糟嘢見到添,間房咁細啲嘢都冇地方企啦😆
      我又冇留意白鴿既顏色只係覺得佢地肥到好似飛唔起 :P

      刪除
  3. 秋天嘅青池都靚架,下次秋天去睇下
    通常影房間相我會先入去影完相再攞行李入去,唔想俾人見到太凌亂嗰樣同埋D私人用品囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔記得上次秋天去美瑛時點解會錯過青池 😅
      我唔會專登介紹間酒店, 我地住既酒店又唔係啲咩靚酒店, 要睇詳細上官網乜都睇到, 影房間相係因為要有存在感 😉, 之前間房冇乜特別都唔會影, 跟住我老公成日講呢間酒店既房係點架, 問得多咪影埋等佢睇到黎記番起, 有埋啲物品好多時會記起埋當時可能會買咗啲乜, 帶過啲乜 :P

      刪除
    2. 我同你目的唔同,影房間相係為咗放上blog度,都唔一定係靚酒店,基本上所有連同普通連鎖商務嘅都會影

      刪除
    3. 所以我鍾意睇你地住既酒店,尤其係高級溫泉旅館,好似 J少住嗰啲,我諗我應該冇乜機會去住 😅

      刪除