2020年3月31日 星期二

寫在瘟疫蔓延時 ~ 記旅居疫症下東京的日常

這陣子老公的家人很多都在陸陸續續隔離中.

首先是其中一位妹夫因為有要緊事要由西安回港, 隔離十四天辦事後返回上海又需要隔離十四天, 就這樣隔離中渡過一個多月.

跟著在海牙做交換生的姪仔因為學校停課上星期回港尚在隔離中.

在維也納讀書的外甥仔也是因為學校停課今天回港, 姑仔已經開始如臨大敵準備隔離方案.

但最叫老公忐忑的是他家裡的兩個大小姐, 一個當然是在東京的女兒, 另一個是在歐洲疫症最嚴峻的意大利, 還要在最肆虐的倫巴第地區米蘭的大妹與妹夫, 幸好他們是住在鄉郊山旮旯地方, 貯藏夠糧食之後已經好久沒有出門, 況且他們也有養雞和種植自用的蔬菜, 到現在我們也有點放心.

至於近在咫尺的女兒, 她說一切安好, 她做的工作不能在家辦公, 不過由於不需要與外界接觸, 她竟然可以選擇返通宵, 因為她說晚上返工早上放工電車很少人輕鬆很多, 又好像多了時間, 所以這陣都收到很多相片.

真正櫻花雪, 凄美 !


上野公園に人がたくさんではない。




燦爛的櫻花.




天剛亮時分.





日本封關後的驚安之殿堂.



四月十八日日本緊急事態宣言後連 Family Mart 也閂門.


原本年中有個大 project 助老公衝出亞洲, 首先到意大利會合大妹她們, 然後到荷蘭和完成交換生的姪仔一齊, 最後會到奧地利參加外甥仔的畢業典禮, 預算可能會大夥人浩浩蕩蕩一起去, 但現時全都泡湯了😓




10 則留言:

  1. 睇嚟你呢個大project都好大機會泡湯而且暫時都好難做到plan B添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩因為太多人夾時間上有分歧,如果唔係可能已經買咗機票,到時要退錢就有排煩。
      而家完全唔會有 plan B,因為連畢業嗰個都返埋黎,可能會喺香港做埋 intern 再返去繼續。

      刪除
  2. 一個肺炎打亂咗不少人的計劃,影響全球人的生活,真係多得我們偉大的祖國
    旅行事小、性命事大,一切唯有等疫情過後大家再計劃、再出發,希望依嗰日子唔駛等太耐

    回覆刪除
    回覆
    1. 祖國話全世界欠佢一個多謝喎 😪
      疫症我地控制唔到,盡量調整自己心情,隨遇而安,而家其實免得過連街都唔出,因為返屋企好似如臨大敵咁樣清潔消毒麻煩死!
      喺地球一體化下冇人可以獨善其身,希望呢個災難盡快過去,回復正常從新出發!

      刪除
  3. 大小姐心情感同身受, 因為兒甥女上星期六返回地獄英國, 我都替佢擔心, 穿上保護衣物眼罩手套上機, 全機只有八人而佢坐商務就只有佢同另一人, 不吃不去廁所情况居然頂到希斯路, 好彩佢年初已辭職, 現在自我隔離家中, 希望佢無被感染

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家最高危就係坐飛機,所以外甥仔今日由維也納經法蘭克福轉機返香港我地都好擔心,而且佢剩係得口罩同搓手液乜都冇,同埋佢應該唔可以唔食唔去廁所,唯有相信德國嗰邊防疫做得幾好,一切都要睇佢返黎十四日希望唔會有事。

      刪除
  4. 以上嘅相係咪你個女影架? 影得好有 feel😃

    回覆刪除
    回覆
    1. 係佢返工放工時經過用唉瘋影架,有時覺得佢用電話影既相都唔錯:D

      刪除
  5. 我老公3月中番左大陸出差,4月底番黎,就快到我屋企玩隔離了...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,而家由外地返香港隔離已經成為日常,幸好啲親戚屋企尚可以有獨立房間作為隔離之用,有啲仲可以有多個廁所用。

      刪除