2020年3月14日 星期六

27.8 洞爺 ~ 昭和新山と 洞爺湖


二O一九年十二月八日 (大雪)

早上在札幌取車後, 原本第一站是很多年沒去的登別, 然後再去洞爺, 不過越行天氣越來越差, 大雪不停, 於是改為直接前去洞爺算了.

起初天氣還很好.


到達昭和新山簡直是暴雪, 積雪及膝, 視野模糊.



因為老公開始不舒服而留在車上, 而我和女兒進入熊牧場, 當時有一點沒留意是老公獨自留車內要是睡了的話, 開著暖氣的話會不會有危險 ?

昭和新山熊牧場, 這裡比登別的小.





熊熊有點可憐, 冰天雪地下還要向遊人乞求食物.




因為太冷有些小熊擁抱在一起.


Toya Onsen Hotel Hanabi (洞爺温泉ホテル華美)

晚餐與早餐都是自助餐, 但女兒說下次盡量不要再訂吃自助餐的旅館, 如果我不吃魚的話事前在備忘錄通知一聲便可, 因為她覺得自助餐就是不好吃.



房間的景觀不錯, 可惜天氣不好.






飯後與女兒到溫泉街看燈飾, 老公留在酒店休息.












酒店也有少許燈飾.


女兒堆的雪人.


車子仍然鋪雪.




二O一九年十二月九日 (晴)

第二天天色放晴.




羊蹄山出來了.













4.6 洞爺 ~ 昭和新山與有珠山








12 則留言:

  1. 戴帽羊蹄山, 好難得呀~~~ lucky

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能個旅程都唔係太開心,呢個作為小小心靈慰藉 😅

      刪除
    2. 任何事, 之後望返轉頭都會感受到其價值.
      依個時勢反事都要正面去睇 XD

      刪除
    3. 係架,好多時望返轉頭可能係一次難得既經驗。
      負面情緒只會越來越鑽牛角尖,心緒不寧連抵抗力都差啲 😅

      刪除
  2. 習慣香港果d自助餐,邊會咁易接受日本,日本真係但求填飽肚

    回覆刪除
    回覆
    1. 食佢地既自助餐好多時連香港唔會食既飯呀,麵呀,連麵包都會食埋 XD
      不過早餐我就情願係自助餐。

      刪除
  3. 昭和新山咁大雪要唔要比停車場費用?
    洞爺湖燈飾同早上都好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰度大雪到連停車場入口喺邊都睇唔到,都係求其泊埋一邊都冇人理。
      洞爺湖個燈飾場地好細,好彩人都唔算多。

      刪除
  4. 咁凍又唔舒服仲要揸車,真係要俾十個讚你老公!

    自助餐我都唔太愛,但餐餐会席都有時滯得好交關。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔舒服真係唔好揸車,由洞爺返小樽時我都緊張到出一身冷汗,成日行一段路就借意叫停車休息。
      今次係第二次食包食既自助餐,兩次都覺得有啲落差。

      刪除
  5. 我上次去洞爺湖一樣遇上大雪,翌日天氣更差,跟羊蹄山緣慳一面
    燈飾我都有睇
    我有時食得多会席都會食一兩次自助餐去換下口味

    回覆刪除
    回覆
    1. 到洞爺湖嗰日天氣太差乜都見唔到,好彩第二日好天,唔係都唔知道間房係對住羊蹄山。
      会席料理好多時有魚同其他嘢唔太鍾意食,如果有六樣可能我淨係食三樣,下次都係要講聲會好啲。

      刪除