2020年3月24日 星期二

27.9 余市 ~ Nikka Whisky

二O一九年十二月九日 (晴) 續

離開洞爺湖隨即前往余市, 原本計劃途中到神威岬附近吃魚生飯, 但是現在都要無奈放棄.

一路上都是繞著羊蹄山行, 由於老公不舒服, 都是行行停停, 盡量休息多點, 結果行了兩個半小時才到.

記得下車影這張相時跌了落一個洞內, 積雪及腰很困難才上來.


沿路景色都很美.





很喜歡掛雪的樹.









到達 Nikka Whisky.








這裡大多數人都是駕車來, 但大多數人都會坐下試酒.








這裡三杯酒覺得最好飲又易入口的是蘋果酒, 回來後很後悔沒有買一樽, 下次有機會再來一定買.

我只是將蘋果酒飲完, 其他只是淺嘗, 但女兒將三杯都飲盡, 可能不勝酒意及離開時冷冷, 結果到小樽便開始不舒服.



原來女兒現在工作的地方對日本酒有些涉獵, 所以她對於日本洋酒的行程有點認識, 之前叔叔來日時便幫手找到市面上較困難買到的酒.

她也講了很多酒, 但是我只是左耳入右耳出.
















15.18 強風 @ 神威岬


27.8 洞爺 ~ 昭和新山と 洞爺湖


27.10 再遊小樽 ~ 夜與日



14 則留言:

  1. 兩層笠雲喺羊蹄山頂都幾特别, 跌落積雪及腰嘅地方會唔會係個田? 諗起果次遇到暴雪翌日的中標津, 見到有户人家喺自己屋旁從積雪中掘番架車出黎.
    曾幾何時, 我都買過6千円竹鶴21年😃

    回覆刪除
    回覆
    1. 跌落嗰度應該係坑渠, 一開門落車就已經义咗隻腳落去.
      我對酒冇乜興趣所以對於價錢冇上心, 淨係記得佢話有啲酒真係有人會偷 😲

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 我都買過6千円竹鶴21年 😢
      更加買過2萬円余市20年 (>﹏<)

      刪除
    4. 其實我最想知道如果買咁樣一支酒返香港係咪要行紅色通道報關?

      刪除
    5. J 少買嘢要睇價咩🤪

      刪除
  2. 一支酒要行紅色通道報關?邊度會有人咁行閒専登行過去😆
    話就不可帶一公升烈酒, 通常一支酒標準係0.75L, 不過我試過幾次帶兩支

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁有機會都買一兩支番黎, 我以為就算唔駛俾稅但有報稅物品都要行紅色通道 :P

      刪除
  3. E家比你買到嘅12, 17, 21年嘅有年份嘅日本威士忌都唔平喎, 有年買咗兩枝 21年響大約一萬円, 第二年喺機埸免税店睇到成五萬円

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係買炒酒,買黎自己飲架。

      刪除
    2. 親戚朋友會送紅酒,反而屋企冇掘爛地同威士忌,有時朋友黎都可以轉轉囗味 😘 我地會適可而止唔係酒鬼 😆

      刪除
  4. 大學生嘅外甥女响嗰度試過竹鶴21都話勁好飲!

    近排我都唔係好飲得太多,再加上食啲生冷嘢就會唔舒服。所以去旅行加下都唔夠太放肆,特別係要揸車。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家去旅行都好少飲酒,就算係飲都唔會飲得多,因為醉既感覺好辛苦!

      刪除