2011年4月27日 星期三

5.2 雨雪中的函館

OO四年一月十九日 (雨)

大清早由札幌乘了三小時的火車到函館, 上次到北海道已經想去函館, 但是時間不許可, 滿以為今次可以遊覽一番.

從離開火車站已經開始下雨.


從函館站坐市電往元町, 一下車丈夫與女兒已相繼在車站滑倒, 一路行上斜坡, 雨越下越大, 雪溶化變成薄冰, 路越來越滑, 根本舉步維艱, 於是放棄回車站.

カトリック元町教會.



下坡經過一間食肆"來來軒", 見沒有人便進去吃飯. (原來這間食肆是有名的, 後來在旅遊書也有提及, 在 2008年再次去函館時經過想再吃, 但見到門外那條長龍, 只好作罷)




於是提早返回札幌, 預備晚上乘坐十一時開出的通宵列車往稚內.


5.1 漫遊小樽


5.3 稚內宗谷岬 ~ 北海道最北端




2 則留言:

  1. 原來day trip函館,好辛苦喎。我2001年都試過,玩了不久,夜景都未睇夠,就要趕車走人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好辛苦, 來回六粒鐘, 嗰次係book 咗夜d 既車打算去完函館山返札幌跟住接夜車上稚內, 但結果下午就走人.

      刪除