2011年11月30日 星期三

14.4 風雨飄搖@立山

二O一一年十一月七日 (雨) 午前

因為今天要上立山, 起得特別早, 望出窗外沒有下雨, 心裡暗自歡喜, 以為終於守得雲開, 迅速食過早餐便開車踏上征途.
開車時間是七時, 跟據網上的資料, 四十分鐘車程便可到立山站, 絕對有充裕的時間乘坐八時半的頭班纜車, 但set 完GPS呆了一呆, 路程不遠, 只有32km左右, 但到達時間竟然差不多九時, 可能連第二班也接不上, 但也顧不得很多, 以我老公的速度應該會比預定時間早到.
但行到半途, 開始烏雲密佈, 滴滴答答地下起雨來, 心頓時冷了一截, 豈不重蹈昨天的覆轍, 昨天的東西還在酒店晾乾, 今天再濕就沒有得用, 但最重要是看不到立山, 上立山是需要時間和金錢, 光是交通費已經唔講得笑.
到達立山站時是八時四十分, 趕得上九時開往美女平的纜車, 將背囊蓋上雨衣, 踏上風雨飄搖的立山.











到達美女平走出車站, 外面煙雨濛濛, 除了近在咫尺的巴士, 甚麼也看不見, 和豚媽媽講的樹在那裡? 於是不留美女平繼續前進, 乘坐九時三十分的高原巴士前往室堂.




巴士一路上介紹沿途景色, 甚麼三百年杉樹, 称名滝等等, 但望出窗外只是一片白茫茫, 到達室堂行出展望台, 立山在那個方向也不清楚, 天色很暗, 嘗試沿路行去みくりが池, 只見一潭死水一樣, 黑漆漆的一片, 當下即決定依照先前的計劃不再停留, 車駁車先到黑部湖才算.








乘坐十時四十五分的電車離開室堂.



由大觀峰乘十一時十分的空中索道到黑部平.


依然地風雨淒迷.




從黑部平坐十一時三十分的纜車前往黑部湖, 一路上祈求天氣會好一點.





隧道內的纜車.





14.3 雨中@白川鄉, 五箇山





24 則留言:

  1. 嘩, 嘩, 嘩 . . 又第一啦 . . . ^O^
    [ck 鼠回覆11/30/2011 23:59:39]係囉,yahoo 又玩野,適應緊既時候又改黎改去,想點 !?
    [版主回覆11/30/2011 19:28:38]根本落雨落到無心情出去行, 淨係喺車站裡面等車.
    [小肥回覆11/30/2011 17:54:55]你睇番我個post, 第3嗰張相, 棵樹就喺美女平駅旁.. .哈哈哈^o^
    [小肥回覆11/30/2011 17:52:44]嘿, 就系美女平駅張全景相左上手角嗰棵樹囉. . .^o^
    [版主回覆11/30/2011 17:36:16]邊度? 邊度?
    [小肥回覆11/30/2011 16:57:33]D 雨真系打落晒D葉. . .@_@ . . .美女杉喺你張相見到. . 不過, 你認唔到啫. @_@
    [小肥回覆11/30/2011 16:56:32]改咗排列. . . 跌到最底. . . 呀 . . . . T_T

    回覆刪除
  2. 同我第一次去—樣,但你比我好彩,即日回程天氣轉好,我要係室堂等到第三曰先好天
    [版主回覆12/01/2011 09:07:01]我都覺得好彩, 如果好似在白川鄉咁等好天, 可能等等o下走左睇唔到.

    回覆刪除
  3. 美女平冇做功課,所以當時我都唔知有呢棵樹
    [ck 鼠回覆12/02/2011 00:01:52]唔好意思,係 Day 2 part 2 先o岩……哈哈 !
    [ck 鼠回覆12/01/2011 22:02:09]我已經好努力咁寫到 Day 1 既 part 2 架喇 …… 我一早預告左我出得慢架啦 …… 嘻嘻 !
    [版主回覆12/01/2011 17:22:43]我已經寫到立山, 好想看看你的立山.
    [版主回覆12/01/2011 09:04:06]我知呢棵樹, 但無溫功課, 成日以為棵樹要行出去散策d路至會見到.

    回覆刪除
  4. 千里迢迢去到天氣不佳,真係好無癮……
    好可惜啊,連みくりが池都不大看到,我上次去係盛夏,上到室堂都得番十三四度,你哋入秋去,仲要落埋雨,諗起都凍……
    [版主回覆12/02/2011 12:12:54]上到室堂應該得幾度, 真係好凍, 但係我反而覺得去到水壩最凍, 出到去要戴番頂冷帽同手套.

    回覆刪除
  5. 果然係趕唔上第一班車 , 莫非 GPS 連落雨減速都知 ? 上立山 , 真係轉好多程車 , 勁 !
    [版主回覆12/03/2011 11:25:44]可能多山路既關係, 32km 本來半粒鐘應該點都到, 但係行左粒幾鐘.

    回覆刪除
  6. 你地呢日既天氣比我那天更差
    [版主回覆06/17/2012 20:45:39]所以我絕對明白你既心情, 一路上室堂, 但係個心一路沉下去.

    回覆刪除
  7. Nerissa, 想請問上立山的交通套票你是在網上購買還是walk-in買的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係walk-in買既,因為唔係peak season 所以冇喺網上買,你預算幾時去?

      刪除
    2. 四月尾雪之大谷開通咗未?

      刪除
    3. 天氣好雪之大谷靚到痺::_343

      刪除
    4. 但係睇過好幾編網誌, 立山天氣好反覆吓 =_=

      刪除
    5. 係呀,我都係上山時落狗屎,不過好在臨尾都俾番一粒鐘好天,你會住一晚?住一晚會好好多.

      刪除
    6. 會住一晚, 但book唔到立山酒店喇, 要住弥陀ヶ原ホテル就差咗d囉 T_T

      刪除
    7. 嘻嘻, mandy 去開山 ^^

      刪除
    8. 住多一晚好好多,一日唔好天仲可以等第二日又唔駛咁趕。
      會唔會走回頭路?定係一邊上山另一處落山?

      刪除
    9. t先生有冇興趣去開山呢?:D

      刪除
    10. 住一晚目的其實係想睇星星 ^^
      已決定原來原去, 因為架車會泊係立山車站停車場 :P
      哈哈, t先生一定唔會去開山咁簡單 XD

      刪除
    11. 如果有機會再上立山我都會住一晚,原本最完美係一處上山一處落山,最麻煩係架車,如果一處還車另一處再租要俾兩程one way charge 唔抵,搵人揸過去又貴更加係唔放心,所以只有行回頭路:(

      刪除
    12. 跟你觀點完全一至, 所以無得揀, 只好行回頭路 =_=

      刪除
    13. 我上次去立山時都係諗咗好耐行唔行回頭路,不過plan既過程中就識到而家仲有聯繫住一班blog上既朋友係我最大既得著:)

      刪除
    14. 我只能望梅止喝 :(

      刪除