2011年12月2日 星期五

14.5 一線曙光@立山黑部湖

二O一一年十一月七日 (陰) 午間

十一時三十五分到達黑部湖, 走出站外, 雨停了, 但很大風和非常冷, 望到大壩那邊, 雲霧只在山上.






黑部湖






望下大壩, 沒有放水, 為甚麼人人到來大壩都放水, 小肥還看到彩虹, 而我只看到一道牆壁



望向黑部湖, 竟然還有一絲太陽影, 沿著那二百多級樓梯拾級而上展望台. 難得沒有下雨, 在大壩消磨了個多小時, 才如夢初醒記起室堂應該也停雨, 跟著乘一時的纜車回程.









其實到達黑部平, 從展望台望向四周, 依然是白茫茫.



乘一時二十分的吊車往大觀峰, 稍稍見到藍天和視野比較清晰.






到達大觀峰仍然望不遠, 稍作停留便乘一時四十五分的電車直往室堂.



差不多二時抵達室堂, 懷著患得患失的心情走出室堂站.





14.4 風雨飄搖@立山






6 則留言:

  1. 今次我第一哪掛 , 勁過小肥兄 , haha ... 個立出壩好靚呀 ,
    [版主回覆12/04/2011 11:15:04]原來喺十月三十日後就停左放水.:(
    [man wai回覆12/03/2011 19:35:35]做功課 ? 係咪即係出水有定時架 ? 唔係失驚無神就放水 . ^_^ !!
    [版主回覆12/03/2011 11:28:58]遺憾見唔到大壩放水, 原來無做功課, 好在無喺度等佢放水.

    回覆刪除
  2. 哈哈. . 大家好. 我第二, 2呀 . . .YEAH !!!
    [版主回覆12/03/2011 11:38:40]室堂d相張張都咁正, 要俾d時間揀, :p
    [小肥回覆12/03/2011 10:05:27]嘿 . . 姆好呀 . .漸入佳景呀 . . .^O^ . . . 雲霧黑部湖都好有型. . .正. 大壩放水到10月30呀 . . .咪玩啦. . .唔做功課, 又唔問我. . .哈哈 =_= '' 衰嘢琉到咁盡. . 想引死D 觀眾咩 . . .快D放室堂出嚟見人啦. . . .

    回覆刪除
  3. 聽日好post室堂喇, 張張都咁靚就唔好揀, 全部post咪得囉!!
    [版主回覆12/04/2011 11:18:05]而家努力緊.

    回覆刪除
  4. 經歷過風雨飄搖,在大霸見到一線曙光既一刻,應該感受好深…我見到乘吊車往大觀峰的照片時,心情都有點激動、好興奮 ! 深深感受到大自然的變幻莫測,更何況你地當時親歷其景 ! 雨過天晴真好 !!
    [版主回覆12/04/2011 16:52:10]當一路上週遭的景物都看不到的時候, 真的令人很沮喪, 到大壩時好像去到谷底見到一線曙光, 當回程時縱使只見少少藍天都興奮莫名.

    回覆刪除
  5. 您好! 好似山水畫咁靚.
    [版主回覆12/05/2011 11:44:11]多謝.

    回覆刪除
  6. 咁大風雨都有機會停吓雨真係好
    [版主回覆06/17/2012 20:49:40]所以到咗水壩見到停咗雨好開心, 結果停留耐咗, 到室堂想留耐d 都唔得.

    回覆刪除