2011年12月20日 星期二

14.9 群馬 ~ 伊香保 と 榛名山 (秋名山)


二O一一年十一月九日 (晴)

離開新潟後兼程前往榛名山(即電影頭文字D的秋名山), 途中經過這個SA, 河對岸的小屋群很別緻, 還有那一大片農田, 加上難得的好天氣, 叫人心曠神怡.









前往這個 SA 是因為路上見到那部可愛的本田老爺車, 它進來便也跟著它.,







往榛名山途經伊香保, 這條石段街拓海也曾經來過, 石段街有三百多級石階, 比上黑部大壩還要多, 幸好途中有些小商店逛逛, 感覺沒那麼辛苦, 在這裡希望找到一些 AE86 的紀念品, 不過是失望而回.







石段街的盡頭有個小小的纜車站乘車上山.



別過伊香保, 正式踏進秋名山賽道, 雖然駕著的不是 AE86, 也不是 Skyline GTR, 更不是三菱 Evolution, 但是因為前後沒有車, 速度可以稍稍提高感受一下入彎飄移的感覺, 想像滕原拓海駕著 AE86.

途中這個展望台可以眺望整個伊香保溫泉區.





到達榛名山, 那裡也有吊車前往山頂, 而且吊車的外型也很特別, 那處除了兩三間土產店外便沒有其他地方可逛, 見到天色開始轉暗, 也沒有遊湖的打算, 便離開前往輕井澤.





抵達輕井澤天已經全黑, 由於今次的酒店不是鄰近車站, 聽從酒店說大概步行三十分鐘左右便到達, 所以沒有駕車, 但不知是否節電的緣故, 一路走去完全沒有街燈也沒有店舖, 倚靠的是一枝小電筒指路, 所以回程時改搭的士, 而車費竟要1,200日元, 如果早知道駕車的話, 停車場收費也只是300日元一小時.

在 outlet 的味之街隨便找一間小店, 吃完出來大多已經關門.




12 則留言:

  1. 睇到您D相都覺得呢個地方好舒服. 我成日都想冬天去榛名山個榛名湖結冰後釣魚. 希望有機會實現.
    [版主回覆12/21/2011 11:45:31]秋冬去日本d 時間真係唔好駛, 一陣就天黑, 因為山路無街燈, 揸車危險, 唔可以留得耐, 所以唔去榛名湖, 留番睇你去.

    回覆刪除
  2. 登燈登櫈 . . . 又系我 ^O^
    [版主回覆12/21/2011 11:51:32]影相佬成日嫌麻煩唔攞架機出黎. 同埋嗰日好多店舖無開, 唔係好覺有豆腐餐.
    [小肥回覆12/20/2011 21:42:18]伊香保 . . . 你影咁少. . . 浪費啊. 應該見識一下黄金湯同豆腐餐. =_='" 伊香保竹久夢二記念館好正架 . . .^O^

    回覆刪除
  3. 好野 ! 到輕井澤喇,我都話我打得慢架啦 … 不過估唔到你又快成咁o者,哈哈 ~
    [版主回覆12/21/2011 11:57:34]因為我實在太得閒, 遲d 聖誕可以出埋輕井澤, 年尾應該埋到尾, 職業病, 鐘意set 死線.

    回覆刪除
  4. 山巒秋色很美!!! 有無飄移飄到頭暈眼花啊, 哈哈!!
    [版主回覆12/21/2011 12:11:54]那段路既感覺真係好好, 架車無開冷氣俾d 風吹入黎, 秋風送爽, 正 :)

    回覆刪除
  5. 啊...我都好想搵次去群馬縣,去榛名山兜番轉(阿仔至鍾意),去埋榛名湖,然後到伊香保住一晚浸吓溫泉,正....不過唔知要排到幾時先去到。
    [版主回覆12/21/2011 12:47:32]哎, 有心唔怕遲, 實有機會, 不過如果要就小朋友假期, 就比較少選擇, 暑假啦, 應該唔會太熱.

    回覆刪除
  6. 伊香保溫泉都幾出名,我都想去。
    [版主回覆12/21/2011 13:51:51]果度真係好多人去, 因為未到已經塞車.

    回覆刪除
  7. 聖誕及新年快樂!
    [1733回覆12/23/2011 23:19:05]謝謝你的祝福。
    [版主回覆12/23/2011 21:53:56]Merry Christmas and Joyful New Year, 去台灣玩得開心d.

    回覆刪除
  8. 哈哈哈. . .聖誕快樂!!
    [版主回覆12/24/2011 11:16:06]聖誕快樂, 新年進步, 明年搵多d, 返多d 鄉下, 俾多d 野我地睇, 你嗰幅圖超靚, 多謝晒.
    [小肥回覆12/24/2011 11:07:42]˚ ˛* ˛° .˛*.˛°˛.*★* Happy *★* 。*˛.
    ˛°_██_*.。*./ \ .˛* .˛New Year。.˛.*.★ Merry X"mas★ 。*
    ˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛. * ˛_Π_____. To Everyone ˛* ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ *
    聖誕快樂 ! Merry X'mas !! 借用(抄)BLOG友嘅留言 . . . ^O^

    回覆刪除
  9. 大家都返多D鄉下. 聖誕節快樂!
    [版主回覆12/24/2011 13:39:16]Wish you Merry Christmas and Happy New Year !! 你都多d 返鄉下介紹d 唔係咁多人知既地方.

    回覆刪除
  10. 今次去日本都有經過伊香保石段街,喺車上精神上遊咗嘞!希望下次會住吓啦!
    [Yan回覆01/02/2012 01:19:50]行程所限,實在沒有時間,都冇去榛名山,下次啦!唔係邊有藉口下次又去發癲?
    [版主回覆12/31/2011 13:54:20]點解淨係經過都唔落車行吓, 咁有無去榛名山?

    回覆刪除
  11. Wow ~ 頭文字D , 秋名86 , 型呀 haha ... 果部古董車 , 好懷舊既呢 . 晚餐幾好賣相喎 . ^_^ !!
    [版主回覆01/26/2012 09:15:12]秋名山, AE86, 鍾意頭文字D既都想去朝o下聖.

    回覆刪除
  12. 秋名山,上次去覺得當地頭文字既熱潮好似無乜~~~
    [版主回覆03/17/2012 13:52:54]由伊香保搵到去榛名山都無.
    [寶媽同寶爸回覆03/16/2012 23:08:48]連AE86紙盒車仔糖都無
    [版主回覆03/16/2012 22:42:06]秋名山這段路是你教我的, 當時你話仲有d頭文字D既野, 我去到時已經再找不到

    回覆刪除