2013年2月13日 星期三

15.17 夜之小樽

二O一二年十月二十二日 ~ 第九天 (續) (雨)

到達小樽天色已黑並且下著微雨, 酒店 check in 後沿著運河旁前往出拔小路, 到3J家庭介紹的石水吃天婦羅, 那時已經七時多, 因為是小店的關係, 有點担心沒有位子.

出拔小路.






石水天婦羅.






到達時只有我們三人, 靜靜地等著師傅給我們做好吃的料理, 後來進來了幾名港人, 便變成香港人包場, 不明白在這小小空間仍然要扯大嗓門講話, 要命 , 原來是為了說給我們聽有幾唔志在, 去旅行要最好的, 他們點了最貴的定食, 但又如何? 然後有日本人進來要求等位被拒, 原來已經是最後一轉, 還好早些來到.

師父很專業地做天婦羅.






我們點的是3J 家庭介紹的北海定食, 很大隻的海老.






另外點的芝士天婦羅, 女兒喜歡的.


吃罷沿路步行到蒸汽鐘那裡, 一路上簡直沒有行人, 連汽車也不多.




9 則留言:

  1. 都唔明白點解好似去到邊,都會遇到這些愛炫耀的香港人,言詞和行為都變得越來越接近我們的同胞了 ……
    [版主回覆02/14/2013 19:47:24]我都唔明白炫耀咗又點喎, 根本冇人會覺得你威, 反之覺得係鄉下佬, 前世未去過日本, 未食過好野.

    回覆刪除
  2. 情人節快樂 ~
    [版主回覆02/14/2013 21:01:27]Sorry! 一時手快冇check到
    [man wai回覆02/14/2013 20:05:56]快艇 ? 遊船河 ? 都唔錯喎 .
    [版主回覆02/14/2013 19:40:36]我都祝你情人節快艇.

    回覆刪除
  3. 出拔小路 , 經過過幾次 , 從來未幫襯過 .
    果D "香港人" 真係冇品 , 慌死人唔知道佢搵到錢 , 可憐 ~
    D炸物好吸引呀 , Yeah ~
    [版主回覆02/15/2013 21:33:25]我都係睇到blog 友既介紹至識得去出拔小路食飯, 嗰度d 天婦羅好出名, 但係好早閂門, 所以要早d 去.

    回覆刪除
  4. 去日本最怕遇到自己人同大陸人, 食最好住最好, 呢啲只係價值觀同玩法唔同, 但係有啲人成日以為人地唔知佢講緊廣東話, 所以大大聲高談闊論就好唔要得囉!!
    [版主回覆02/16/2013 15:13:14]或者我地都唔係嗰啲成日要講俾人知有幾威嗰類人, 唔明白嗰啲人既心態, 又或者係自卑感變成自大狂, 處處炫耀自己. 所以有時身處外地要時刻提醒自己唔好失禮人.

    回覆刪除
  5. 呢間貴唔貴呀?
    [版主回覆02/16/2013 15:15:51]唔貴喎, 我地叫北海定食都係千五円, 但已經相當豐富.

    回覆刪除
  6. 我都係見人哋去食先識得去嗰度食架咋...
    [版主回覆02/16/2013 15:25:54]嗰度d 天婦羅真係好得呀

    回覆刪除
  7. 地方好好,食物又吸引。
    祝您們一家人日快樂笑呵呵。
    [版主回覆02/16/2013 19:32:11]謝謝, 也祝您萬事如意, 心想事成.

    回覆刪除
  8. 大蝦天婦羅好吸引呀
    [版主回覆02/28/2013 21:23:43]去小樽要去試試d 天婦羅呀, 好多人推薦架.

    回覆刪除
  9. 我就係最怕D人大大聲在公眾地方講野架喇!
    [版主回覆03/06/2013 13:30:37]唔知點解d 人講野特別鍾意大大聲, 好似驚其他人聽唔到咁

    回覆刪除