2014年1月11日 星期六

16.7 2013 佐賀國際氣球節 ~ 上午


二O一三年十一月一日 ~ 第五天 (晴)

早在 2011 年到立山時, Blog 友小zoo 到九州, 後來看了她的 post 講述她到佐賀氣球節和唐津"曳山"大祭, 一直盤算著要去看一次, 終於在兩年後計劃落實.

記得在五月機票 confirm 之後開始訂酒店, 但唐津的酒店已經滿了, 唯有跟隨著小zoo 一樣, 住在佐賀的 Comfort Hotel, 但那三晚的酒店不如一般 Comfort Hotel 便宜, 要一萬円, 平日一般只是七八千円左右, 還有到這兩個地方也不打算揸車, 因為怕難找車位, 所以這兩天的租車是浪費的,

Comfort Hotel Saga


佐賀站附近

佐賀站

站內有氣球節佈置
由於氣球節關係, 酒店的早餐已經提早了半小時開始, 但是始終出門前擾擾攘攘 , 到達時氣球已經預備飛走.
今日雖然是第三日, 但大部分也都只是預賽, 聽大會的 DJ 說好像許多年氣球節沒有像今年好天, 但不幸地在星期日整天都下雨, 不知最後一天天色有沒有放晴?

為氣球節特別加設的"氣球佐賀站"
整個氣球節的氣氛像極嘉年華會, 周圍都是賣各式各樣九州食物和記念品的地方, 雖然今天是星期五, 但遊人還是很多, 但大家都很有秩序, 沒有爭先恐後的情景出現.




會場入口, 起初以為氣球節好像澳門大賽車般要入場費, 原來是無料的, 可以自由出入

參賽國家的旗幟


英國和香港
比賽的氣球飛走後的表演, 主要是卡通氣球, 當氣球升起後, 開放草地容許觀眾前去, 那天很多小朋友, 一隊隊的幼兒園, 幼稚園的學生由老師帶領步進草地.





多啦A夢



我最喜歡的小狗







現場情況

每間學校的學生戴著不同顏色的帽子, 方便老師辨別.


還有車子展覽

參觀完畢, 氣球開始放氣, 但也有一定程序, 殊不簡單, 要花上一些時間

多啦A夢也洩氣了


太幼小的小朋友要由老師用縄拉起來

大一點的便手拖著手

有些由家長個別帶領

午餐時候席地而坐齊齊開餐

也有小學生坐在觀眾席上吃


各人的便當各式各樣, 全部都吃得非常開心

津津有味



請叔叔吃便當?

媽媽的愛心便當
上午的賽事就此結束, 原來飛走了的氣球不會飛回來, 要等待下午大約三時再開始, 如果下次再有機會來氣球節一定會早些, 原來錯過了就是錯過了, 唯有盼望下午天氣一樣好, 如果稍有變化不適合升空便有可能取消.

16.6 陶瓷之鄉 ~ 有田 と 伊万里







29 則留言:

  1. 乜十一月好熱架?個個細佬都短褲上陣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰日都幾熱㗎,不過日本的小學生冬季校服都好似係短褲,同香港日本人學校一樣。

      刪除
  2. 我也對小 zoo 那次的九州之旅印象難忘,但要去九州,對我來說還是有點遙遠 ::uu7081
    最吸引我的,還是那些卡通熱氣球 ::kk3006

    回覆刪除
    回覆
    1. 小zoo九州既遊記相當吸引,所以睇後都計劃要去一次,今次既行程都係大部分跟佢,點解九州會遙遠?而家九州新幹線開通咗,比前幾年方便很多。
      睇到啲卡通熱氣球升起係好開心架。

      刪除
    2. 因為我仲未有去九州的打算囉 ::_371 其實我對下一次的旅程完全冇頭緒,都未想到去邊 … ::mm1673

      刪除
    3. ... 乜唔係通常旅程最後一日,就諗定下次去邊?我見好多都買定書。

      刪除
    4. "旅程最後一日,就諗定下次去邊" 嗰個一定唔係我囉, 哈哈!!

      刪除
    5. 其實我都係對下一次的旅程冇乜頭緒 ::_381, 係太多地方想去 ::_1554

      刪除
    6. ::ee5093 我就簡單,機票先決,邊樹有特價票就去邊。

      刪除
    7. 同埋我再無買定書,通常last minute買電子版算啦。

      刪除
    8. 我就鍾意買書睇, 因為睇書既時候神遊一次, 到編行程時又遊一次, 到真係去到既時候就好熟, 好似導遊上身 ::_345

      刪除
    9. 有書緊係好啦,不過唔易買,所以要最後一日係機場掃(免少少稅)。

      刪除
    10. 買定書都係無用, 因為最後都未必去個度, 我之前買的淡路島同東北的都仲未去到....

      刪除
    11. 有時買定書可能未必即刻會去, 但係要用時可以參考住, 話晒香港買日本書特別貴.

      刪除
    12. 書到用時方恨少⋯⋯就連るるぶ、まっぷる都係。我都積埋好多無機會去的存貨。

      刪除
    13. 嘻嘻 ::_344 到時咪可以問你借黎睇住先.

      刪除
    14. 大小姐借緊得,不過好多都oudate哂啦,淨係可以睇相參觀,詳細資料要上網再verify。

      刪除
  3. 好熱鬧嘅節日 :) 小朋友係你影 or 你老公影?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公影架,無氣球影嗰時佢就週圍影細路。

      刪除
  4. 嘩, 睇見都好開心, 最鍾意八爪魚, 好搶眼!!

    回覆刪除
  5. 卡通氣球好大好cute呀!
    我成日都好羨慕日本的小朋友, 佢地成日都有户外活動, 仲去埋d好吸引的地方......::_382

    回覆刪除
    回覆
    1. d 卡通氣球細路仔好鍾意, 所以大會專登開放草地俾小朋友近距離睇氣球 ::_1856
      日本的小朋友就算喺香港讀書, 佢地都係成日有户外活動, 行山呀,參觀活動都特別多架.

      刪除
  6. 那些卡通熱氣球真係超可愛呀::_345 , 如果有KITTY或史迪仔就好::mm1581

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想有史迪仔, 個女勁鍾意, 不過年年來來去去都係嗰幾隻 ::_381

      刪除
  7. 你呢日天氣好好,好有氣氛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿DJ伯伯都話嗰日係最近幾年最好既一日, 不過好似最後嗰日落大雨要改期.

      刪除