2015年6月28日 星期日

2015 一個人在途上 ~ 出走東北 - 小小總結

多於四分之一世紀再次出發為期十天的一人之旅算是完滿地結束, 六月日本的天氣正值梅雨季節, 之前兩次這段時間到日本都有下雨, 不過今次竟然天天天晴, 只是到達仙台的那天下了小半天的雨.

沒有老公同行的一人旅最要命的是行李, 遇上沒有升降機或者扶手電梯的火車站要自己扛行李簡直苦不堪言, 幸好也曾經遇上有好心人幫忙.
另一樣便是習慣自駕從一處地方到另一地方的輕鬆方便快捷, 今次每每要留意火車和巴士班次, 唯恐錯過了可能要等個多至幾個小時, 所以將時間預得極鬆動而有些不是太重點的地方都沒有納入行程之內, 每天可能只去一至兩處地方, 今次唯一蝦碌的是有次火車到站原來要到另一月台轉車而懵盛盛仍然坐在車內, 到發現車廂沒有人才恍然大悟, 幸好可以趕上, 若然趕不到的話, 下班車便要多等兩個多小時, 跟著也接不到預定的新幹線, 這麼的話便會很晚才到達下一個城市.

雖然今次有上網咭, 但是仍舊每到一處地方都在觀光案內所拿地圖, 看紙張地圖始終是我的強項, 覺得比在小小的電話屏幕看方便快捷, 還有今次整個旅程大多用腳走路, 每天差不多行上三四小時是等閒事, 直到返東京行完高尾山之後, 雙腳痛到要用熱水浸才舒緩到痛楚.

今次因為時間或者地點的關係, 早上在酒店吃了少許的免費早餐外, 午餐大都是吃從香港帶去的梳打餅和在 Lawson 買的蛋外便沒有吃其他直到晚餐, 所以走路+節食是一個很好的減肥之旅.

青森



十和田


弘前



仙台


鳴子峽


會津若松


高尾山



還有這本每次火車之旅一定會帶在身邊查看火車班次的時刻表, 始終我是習慣拿著實在的東西在手才安心的人.







38 則留言:

  1. 我就鍾意去官網print地圖XD
    天天天晴太好了,希望我11月既旅程都可延續好天氣XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都會喺官網print地圖帶去, 不過覺得A4太細好難睇, 觀光案內所攞既大張好多易睇好多, 因為老花嘛 :))
      11月既九州天氣應該好, 上次我去十幾日都好似落咗一日雨咋.

      刪除
    2. 我兩樣都會做,但都係喜歡攞住張地圖黎玩。

      刪除
    3. 我攞住個電話反而唔知自己身在何方.

      刪除
    4. 咁我又唔會咁,不過就有張大地圖會好睇好多囉。

      刪除
  2. 天氣好好呀!有冇磅過瘦左幾多磅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到天氣會咁好, 始終六月係日本梅雨季節.
      哈哈, 冇磅過幾多磅, 不過坐開架小巴個司機就話我瘦左 :)

      刪除
    2. 我8日九州,只係第一天和最後一天有陽光。其餘就係天陰,悶熱或有雨及大霧。

      刪除
    3. 我都有留意九州嗰幾日天氣唔係咁好, 可能我在東北關係, 下午雖然熱但都唔會悶熱.

      刪除
  3. 本時刻表咁似通勝 :D 呢個 app 可唔可以代替?
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.navitime.local.navitime

    回覆刪除
    回覆
    1. 時刻表似通勝咩, 有人話似電話簿 :))
      我係電話白痴, 唔識裝 app, 就算裝咗都唔識用, 都係安安份份拎住本通勝得咯 :P

      刪除
    2. 大小姐買左幾多個圈收租 :D

      刪除
    3. 要買既話都俾個女住住先,今次去佢度見到間劏房細到吖,仲細過佢香港間房

      刪除
  4. 天天天晴真好!!! 我都係睇print出嚟既地圖同交通時間表, 好過用手機睇! 高尾山其實值唔值得行呢? 個view好似唔多開揚?

    回覆刪除
    回覆
    1. 高尾山其實作為東京近郊既行山地點都幾值得行, 至於個view好似唔多開揚係我影得唔開揚啫, 好好好天時話連富士山都望到架.

      刪除
  5. 自從裝了「乘換案內」,連在 JR 站內的時刻表也懶拎。但地圖一定會在各觀光中心拎張,因為一來方便,二來印刷精美。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有拎張地圖三來太熱時可以當扇撥 :))

      刪除
  6. 嘿 . . . . 減減月巴. . .步行好呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 咁你去北海道時都盡量行路減月巴喎 =))

      刪除
  7. 原來話咁快就去完 10 日返來了 ? :-O 旅程順利便好了 =D>

    回覆刪除
    回覆
    1. 夜機去早機返10日真係好快過, 我覺得今次竟然係咁多次去日本一路上天氣最好既一次 :)

      刪除
  8. 嘩,地獄式減肥? 行咗幾多日山?

    睇地圖我搞唔掂,要左擰右擰,都會盪失路; 所以我當google導航神咁拜!

    係呀,我响東京都無乜落雨,天陰陰咁行得好舒服,夜晚覺得凍添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 差不多日日都係行路, 最金嗰日係由鳴子溫泉行國道47號經小芥子館, 鳴子峽行去中山平溫泉, 成條路得我一個 on 居居咁行行重行行 >_<
      Google導航咁先進我反而"那手唔成勢"同你一樣左擰右擰都唔知自己喺邊 :P
      我响東京嗰幾日直情熱到暈 8-|

      刪除
  9. 雖然話唔去得幾多地方 , 不過D相都幾精彩 . ^^
    其實有冇諗過自駕遊 ? 如果冇車牌即刻去考番個 , 一個人自駕遊仲正呀 ,
    最起碼唔駛將D行李左拎右拎 , 仲可以去多幾個地方 , 最重要係夠晒Free !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻, 估唔到我對自己影既相都幾滿意 :D
      我啲咁"藤雞"既人好難揸車架, 我係嗰啲如果揸住架車俾人過頭仲要俾人話"死八婆學乜人揸車!" :))

      刪除
    2. 哦 ~ 又唔駛咁妄自菲薄 , 我都唔好得過你幾多 , 大家都係死八婆 . haha ...

      刪除
    3. 劉華話齋八婆得死八婆同臭八婆, 我都情願係死八婆 =))

      刪除
  10. 隨身物品都已超重, 叫我再拎電話簿咁重既時刻表, 真係無能為力...我只會PRINT必需果幾張紙, 必要時就再上網查::cc4127 ...我依家連旅遊書都唔想拎..年紀大, 拎重野真係好唔掂

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次我一個人拎晒所有嘢都感到非常吃力,旅遊書都係得個拎字,但係唔拎又好似心掛掛,本時刻表喺我黎講好有用,因為電話上網冇得 print 出黎啲字體又細又有老花好難睇 :P

      刪除
  11. 我已進化都相機都唔帶,紙唔print,現金都唔唱,得兩套衫,電話尿袋信用咭passport就行了。

    回覆刪除
    回覆
    1. コーさん你已經去日本等於我落街買餸咁乜都唔駛拎 :))

      刪除
    2. 咪係囉,層次都唔同 :))

      刪除
    3. 所以我旅行既背囊都唔輕, 唔等駛既嘢一大堆, 成日驚帶漏 :P

      刪除
    4. 我覺得衫都真係唔洗帶多~~去到買得啦~
      老公呢次單拖~帶一件去掉~然後帶多一兩件去到再買
      不過現金唔唱暫時真係未會咁做~呢期D yen升緊唔著數

      刪除
    5. 今次十日我都係帶咗11件T恤+褲著一條帶一條只係半個喼, 原來每次帶得最多嗰個唔係我 ^^
      唔唱現金暫時我都未會咁做, 因為去東北有時搵7仔都幾難, 駅啲 ATM 又成日排長龍, 趕頭趕命都好難排隊撳錢.

      刪除
    6. 除左7仔,郵局,三井,UFJ,AEON都可以了。

      我就慣了用7仔,郵局。其他幾間收費唔知。

      另外我帶四五張銀聯信用咭,一張JCB, Suica and Edy. 差不多無cash過手。

      刪除
    7. 乜唔係間間撳錢既手續費都一樣咩, 原來有分別.
      今次用 JR pass 同西瓜大致上交通方面都冇點用 cash, 現金都係用黎食飯同買細眉細眼既嘢, 所以今次用現金都好少.

      刪除
    8. 7仔,郵局收多110日元(好似係),另外香港收$15。個exchange rate就正常。

      以前少人知啫,依家機場一到7仔就賣哂廣告,可以銀聯ATM。

      我撳完錢就去增值西瓜,EDY,之後好少要再數錢。

      刪除