2014年1月31日 星期五

花開富貴

恭祝各位馬年~~~~

花開富貴 ! 恭喜發財 ! 身體健康 ! 龍馬精神 ! 萬事如意 !









17 則留言:

  1. 祝你們這一家~ 身體健康! 財源廣進! 恭喜恭喜!::ny2396

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話, 恭喜恭喜! ::ny1911
      祝你們馬年行大運! 馬到成功! 龍馬精神! ::ny3038

      刪除
  2. http://www.youtube.com/watch?v=5XhiguOzSvk

    :D

    回覆刪除
    回覆
    1. t先生有無用過
      http://streamus.com/

      可以用chrome播youtube歌,好方便。

      刪除
    2. t 先生, 多謝你首歌, 不過好似老餅左少少 :))

      刪除
    3. 已前我都唔多鍾意聽呢首歌不過年紀越老就越鍾意聽番兒時D歌 :)

      刪除
    4. 唔係啩, 咁快認老, 有排都未到啫 :))

      刪除
  3. 哇,除了賀年花之外,還有很多的小擺設啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇落大部份都係日本地方紀念品, 好似仲有巴士模型喎 :)

      刪除
    2. 係呀, 好多敗家既巴士模型, 差不多過百架 8-|

      刪除
  4. 今天看過這篇,如果用電話,付GPS相機拍照,post上blog前check下有無GPS information。如果唔係個個都知你住邊。

    http://www.playpcesor.com/2014/02/filemind-quickfix.html

    大小姐你上面兩幅無問題。:)

    今日新聞: http://hk.dv.nextmedia.com/actionnews/hit/20140201/18612277/20034922

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔該晒提醒我, 我部相機無開哩個功能, 至於電話係無上網既, 平日只係用屋企 wifi, 係咪如果唔開住 wifi 影就應該冇問題呢 ? ::_381

      刪除
    2. 電話開著GPS影,都會係相中記低location,所以如果係屋企手機影,post上網前check。

      picasa default會hide咗location:
      https://support.google.com/picasa/answer/70821?hl=en

      刪除
    3. 如果電話影相冇開住 wifi 係咪就 record 唔到 location ?

      刪除
    4. 要熄咗GPS/Location Service先會record唔到,不過建議都係keep返佢,因為location好有用。例如可用來分類相片,係東京影定係箱根, etc。

      只係你想post出街前,記得delete GPS information就OK。

      刪除