2014年8月2日 星期六

17.7 櫪木 ~ 佐野Premium Outlet

二O一四年六月二十四日 (陰)

從預測天氣得知東京今天會下大雨, 相反佐野天氣雖然不是天晴, 但下雨也只是小雨, 於是選擇今天前去佐野, 因為去 outlet 下雨並不是第一次, 兩次御殿場之行雨都落個不亦樂乎.
在代代木站旁的 新宿JR高速巴士站坐車到佐野需時個多小時, 原本以為是路程遙遠的關係, 原來是巴士開行後並沒有即時轉上高速公路, 只是沿著明治通行駛, 返回池袋再到王子才進高速公路, 在路面行了差不多四十五分鐘, 當轉上高速公路突然天氣驟變下起很大雨, 天色好像晚上一般, 幸而巴士越行天氣越好, 到達佐野更沒有下雨, 回來後得知當日東京原來下豪雨, 甚至有些地方竟然下冰雹.

佐野 Premium Outlet

可能在很多人的感覺中我好像是一個天生購物狂喜歡行街購物, 但是買物過程中我常常都是在門口等的那個, 一大堆衣物中最多的是老公, 其次是買給女兒, 所以 Outlet 並不在我的必然行程.
今次我的收穫是這裡有間 Sanrio, 在其中買了一些很平的史路比產品.






今次千揀萬揀佐野 Outlet 的原因只有一個就是這期間限定的 Nikon 店舖, 因為 Nikon 開在 Outlet 並不多, 只有土岐, 御殿場和神户三田.







從佐野回新宿的巴士可以選擇在中途站池袋下車, 將東西放回酒店之後就在池袋站東口週圍逛街, 然後到和幸晚飯.
回酒店後看電視新聞才知道原來池袋站西口發生暴走殺人事件, 事件發生的地方原來是那麼近, 當時如果仍然是住西口的 Super Hotel 的話?? 有時意外真是意料之外, 禍福無常, 還是老生常談的那句 : 要活在當下, 珍惜眼前人.



17.6 橫濱 ~ みなとみらい


12 則留言:

  1. 我都記得Sanrio,係果度揾到件小朋友浴衣。

    睇相以為和幸係outlet開返添⋯⋯原來池袋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好似係第一次喺 Outlet 見到 Sanrio, 原本都冇乜興趣, 但竟然有史路比, 仲要好平添.
      間和幸喺池袋站上面間 Parco 入面, 賣點係用個釜裝飯.

      刪除
    2. 大小姐一定係 nikon 同和幸忠實 fans :D

      刪除
    3. Nikon fans 唔係我, 相反我唔係太鍾意添 :P
      和幸呢好似都唔係 ::_381 , 我成日想試新野, 不過人地成日話和幸好食d, 咁我又冇乜所謂.

      刪除
    4. 叫"和幸"的炸豬印象中唔知有3定4個集團XD

      刪除
    5. 和幸炸豬扒喺啲大商場, 百貨公司餐廳樓層差不多都有間喺左近.

      刪除
  2. 回覆
    1. 嘻嘻, 都有d 收穫, 買咗條相機帶千零円, 喺東京"郁得巴士"同"大相機"分別賣二千零同埋三千零, 所以覺得好抵 :))

      刪除
  3. 很平的士路比產品, post啲出嚟啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Post 咗出嚟喇, 就係嗰d folder 呀, 袋仔呀, 好平百零二百円.

      刪除
    2. 個啲係百零二百円?? 真係好平喎!!!

      刪除
    3. 如果唔係之前喺 Snoopy Town 買咗既差不多, 可以仲買多啲啲.

      刪除