2014年8月13日 星期三

17.9 台場 ~ 五彩城 與 池袋 ~ 安利美特

二O一四年六月二十五日 (雨) 續

每次日本旅行都要在東京逗留多天, 很多人奇怪真的那麼多地方行, 那麼多東西要買嗎? 之前已經寫了每次一定要到新宿行二手相機舖, 跟著要到台場行汽車零件, 而到台場另一目的是要為 ChaCha 而行, 因為 Venus Fort 地下有大型的寵物用品舖, 再加上還有多間小規模的, 在這裡也令到流血不止.

Palette Town 是在 りんかい線東京 テレポート駅下車


富士電視台


大摩天輪, 每次都順便影影.



五彩城

寵物舖 (2012 年資料圖片) 因為剛好停業裝修

2012 年資料圖片

還有 Aqua City 的 Aeon Pet, 所以台場一去就是一天.



晚上返回池袋 ねぎし牛舌.



曾熱烈討論的 とろろ, 每月16日首20名免費, 其實每次落單都想叫"走 とろろ", 不過不知怎說, 又怕越描越黑.




之後到 animate 幫女兒買藍光碟, 只是付款也排了半粒鐘.
animate ~ 雖然現在香港台灣都有分店, 不過規模仍然是池袋這間最大, 就算日本其他城市都比不上, 因為曾經到過大阪, 青森, 金澤, 福井和新潟等等...... 這間 animate 第一次來日本住池袋太子已經開始行, 當時買的是 DoReMi 和美少女戰士的公仔物品 (如果仍然保留著, 今年美少女戰士的炒價倍升). 然後每次都有不同系列的精品要買, 然後 "鋼之鍊金術師", 買的東西更多.
兩年前搬到現在這間新舖, 不過都是在池袋.

安利美特




青之祓魔師, 竟然有舞台劇, 動畫已經很恐怖, 舞台上會怎樣?

黑子, 這兩次旅行扭蛋扭得特別多, 尤其是上次九州, 每有扭蛋都會扭扭

17.8 台場 Autobacs ~ 汽車裝飾用品超級市場




12 則留言:

  1. 睇標題時,誤看五彩池,以為你去了九寨溝 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我應該唔會有祖國既 post, 因為都冇申請回鄉証, 亦冇打算要返大陸.

      刪除
  2. 我都睇左五彩池.............................
    btw~~有d地方去幾多次東京都一定會去完又去!!
    起碼我一定會去新宿0101(賣lolita果棟)同原宿!! 每次都去!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 贊成,人人都有必去地方。

      刪除
    2. 新宿同原宿我都係每次都去.
      有啲地方好似每次唔去過會好失落咁 ::cc9006

      刪除
    3. 我就每次都必去東京駅的浣熊專門店,就算上北海道都要經一經東京 :P

      刪除
    4. 你每次必去既就係東京駅的浣熊專門店一間, 而我每次必去既係有幾間 ::ee5092 , 所以都要留多幾日 ::ee5042

      刪除
  3. 10月呢轉, 東京依然只屬路過性質, 到著同出發, 哈哈 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 因為你叫"路過蜻蜓"嘛. 如果係"蜻蜓點水"咁就要處處留一留咯 :))

      刪除
    2. 蜻蜓點水..... 到處留情!! 哈哈!! >:)

      刪除
  4. 咁最後有無吞埋とろろ?

    回覆刪除