2014年9月3日 星期三

17.12 東京 ~ 両国 - 相撲之鄉

二O一四年六月二十六日 (晴) 續

因為不想行回頭路回九段下站, 所以由南門離開靖國神社往 JR市ヶ谷站前往両国順便途中找些東西吃, 怎知原來路程也不短.

 両国站




車站裡面已經掛滿很多畫作


橫綱身高比較

有名相撲手的手印






鄰近國技館是江户東京博物館, 因為沒時間的關係, 留待下次有機會再來參觀.


國技館



因為沒有賽事, 國技館沒有開放, 但相撲博物館還是會開放, 因為裡面禁止攝影的關係, 只在外面影相便算.




國技館正門

正門對面有兩個袖珍神社, 估不到相撲手身形龐大, 但神社那麼小


雨水收集裝置

両国的街道, 兩旁豎立了相撲手形態的小銅像.












前往両国的目的除了要看看相撲手的地方外, 另外就是想看看這芥川龍之介文學碑.

芥川龍之介 ~ 為人熟悉的一定是 "羅生門", "羅生門"的小說, 電影, 甚至舞台劇都看過, 尤其是當年舞台劇是由萬梓良與歐嘉雯演出, 坐的是劇院的第一排, 所以印象深刻. 他的另一作品 "南京的基督" 雖然也有看過, 但印象始終不及"羅生門".

芥川龍之介文學碑



離開両国時候已經不早了, 還好到達下一站天空樹天還未黑, 可以影到藍天的天空樹.

17.11 靖國神社


17.13 もう一度行き ~ 天空樹






23 則留言:

  1. 難怪師公上次話大小姐好好文采,經常都參觀文學家紀念設施。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝, 不過已經退晒步, 其實係我好鍾意睇書, 無論乜書都睇, 積聚咗幾十年都偷到啲 :P

      刪除
    2. 我見到乜都只會諗起食。睇到呢篇,第一樣係諗起相撲鍋.....

      刪除
    3. 本來都想食相撲鍋, 不過見到既份量相信我倆也吃不了, 可能下次同埋個女一齊至食.

      刪除
    4. 我見好多台灣親子遊去“江户東京博物館”。

      刪除
    5. 哈,呢個留言放錯位添,應該係下面。

      刪除
    6. 我去嗰日台灣大陸人都唔係好覺, 反而覺得很多中東模樣既人.

      刪除
  2. 以東京圈黎講~~両国呢個站都應該幾冷門下 (對遊客黎講XD)

    回覆刪除
    回覆
    1. 両国唔係一個亞洲人熱門既旅遊景點, 不過歐美外國人就比較多.

      刪除
  3. 羅生門....香港做緊啦 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. t 先生所講既係咪整部電影的鑰句,就是:「那裡有軟弱,那裡就有謊言。」http://life.fhl.net/FHL/Black_movie/lifedoor.htm,
      香港目前就是處於一個 "豺狼當路衢。蒼蠅間白黑" 的境況 X(

      刪除
  4. 真真假假, 假假真真, 攪政治邊個無野心 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 有野心都要有良心, 而家嗰啲全部係狼心.

      刪除
  5. 瓹窿瓹罅遊東京有介紹過呢度,我都想去睇下相樸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 我就係睇咗瓹窿瓹罅遊東京就即刻加咗呢度 ;;)

      刪除
    2. 你地講“瓹窿瓹罅XXX”(好難打),我睇過一集skytree,尋日search,原來youtube(暫時)有齊33集。

      刪除
    3. 唔駛打架 copy & paste 係我地啲懶人所為 ;)
      我好多行程都係會參考電視節目, 唔駛用腦嘛 :))

      刪除
  6. 師公, 中秋節快樂!
    再次預祝你歐遊玩得開心, 德國都係我期待旅遊的國家, 返來一定要好好參詳你既遊記 ::cc9014

    回覆刪除
  7. 你知我寫blog有寫得幾快架啦!
    我盡量啦!

    回覆刪除
  8. 慢慢來師公, 我都應該有排至會去歐洲 :-*

    回覆刪除