2015年8月13日 星期四

18.5 青森 ~ 尋找弘前犬@弘前


二O一五年六月二十日 (晴) 續

參觀完十和田市現代美術館只是十二時許, 回程青森站的巴士要等到四時許, 周圍又好像沒有甚麼地方可以消化這四個多小時, 於是決定在美術館前巴士站乘坐一時半開出至八戶站的巴士再轉車回青森提早前往弘前.

到達八戶站距離往青森站的班次尚有半小時, 可以有足夠時間劃了指定席, 還可以在車站週邊逛逛.



之前預算乘坐差不多七時才開出的班次往弘前, 不過到達青森時剛好可以接上另一班, 但中間只有十三分鐘, 裙拉褲甩地從月台出閘前往儲物箱拿回行李再奔上另一面月台, 還要沒有電梯往下, 提著行李奔跑已經很久沒有試過呢, 上車找到座位列車已經開動.


八戶站.











到達弘前, 酒店就在車站前的 Hotel Route Inn Hirosaki Eki Mae.



Check in 放下行李便周圍走走.

弘前站.






跟著沿著駅前商店街前往吉野町綠地公園尋找這次旅程的第二隻狗 ~ 弘前犬.








弘前犬, 周遭種植了薰衣草.











附近是日本聖公會弘前昇天主堂.



弘前好像比青森還要冷清, 因為一路行來都好像沒有太多食肆, 加上早餐後也沒有怎樣吃過東西, 幸好折返車站附近找到這間吃意粉的餐廳.




二O一五年六月二十一日 (晴)

翌日天色好像沒有前一天好, 早上在酒店吃罷早餐便再一次探訪弘前犬.











再見弘前犬, 可惜在青森與弘前也買不到那隻弘前犬擺設, 縱使在香港去了兩次奈良美智的展覽還是空手而回.


遠景是最勝院的五重塔.


再見弘前犬後繼續步行前往弘前城, 今次在弘前的參觀完全沒有乘車只用腳去走, 但覺得又不是怎麼辛苦, 而且時間可以在控制之內, 不用為等車而浪費時間.


18.4 朝聖 @ 十和田市現代美術館


18.6 漫步弘前




19 則留言:

  1. 影弘前犬, 尾四果相我鍾意 :)
    貓頭鷹...好想去一趟鷲之宿睇一睇毛腿漁鶚

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 t 先生,好開心有人鍾意我影既相 ^^
      鷲之宿喺邊度?

      刪除
    2. 嘻嘻, 剛睇完衛視卡式台花仔多情, 譚詠倫咁啱都走左去弘前, 不過唔係揾狗而去揾女 :D

      刪除
    3. 咁我冇理由去揾仔啫 > <

      刪除
    4. 真係笑爆咀, 有咁啱得咁橋 :D

      刪除
    5. 鷲之宿
      http://mmatomo.exblog.jp/19232468

      刪除
    6. 羅臼海鵰 + 鷲之宿,係我上兩次的漏網之魚

      https://www.google.com.tw/maps/place/%E9%B7%B2%E3%81%AE%E5%AE%BF%E6%B0%91%E5%AE%BF/@44.0341188,145.2084572,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1s-VJzLvHTl7j0%2FU8xxjWmkW0I%2FAAAAAAAAAdA%2FCx1wGzcce9M!2e4!3e12!6s%2F%2Flh6.googleusercontent.com%2F-VJzLvHTl7j0%2FU8xxjWmkW0I%2FAAAAAAAAAdA%2FCx1wGzcce9M%2Fs374%2F!7i1000!8i665!4m2!3m1!1s0x0000000000000000:0x0feafada434f377c!6m1!1e1

      刪除
    7. t 先生, 貓頭鷹木雕好可愛, 不過真既覺得都幾惡.

      刪除
    8. Albert, 漏網之魚你好快會捉番既 :D

      刪除
  2. 5月中的弘前氣候應該好舒服唔太凍~呢D天氣真係唔介意行多少少

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然天氣都頗熱,不過熱得黎爽唔會太過辛苦。

      刪除
  3. 大小姐,咁有冇去影過 K11犬頭?

    回覆刪除
    回覆
    1. Albert 多謝提醒, 我好少行九龍既商場所以有乜展出都唔知, 得閒會去睇睇.

      刪除
  4. 有無浸Route Inn 旅人之湯?

    車站嘅大蘋果仲有放响度,十年如一日。

    陰陰地天,襯番狗狗嘅表情。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇浸呀,我去日本冇乜點浸溫泉,所以成日俾人話我嘥料 :P
      車站個蘋果唔係十年如一日,因為冇咗啲字 :))
      隻狗狗嘅表情十足我隻狗嬲爆爆個樣好鬼cute ^^

      刪除
  5. 弘前果 5 個蘋果石像我在其他的 blog 內見過,但上次去弘前時搵唔到呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 那 5 個蘋果石像係喺一條類似行人專用區旁邊唔係太顯眼既地方, 可能唔係咁留意到.

      刪除
  6. 我鍾意呢隻弘前犬多過青森犬!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意呢隻, 可惜擺設嗰隻買唔到 :((

      刪除