2015年8月9日 星期日

2015 秋季大旅行之四國, 關西, 東京之旅 ~ 行程

這次編排行程算是最 hea 的一次, 主要是有得倒模 (草舍小姐的四國之旅 多謝晒 ::vv4038)

雖然都是揸車, 但都盡量希望可以放慢腳步, 不想純粹為要到此一遊而匆匆忙忙趕路, 畢竟人不是永遠都精力充沛, 稍稍放輕鬆點可能看到的會更多呢, 所以今次訂的酒店也不盡是商務酒店, 嘗試住住民宿也不錯, 主要是因為女兒同行, 沒有溝通上的困難, 住在距離離城市遠一點的地方, 希望有機會仰望一下星空, 日出日落, 這是以前住在商務酒店不會看到的.

今次雖然是二十一天, 但前後兩天在機程中, 加上女兒不可以放太長的假期, 其實逗留在四國與關西都是十四天左右.


第一日

香港  →  大阪

第二日

大阪  →  北淡震災記念公園    England Hill  →  (鳴門公園)  →  阿波おどり会館  →  眉山  → 徳島

第三日

徳島  → 奧祖谷のかずら橋  →  奧祖谷觀光週遊ノレール  → 落合集落  → 大步危

第四日 

大步危  →  大步危峽觀光遊覽船  →  駅大步危  →  大步危  →  かずら橋夢舞台  →  

祖谷のかずら  →  琵琶  →  小便小僧  →  高知市

第五日 

高知市  →  桂浜  →  高知県立坂本龍馬記念館  →  (土佐闘犬セーター)  →  

第六日 

四万十中村  →  安並水車  →  舟母觀光遊覽船  →  佐田沈下橋  → 
足摺岬  →  金剛福寺  →  万次郎足湯 ~ 望白山洞門  →  (足摺海底館)  →  足摺岬

第七日 

足摺岬  →  松山 (經四國カルスト ~ 五代高原, 天狗高原)

第八日 

松山  →  少爺列車  →  道後溫泉本館  →  道後溫泉街  →  カラクリ時計

第九日 

松山城  →  (萬翠莊)  →  今治タオル美術館 Ichihiro  →  琴平

第十日 

金刀比羅宮  →  (亀 
 瀨戶大橋)  →  高松

第十一日 

栗林公園  →  (四國村)

第十二日 

高松  →  小豆島  →  土庄港  →  土渕海峽  →  天使散步道  →  
中山千枚田  →  小豆島オリーブ公園 &

第十三日 

四方指展望台  →  寒霞溪  →  (ヤマロク醬油)  →  福田港  →  
姬路  →  神戶

第十四日 

神戶  →  六甲山  →  神戶三田Premium Outlet  →  大阪

第十五日 

大阪  →  東京

第十六日  -  第二十日

高尾山


都電荒川線 ~ 三ノ輪橋、荒川遊園地前、荒川車庫前、梶原、王子駅前、庚申塚、早稻田

旧古河庭園


東京

第二十一日 

東京  →  香港








44 則留言:

  1. 唔洗睇行程、淨睇日數都「令我心更興奮」呀 ! ::_346

    回覆刪除
    回覆
    1. 忍耐多一兩年,到時個女識行識走咪可以玩個痛快 :)

      刪除
    2. 到時佢去日本要主打主題樂園、遊園地及買物俾個女,好少時間可以去睇景

      刪除
    3. 最好係第23個月買機票飛,慳好多,差不多是免費。

      刪除
    4. 我睇怕佢等唔到23個月,宜家D父母越嚟越早帶個B去旅行,最近我見有人帶3個幾月嘅B去,我阿仔3歲幾先有得去呀..

      刪除
    5. 3個幾月針都未打齊,咁勇敢?

      刪除
    6. Yes, 乜要打齊針先可以去旅行咩?

      刪除
    7. 咁又唔洗,不過我覺得太細,免疫力都差啲,當然個個人體格唔同。

      刪除
    8. 我都覺得太細帶去旅行盞自己辛苦, 佢又唔知, 帶去既嘢又多.

      刪除
    9. 同意,不過宜家依代同我哋嗰代諗法已經唔同,成日都話要贏在起跑線,連旅行嘅年紀都越嚟越細,我戥宜家D父母及細路辛苦

      刪除
    10. 好似我咁第一次帶個女去日本,嗰時佢已經六歲照計應該冇事,但去到第一晚都又痾又嘔嚇到我死,好彩俾藥食咗第日瞓咗大半日夜晚冇事可以出去行,如果唔係都唔知點算。

      刪除
    11. 我仔7歲時試過臨出發嗰晚先嚟發燒,一路燒到去日本,去到酒店食完虊一路係咁瞓,我同老公晚餐都只係食便利店杯麵,好在第二朝退咗燒,但都唔敢周圍去,只係响新宿住嘅酒店附近行下,第三日見佢無哂事先正式去玩

      刪除
    12. 總之嗰時同個女去旅行淨係去醫生度拎平安藥都拎一大堆。

      刪除
    13. 而家先睇到o的回應添 :P
      點解係第23個月買機票先慳得多 ? 早啲同遲啲有咩分別呢 ?

      刪除
    14. 點解係第23個月買機票? 因為第24個月係兩歲, 機票要買小童票價係大概正常票價既50%, 23個月以前BB飛係10%.

      刪除
  2. 嘩, 睇落行程都好豐富喎 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個行程比較你去既地方應該少三份一。

      刪除
  3. 回覆
    1. 盡量編得豐富一點,憑經驗可能去既時候因為天氣或者其他因素未必去得晒。

      刪除
  4. [不想純粹為要到此一遊而匆匆忙忙趕路]
    這是我自駕遊的宗旨

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前既自駕遊就好似旅行團咁到達目的地打完咭就匆匆去另一個地方,返到黎至知道 miss 咗一啲野,所以今次希望將留喺目的地既時間拉長一點,唔想太匆促。

      刪除
  5. 咦 ~ 唔錯喎 , 有D景點近排 滾動四國 都有介紹過 . 正 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過就刪除咗佢地玩嗰啲活動,始終唔係好啱玩。

      刪除
  6. 嘩! 又21日,我要等退休先去到咁多日

    回覆刪除
    回覆
    1. me too,仲要老公退埋休先得

      刪除
    2. 其實都係同你地一年幾次加加埋埋差不多, 我就一次去晒 ;;)

      刪除
  7. 21日對我來講未試過呀,自駕遊真好﹗

    回覆刪除
  8. 都係嗰句:21日,恨死隔籬。

    高尾山唔係去咗好多次嘞咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大小姐可能係高尾山跌左錢,要去執返。

      刪除
    2. コーさん, 又或者藏咗D錢, 要去掘返出黎 XDD

      刪除
    3. 係囉, 成日周圍跌錢 :))
      高尾山只係六月去過一次, 不過覺得嗰度行山好舒服想秋天行多一次.

      刪除
  9. 最精彩行程永遠是第16-20日,東京遊蕩。

    回覆刪除
  10. 第2~4日都叫"放慢腳步"?? 咁我嗰啲咪叫龜速囉 >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我直頭係原地踏步。

      刪除
    2. 第2~4日除咗坐 ノ レール同觀光船, 其他景點都係留一留唔會要好多時間既 :P

      刪除
  11. 日子多就可以放慢腳步,可惜我每次旅行頂多只可去10日多D,唔把握時間點可以睇多D,相信真係要等退休唔駛做去多D日數先可以hea住嚟玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為希望可以放慢腳步, 所以今次編行程好多類似既景點已經冇包括在內.

      刪除
  12. 21日真係好鬼羨慕, 我次次去都好似差幾日, 唔夠時間!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係吖, 你個關西同四國都十五日, 仲多一日, 而且去既地方都好多.

      刪除
  13. 21日排出黎果然夠排場~不過我發現我去旅行係去唔到太多日~舊年2月去果轉11日~去到第9第10日已經開始想番屋企...可能日日化妝又穿LOLITA體力精力消耗得快...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實話就話廿幾日既旅行,但係去完十零日戲肉之後返到東京已經覺得個旅程完晒好似返屋企咁 XD

      刪除