2017年7月4日 星期二

23.13 男鹿 ~ 八望台

二O一七年四月七日 (晴) 續

又再次回到入道崎, 這次是回來吃午飯.

話說有段小插曲, 早上到來時將車泊在這食店門前, 離開時有位婆婆介紹店內的海鮮丼, 由於當時時間尚早根本吃不下, 於是向婆婆說我們遲些會再回來, 任何人聽到都會覺得是敷衍說話.
所以當我們再回去時, 車未泊好婆婆已經與一位伯伯很開心的出來迎接, 一面與伯伯說我們是答應會回來的.




今日生日食多一隻鮑魚^^



然後到男鹿最後一個地方八望台.




原來寒風山距離這麼遠, 起初還想去多一次寒風山才去八望台.






二ノ目潟



一ノ目潟



又一棵殿下御手植松, 好像很多地方都有這樣的植松.


八望台後正式離開男鹿半島, 今次差不多全部有名的景點都去了除了男鹿水族館, 因為對水族館是零興趣, 可能與以前去得海水公園太多的緣故, 女兒小時每年都去兩三次直至女兒長大了, 強國人多了, 泊車位難找了結束了.

到達秋田市.


秋田站.


因為今晚住的酒店如果十點後 check in 差不多是半價, 幸好酒店提供的免費停車場可以將車泊好連同行李留在車上, 所以先吃晚餐.

晚餐後也只是八時多, 嘗試可不可以 check in 先遲點再分配房間, 不過原來已經可以上房.








二O一七年四月八日 (晴)

早上到秋田站附近吃早餐然後 check out 去角館, 也不打算在秋田市逛逛, 因為上次來時 (秋田、大館 ~ 尋找秋田犬) 已經去了一些景點, 好像沒有其他地方要去.








Akita View Hotel (秋田ビューホテル)




酒店大堂.








23.12 男鹿 ~ 鬼鬼怪怪的なまはげ館、哥斯拉岩、門前立像


23.14 角館 ~ 賞禿櫻 @ 駅前週邊




8 則留言:

  1. 個海鮮丼好正喎,幾錢?我來日本咁多次未食過海鮮丼,我吾係好食得咁多生嘢,如果滿滿一碗真是食吾落,但你這碗看似不是太多,我覺得我可以食到,上次到秋田我都是入住Akita View Hotel

    回覆刪除
    回覆
    1. 個海鮮丼唔係太大碗,食午飯剛剛好,三碗唔同價錢,不過加埋都唔駛七千円.
      我地住間三人房只係八千五円,不過要late check in.

      刪除
  2. 每星期一晚8:30 都會睇 NHK Seasoning the Seasons, 了解當地人的生活, 日本有很多地方生活都仍艱辛, 有多些像大小姐的承諾, 會令當地人多些喜悅

    回覆刪除
    回覆
    1. NHK Seasoning the Seasons,711台?因為711都有不過每晚7:45播五分鐘.

      刪除
    2. 哦,應該係
      記得有次講日本人順時行四國不同神廟參拜,有些行完又逆時向方再行,年年復始行,有些行左幾十年,枝木杖行到蝕左一大截,呢種信念香港未必搵到。最感動有個亞媽帶不停咁行,目的是為了死去女兒祈福
      又有套講個亞婆幾十年前由青森坐船去函館,現在都係住函館執昆布都好耐無返家鄉,只能係海邊望住對岸青森輕嘆

      刪除
    3. 有時經過一啲小商店或者食店一個顧客都冇,都會計吓其實係點樣維持生計,唔計人工,燈油火爉租金係根本,但係日本好多地方都係咁樣冷清清。
      又例如見到啲的士擺車多過開車,唔行開暖氣冷氣都要用油,如果租車揸搵唔到食,咁司機係車行包薪咁就車行唔掂,所以有時都唔係好明。

      刪除
  3. 可能入道崎平時人影都冇隻,所以當地人情味特別濃,我地上次都係靠店內的居民幫我地預約巴士先有車出番去JR駅咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得越山旯旮既地方人情味越濃,尤其係未被強國人淪陷既地方.

      刪除