2018年9月21日 星期五

25.19 東京 ~ 夜間迪士尼樂園 (5)


二O一八年四月三日 (晴) 續

女兒居住在日本的最大得著是可以常到東京迪士尼樂園玩, 之前讀書打工時認識了在迪士尼樂園做兼職的朋友有折扣門票所以常常去, 差不多兩個月便會去一次.

雖然我們不太熱衷到迪士尼樂園, 但是都想在迪士尼一些記念日進去, 因為會有些特別的限量記念品, 可惜今次時間早了, 原來真正大規模的 35週年活動在四月中才開始.
1998年 15週年進園時下雨幸好不久雨停了, 看到唯一一次迪士尼煙花.

1998 年 15 週年
2008年 25週年選擇三時入園純粹想看廵遊和煙花, 怎知下雨全部取消還差點連晚餐都沒得吃.

2008 年 25 週年
今次選擇六時入園也只是想看廵遊和煙花, 今次天氣很好但氣溫極低寒風刺骨, 我們三人都沒有穿厚衣服, 結果一面瑟縮一面觀看廵遊.




進園前提早在 Food Court 吃晚餐.


可愛的米奇巴士.


穿梭園區的列車, 以前不熟悉路時會坐, 現在有女兒做地胆帶路步行已經可以.

























進園後先找位置坐下來, 幸好我們也算早, 找到的位置也不錯可以坐在前排.















這天天氣很好, 以為廵遊過後會有煙花, 或者至少都有投影匯演, 可惜最後兩樣都欠奉, 這是除了第一次看過煙花之後一直都沒有再看到.

離開時也差不多十時.

10 則留言:

  1. 1998年亦是我第一次去日本旅行,個時吾興自由行要跟團,迪士尼由朝玩到晚,差不多二十年後我再次到訪迪士尼,有好多回開心回憶,我12月去好鬼凍,晚上要坐在地下看巡遊,要在樂園買張披肩墊地下坐,才不冷到入心^_^夜光巡遊好值得睇﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 個女細個時去迪士尼通常都係由朝玩到晚, 而家入去又唔會玩只係想睇巡遊煙花同買嘢咋, 所以選擇遲入入場費又平啲.
      呢晚成晚都凍到騰騰震, 我地要連手套都戴埋但係都冇乜用知道著埋之前去長野啲厚衫 :P

      刪除
  2. 哇卡卡,你囡囡張十五週年門前留影,令我諗起細個媽媽帶我去海洋公園,仲要同阿哥着到一模一模排排企影到此一遊相

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實而家啲人都興影到此一遊相,只不過而家係自拍 😆

      刪除
  3. 我第一次就係1998年,我唔算太喜歡老鼠樂園,不過我承認唔係粉絲都好值得入去

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來咁多人第一次都係 1998年,我都唔係粉絲但係好鍾意入去睇裡面賣既精品。

      刪除
  4. 老鼠竇第一次去去係92年不過係LA :)

    回覆刪除
    回覆
    1. LA 太遠咯,對我黎講太遙不可及,都係日本近近哋 :P

      刪除
  5. 上年聖誕去香港廸士尼,煙花+落雪效果都唔錯, 不過唔夠第一次去LA睇到落到雪效果咁感動,而家巡遊相用電話影就算.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港或者美國迪士尼應該唔會去,只係去咗東京多次只係睇過一次煙花好似好唔甘心。

      刪除