2018年11月1日 星期四

2019 熱海伊豆行

一直都很想去伊豆但不敢去, 原因就是怕鬼, 因為伊豆出名的便是那口枯井與貞子, 不過而家是平面電視貞子是匿在大牛龜電視的 XDDD


四月日本回來後還未去首爾之前已經在香港航空買了下年一月飛東京的機票, 今次會去八日不長不短, 如果留在東京看似浪費, 本來想再去櫪木日光, 不過就是對一月要在雪地揸車有保留, 而且還有時間所以遲遲未有決定.

首爾回來後知道姑仔叔仔他們八月尾會去熱海伊豆, 原本很想買一張機票跟去, 可是他們一行已經六人連東京加入的女兒, 剛好一架七人車還要煩行李擺放問題我自然冇份, 在出發前兩星期有人因為有事不能隨行, 於是我便有機會, 不過雖然是暑假尾去程機票可以接受, 但是九月三日回程還在高水平, 要平些便得遲兩三天, 但是這樣一來便要加上酒店, 在左考慮右考慮想到可以住女兒那裡後, 再看價錢又已經加價了放棄便算, 不過幸好沒有成行避過了世紀颱風.

回說他們返港看照片後決定翻炒他們行程, 只是那時他們到熱海是看花火而我們可以去看梅花, 今次完全不會住在東京23區, 兩晚住神奈川橫濱, 兩晚住靜岡伊豆, 兩晚住埼玉川口, 一晚住千葉成田.

至於租車方面因為上次長野那部車實在太小了, 所以選擇高一個 class, 二選一兩部車都沒有問題.

Mazda CX-5 2200 柴油車
Nissan X-TRAIL 2000 汽油車
自從女兒在日本有工作簽證後回港的時間靈活得多, 她回來比我們去日本便宜, 所以如果沒有特別地方去都是買機票讓她回港, 相對我們以後去日本的次數會減少, 可能回復以前一樣一年一度.



52 則留言:

  1. 估唔到你唔敢去伊豆係因為怕鬼,貞子只係電影中一個角色做戲啫...
    梅花睇過一次個人總覺不及櫻花靚,俾我揀會二月去,因為可以去河津睇櫻花及南伊豆睇油菜花,上次遇上滿開超靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係淨係我呀,我同蜻蜓話我去伊豆時佢就話你唔怕咩XD
      其實買機票時未諗會去邊,剛好伊豆有梅花順便睇埋,主要都係去睇風景,睇花都驚人多因為啱啱梅花祭。

      刪除
    2. 我又係驚伊豆猛鬼, 所以遲遲未咁成行

      刪除
    3. 哈哈,因為貞子太深入民心 😖

      刪除
    4. 對呢味野我比較細膽 :P

      刪除
    5. 嘻嘻,所以酒店唔會揀舊式溫泉旅館,一來貴二來歷史久遠或多或少都會有啲野😐

      刪除
    6. 話自己有百年歷史嘅旅館, 我都盡量避免, 但有時真係無得揀焗住

      刪除
    7. 我就有住過古堡,馬廄,修道院之類架,都唔覺有乜野。

      刪除
    8. 記得N年前箱根住富士屋,雖然間房有四個人但我真係成晚瞓唔到 😭

      刪除
    9. 我覺得如果相信或者唔確定有無神既存在,就應該相信或者估計有鬼既存在架。
      我都識得有一個舊同學和一個老朋友,佢兩個分別係有靈異雙眼架。舊同學已經無聯絡,老朋友而家去旅遊,絕大部份都盡量揀新酒店住。佢話見到既機會細啲。佢個仔都有睇到既經歷,真慘。

      刪除
    10. 我自己覺得依樣嘢或多或少係心理作用,如果個心成日形住形住,無都會覺得有
      記得細嗰時睇完恐怖片後會瞓唔著,因為個腦仲係記住套戲,响黑暗嘅環境會仲驚
      有人講時運高就算有都會見唔到,可能同行嘅人見到你都見唔到
      亦有人講人怕鬼3分,鬼怕人7分,除非你有特異工能,問心無愧就唔駛驚
      我認識有D人唔鍾意去旅行,唔係因為嗰樣嘢,係因為唔慣住陌生地方,就算有人陪會都好不安瞓唔著

      刪除
    11. 師公, 我都係會揀啲新酒店住, 仲係間房唔會太大可以一眼睇晒唔會又廳又房, 因為如果瞓瞓吓聽到廳有聲都唔知出唔出去睇好>_<!

      刪除
    12. 3J, touch wood 我同人相反, 好多人話旅行"生保床"會瞓唔著, 但係唔知係咪太攰一瞓落床就瞓著, 反而喺香港我既睡眠質素就好差.

      刪除
    13. 尾房真係好邪,盡量都避免,如果入到間房周身唔自然,一定有d嘢。上次去岩手,影完間房落街,攞部機出黎想影,成果畫面黑哂,即刻返酒店要求換房
      有同事喺新宿成晚唔敢返酒店房

      刪除
    14. 瞓得著就好,瞓唔到,聽到隔離果個瞓到打鼻鼾,果晚真係好難受

      刪除
    15. Mandy, 仲未飛?
      有時日本尾房會好正有兩面窗房又大.
      可能我老公有信仰, 所以我地去旅行會帶一個小小十字架放床頭令自己安心 :D

      刪除
    16. 下午機
      我都有信仰,瞓唔著都會念經
      最怕見到酒店床頭櫃擺本聖經喺度,個心會好唔舒服

      刪除
    17. Mandy, 玩得開心啲 !
      呢個時間長野好靚, 蜻蜓而家就係喺長野睇緊靚靚秋色 !

      刪除
    18. [瞓得著就好,瞓唔到,聽到隔離果個瞓到打鼻鼾,果晚真係好難受] 我而家用左呼吸機無晒鼻鼾聲,團友和我都有覺好瞓喇。

      刪除
    19. 多謝
      我知紅葉見頃,不過我去到唔知仲有無咁靚呢
      t 先生話果頭落雪,都有d擔心

      刪除
    20. 我地好多時被安排住尾房架,我地無問題,又好似Nerissa咁仲有D like添。

      刪除
    21. 1733兄,乜嘢呼吸機,介紹吓

      刪除
    22. 睇漏左Mandy問既野添

      刪除
    23. Mandy, 如果少少雪都冇乜影響, 只要唔係豪雪封路問題應該唔大, 放心喇 !

      刪除
    24. 有大鼻鼾其中一個原因係有機會有睡眠窒息症,要知道有無呢個症狀,當然要睇醫生和做有關既測試先至知道。

      刪除
    25. 師公即係呼吸機要醫生推薦?

      刪除
    26. 唔好講好嚴重睡眠窒息症會死人,我屬於中度嚴重,用左呼吸機後睡眠質素超超好,無鼻鼾聲,血壓低晒,個人精神晒。感覺超正。

      而家我去旅遊,我都帶埋部呼吸機去架。

      刪除
    27. 話時話我都住過唔少尾房,但我哋又無所謂,而且so far 從未試過入到房會周身唔自在
      住酒店我未必會一覺瞓天光,有時瞓吓醒吓咁,醒咗又會去洗手間
      响香港因為要返工,所以會早睡早起,有時未夠鐘就醒,年紀大咗一般都瞓少咗

      原來蜻蜓去咗長野,宜家佢無update個blog都唔知佢去過咩地方

      刪除
    28. 部呼吸機好細? hand carry 定寄倉 ?

      刪除
    29. 師公即係呼吸機要醫生推薦? 係,一定要。

      唔好自己去網上買,香港既售賣店係無醫生紙唔賣比你既。

      部機都唔平,平嗰D都要5千幾一部,我用嗰部係全自動感應調較,要萬二蚊一部架。但對健康好,值得。

      刪除
    30. 3J, 蜻蜓好忙, 我地都係間唔中至會傾吓.
      我就因為唔駛返工可能夜瞓朝早晏起, 所以我都知係惡性循環但改唔到 :(

      刪除
    31. 部呼吸機好細?
      部機本身都唔算大,但有配件跟住用,所以有個軟公文喼入住晒。

      有旅遊裝既,部機細好多,但無理由又比幾千蚊買,一年用幾次在旅遊時用。

      hand carry 定寄倉 ?
      我D朋友就手提,我就寄艙。

      刪除
    32. 你睇返我今年6月既台灣blog,在blog內我有post呼吸機既setup張相架。

      刪除
    33. 明白, 師公. 唔該晒, 好彩而家未需要住 :D

      刪除
    34. 師公睇到部機咯, 連喉都好大部, 過海關有冇被問過?

      刪除
    35. 1733你屬於中度嚴重就真係要用機了
      我兩年前都做過測試,只係少少輕微,一般都唔駛理會,唔係因為鼻鼾要做,而係其他問題醫生建議做埋,後來醫生都有建議試用呼吸機睇下有無幫助,但我總認為唔係依個原因所以無試,後來唔知點解又無哂事

      如果真係需要用呼吸機可以先租嚟試下,習慣咗先買都得,因為唔係每個人都習慣到

      刪除
    36. [好彩而家未需要住 :D] 有乜野睇到情況係輕微呀?

      刪除
    37. 師公睇到部機咯, 連喉都好大部, 過海關有冇被問過?自今年4月份開始帶去旅遊,從未比人問過噃。

      刪除
    38. 3J,當然唔係因為大鼻鼾而去攪咁多野啦,只係大鼻鼾就好大機會有睡眠窒息症,嚴重就會窒息至死。唔係咁超高嚴重就會影響睡眠質素,繼而影響健康。

      我用左機後,瞓醒左好精神,血壓又明顯低左。咁應該對健康係好正面噃。

      我晚讀數係27度屬中度嚴重,去見護士既時候,同一班10個人有男有女,我係年紀最大嗰個。有8個都屬於嚴重,1個就屬於輕度。嗰8個入面有2個既讀數係3位數字,另外有兩個係70至90度架。

      刪除
    39. 減肥,係對睡眠窒息症最好既治療。

      刪除
    40. [如果真係需要用呼吸機可以先租嚟試下,習慣咗先買都得,因為唔係每個人都習慣到 ]正確

      刪除
    41. 所以大家一定要注意身體,有健康身體至可以開開心心咁去玩!

      刪除
  2. 伊豆呀,2011年去過一次宜家都好掛住,但唔自駕真係太難玩,有d景點真係一日得幾班巴士,老公間中都提起幾時翻兜(我又要鬧佢又唔早d學渣車)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次由橫濱揸過去好方便又慳時間,你老公就快都可以自駕咯 :D

      刪除
  3. 我覺得玩8日係適中既行程

    回覆刪除
    回覆
    1. 8日通常係傳統航空公司平機票留最長既日數,要留多啲日數就會好貴。

      刪除
  4. 食伊勢海老?
    靜岡有個位睇富士好正㗎
    https://www.google.com.hk/maps/place/%E4%B8%89%E4%BF%9D%E5%A4%96%E6%B5%B7%E6%B5%B7%E6%B0%B4%E6%B5%B4%E5%A0%B4/@35.0095443,138.5105908,13.58z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xbd0a96aa535ff485!8m2!3d35.0198311!4d138.5211933?hl=zh-HK

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都想食 😋 不過要睇價錢 💸
      靜岡嗰度太遠去唔到,如果好天伊豆都睇到富士山。

      刪除
  5. 伊豆絕對好玩。起碼無箱根嗰啲咁旺。我就超like海鮮,你就可能唔多啱。

    揀新酒店就幾時都會啦,唔要格仔花布床笠!猛唔猛呢啲我就少理嘞,反而驚旅館少人,夜晚去大浴場跣低無人知啫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意海鮮, 好似龍蝦鮑魚, 淨係唔鍾意魚 :D
      大浴場浸溫泉唔係有人又驚冇人又驚咩? 有"人"就驚唔知係咪人, 冇人就驚浸浸吓有冇"人"飄入 @@ 哈哈 !

      刪除