2011年5月21日 星期六

2011 台北 ~ 美食

來到台灣, 其實絕大部分都是為了吃, 因為美食實在太多.

鼎泰豐, 始終是台灣好吃.




原本已經非常飽, 但見鄰桌的迷你豆沙包非常吸引.


每次總要來的度小月.








手作的麻糬,熱的, 很美味.

偶然經過地下街發現的牛肉麵, 原來機場也有, 於是再吃一次.




阿蘇介紹的牛肉乾.


今次旅程吃了兩次的鴨肉扁.




在淡水老街吃的雲吞和魚丸.


在烏來老街停電時吃的芒果沙冰加雪糕, 一洗悶熱透心涼.

















4 則留言:

  1. 除咗日本野食, 我都好懷念台灣嘅小食.
    [版主回覆05/07/2012 21:56:17]唔好再講啦,d口水已經流晒落地下, 我上次連夜市都未去, 去埋仲唔掂.
    [川廿口夫回覆05/07/2012 21:27:43]雖然香港而家都有台灣食店. 不過一去到台灣, 就會由朝食到宵夜. 苦瓜汁, 豆腐, 小籠包,......太多太多我想食嘅野.
    [版主回覆05/07/2012 20:34:53]去台灣除咗出名嗰d要食外, 仲有好多野好食, 總之通常未餓又要食第二餐

    回覆刪除
  2. http://www.facebook.com/pages/%E5%81%BD%E8%A1%93%E5%AE%B6169%E7%8E%8B%E6%B0%8F/419817564719464

    回覆刪除
  3. 我去咗2次台灣都冇冇食過鴨肉扁,下次要試吓!
    [版主回覆06/01/2012 19:28:52]其實有d 似滷水鵝, 不過味道淡少少.

    回覆刪除
  4. 鼎泰豐的小龍包・度小月的擔仔麵・洪師父的牛肉麵!!!都是我很喜歡的!!
    以前我住在台北、所以這些菜讓我感覺很懷念。
    (推薦洪師父的美食家是在香港「蘇GOOD!」的蘇先生嗎?以前在網路上我有看過他的節目。)
    [版主回覆07/18/2013 23:21:18]去台灣我也是喜歡到處去吃。「蘇 Good」是蘇絲黃,她是一個中性打扮的女性。

    回覆刪除