2011年5月24日 星期二

2.1 橫濱 ~ Yokohama Bayside Outlet

一九九九年七月十七, 十八日 (晴)

原本是乘坐下午的 ANA航班前往東京, 但過了預定的入閘時間仍然未能登機, 原來是飛機漏油, 於是做好了出境手續的我們再一次入境, 乘坐航空公司安排的旅遊車從赤臘角機場到沙田的麗豪酒店獲配房間休息等候, 直到航機安全維修完畢再登機, 期間更供應晚餐, 結果在當晚十時左右再到機場乘搭凌晨開出的航機前往成田機場, 這是我坐過的第一班凌晨機前往東京.

從成田機場到達新宿才早上七時許, 因為已經預訂了酒店, 以為這晚的房租沒有了, 幸運是酒店竟然肯退回房租, 有些喜出望外, 放好行李後在新宿逛逛接著便到橫濱.

當時在新宿太子對面的麥當奴, 那時用 Beatles 做裝飾.


新宿太子, 之後很多時到東京都會住, 直至後來覺得越來越貴, 轉而住池袋太子, 及後才知道 Super Hotel 是最經濟的.


新宿歌舞伎町, 東京最熟悉的景點之一.




記得當時前往橫濱需要坐很久的電車和轉很多次車才到, 不及現在乘 MM21 已可以.

橫濱著名的 Yokohama Bayside Outlet, 去到已經很晚, 結果只是行了這地方便回東京.





在橫濱遇到的小狗, 很可愛.




2.2 大阪 ~ 心齋橋與大阪城






3 則留言:

  1. "新宿太子, 之後很多時到東京都會住, 直至後來覺得越來越貴, 轉而住池袋太子, 及後才知道 Super Hotel 是最經濟的."

    以前經AGENT BOOK都會俾新宿太子,池袋太子。新宿太子雜,池袋太子又遠。之後叫AGENT加少少錢比我地住新宿京王(有Limousine)。

    到自已BOOK就多數住APA。

    SUPER成日見到(池袋北),不過佢地成日放幅“碌架床”嘅相喺網站,我以為佢地係青年旅舍。

    見你住落又OK,D相睇來又好似唔錯。下次可以試試。
    [版主回覆05/22/2013 17:25:21]而家 除非係 package 就會住池袋太子, 自己就一定住 Super Hotel, 通常住池袋西口, 因為比較新, 而且地下街直達都好方便. “碌架床" 對我地黎講就最好, 因為個女可以瞓上面, 有時 book 唔到大三人房, 佢"屈蛇"都冇問題.

    回覆刪除
  2. Yokohama Bayside Outlet,我記得行過一次。當年仲係第一次帶父母,不知道是否唔多啱老人家,好像無乜野行,好像普通商場。定係我去錯地方?:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為當時日本既 Outlet 比較少, 這已是有代表性既一個, 記得當時TVB 旅遊節目也有介紹 ::_342

      刪除