2014年3月18日 星期二

16.22 九州 ~ 福岡再見


二O一三年十一月八日 ~ 第十二日 (晴) 續

離開道之駅, 本來直接回福岡酒店 check in, 不過有人想到 Autobac 走一轉, 這間 Autobac 日本全國很多地方都有分店, 有車檢, 維修, 有些大型店舖更有汽車裝飾和零件, 我諗如果拎到的話, 相信連軨都可能買一套回港, 因為實在比香港款式多而且平, 平時只會到東京台場東雲那間, 不過自從自駕後很多時在其他地方都會見到, 但因為太匆忙沒有停, 今次見有時間姑且去去, 結果自己就在那裡呆了兩個多小時.

回福岡住回 Hotel Clio Court Hakata, 今次房間不大, 但意外地竟然有張按摩椅.



搞好一切後原本到天神試試屋台, 但好像間間都已經滿座, 也不怎樣再找, 隨便找個地方吃飯便算, 因為今晚要整理行李預備明天坐已經差不多五年沒坐的新幹線.











結果都是隨便找商場的餐廳樓層便算, 也是很久沒有吃的奄列飯.






16.21 霧鎖金鱗湖


16.23 宮島 ~ 闊別十五年再臨




41 則留言:

  1. 有按摩椅, 又有細梳化, 房間都唔細喎::mm2254
    多數溫泉洒店先有按摩椅, 呢間要比個Like 佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次住酒店有按摩椅, 可惜第二日要走, 已經唔蝕底係咁按都係用得一兩次咋 :P

      刪除
  2. 一般十八吋以下車軨,可以寄船便回港,四至六星期到,下次記得買喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前去天神,都想找屋台,不過一是滿坐,一是環境欠佳,最後走上太丸樓上食飯算了。

      刪除
    2. 我哩篇係 set 咗時間等佢自動出, 睇佢識唔識 update index, 而家又得喎.

      刪除
    3. 係咪間舖幫你寄埋? 提貨係咪要去機場.
      好多年前識人去 Honda 買尾翼同雨擋要自己拎上機.

      刪除
    4. 2007年去天神食過一次屋台, 不過嗰時唔識叫, 今次想食多次可惜冇位.

      刪除
    5. update唔update到,好似睇運氣,我自己就寫完即用pingomatic.com,通知全世界已updated,一般都OK。

      刪除
    6. 佢地唔會幫,你有車,新軨一般有包裝,你可去home center買D包裝紙,包完車去post office,香港可以到屋企。

      雨擋自己拎啦,尾翼的話,就寄EMS安全D。

      早幾年,我賣/寄過佰幾套軨。

      刪除
    7. 你以前做汽車附件買賣 ?

      刪除
    8. 乜日本野都賣吓,不過D客好鍾意買車用品。

      以前我買車都會換軨,好彩依家戎咗呢鋪引。XD

      刪除
    9. 咁你實知日本邊度最多汽車用品賣同埋喺邊度有得做日本車牌?

      刪除
    10. 以前一般做鬼佬客,佢地好鍾意平買二手日本車,skyline, evo等,跟住用好幾倍錢買tuning kit,軨,頂bar,大包圍之類。

      我一般都係網上訂,好少去實店,邊去得咁多?遠至北海道,南至九州都會買。

      日本車牌就唔知,未賣過。:))

      刪除
    11. koosan, 如果想托部 27 mon, 有乜好方法?

      刪除
    12. 27 imac? 係咪即係咁?

      http://choyce.pixnet.net/blog/post/50092374

      刪除
    13. 呢隻啊 :D
      http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2045229

      刪除
    14. ::mm1929 呢隻寄倉有無oversize?

      如果無,你去程帶個hand carry size喼,回程時先去home center買透明bubble膠,包兩三層,貼fragile寄倉。

      自已行李hand carry,如果過重就買定個紙箱,將唔等洗東西寄SAL回港,一般十日內到。

      刪除
    15. 依度搭唔到咀添 ::_2290

      刪除
    16. 有無見過KITTY軨賣呀? 我想買好耐::vv4045

      刪除
    17. Kitty 軨冇留意有冇得賣, 嘻嘻, 如果你裝左Kitty 軨喺街望個轆咪知道係你架車囉 :D

      刪除
    18. http://page19.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/x331390849

      蓋就有!

      刪除
    19. 其實都有喎?>:)

      http://goo.gl/bkb5vt

      刪除
    20. 哈哈~ 可能都有其他KITTY迷一早已經擁有;))

      刪除
    21. コーさん, WA~ 好多款呀!!! 有得睇無得買, 你好衰:-w

      刪除
    22. 香港好似冇見過人用Kitty 軨喎, 你可能係第一個用 ::_345

      刪除
    23. 我同花先生講, 佢話我痴線::vv4004

      刪除
    24. 嘻嘻, 咁又真係好難叫個男人揸住架Kitty 軨既車週街行 =))

      刪除
  3. 大牌檔好有六七十年代香港 feel :) 係咪果D夜晚至出現係架手推車?

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得好似攞正牌,唔洗搬走。
      旅遊書都有mark低。
      十勝都有屋台,你下次去試試。

      刪除
    2. 福岡啲屋台好似"晚航朝拆"架, 日頭去唔多覺.
      日本都好多固定屋台, 例如鹿兒島同帶廣都有.

      刪除
    3. 係呀,睇google street view,原來日頭無。

      刪除
    4. 因為多年前喺新宿夜晚十零點, 比較小人行大馬路邊見過佢地開檔, 不過印象唔係太深刻

      刪除
    5. 新宿夜晚十零點乜唔係見到啲露宿者開紙皮瞓覺咩?

      刪除
    6. 講開“屋台”,細個最鍾意去深水埗,去完高登就去外面“屋台”掃街,椰汁呀,臭豆付,etc.

      刪除
    7. 而家深水埗都好多掃街,有合益泰腸粉,坤記砵仔糕,我最鍾意有間茶餐廳出面賣既魚蛋同墨魚,不過好晏至開檔。

      刪除
  4. 酒店有按摩椅咁正!! 啱晒我呢啲行足成日既人啦, 俾我實一路按一路瞓到第二朝, 哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係你要每十五, 二十分鐘扎醒 set 一次 :))

      刪除
  5. 有按摩椅真係好正喎,就算溫泉旅館浸溫泉後出面有按摩椅,好多都係要入錢先有得用o既

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以發覺依間酒店確係好得, 下次再到福岡都會住.

      刪除
  6. 我都要bookmark 呢間酒店先,有机會由福岡去中囯都可能會住佢
    今次鹿兒島都住咗間有按摩椅既酒店2晚,真係正到暈呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜都係早出晚歸, 按摩椅用既時候唔多.

      刪除