2014年5月1日 星期四

16.33 富士之行 ( 6 ) ~ 絕景。河口湖


二O一三年十一月十六日 ~ 第二十日 (晴) 續

離開富士吉田, 一心想到河口湖的天上山公園, 但是未到河口湖站已經有長長的車龍, 可能今天是星期六加上紅葉祭的關係, 車子逐寸爬行, 當時已經差不多兩點, 如果照這速度塞去天上山公園再上山的話, 可能入黑都返不出來, 於是決定放棄天上山公園, 因為也不是未到過, 自己已經是第四次了.

跟著轉到產屋ヶ崎, 雖然也要慢車, 但總比入河口湖站那邊好得多, 這裡應該是看逆さ富士(即富士山+倒影)的地方, 不過可能有風的關係湖面並不平靜, 結果無法看到.

河口湖產屋ヶ崎

河口湖 ~ 產屋ヶ崎


離開產屋ヶ崎已經接近三時, 也是時候吃午餐, 幸好沿路到富士山"名物ほうとう不動" 的車龍比較短, 等位的時間也不長, 很快便可以入內, 選擇這麼遲吃午餐是因為今晚住的酒店"隔涉"又沒有訂晚餐的關係, 預算會吃杯麵, 所以便遲些吃飽些.

名物ほうとう(烏冬)不動






全店沒有其他東西, 全部都是鍋仔烏冬

烏冬比吃慣的烏冬粗, 沒有其他配料, 只有菇和菜
離開ほうとう不動再次塞入河口湖 オルゴールの森美術館, 這裡有點兒童話的味道.








今天有婚禮舉行






懶洋洋的天鵝







由河口湖 オルゴールの森望出去的富士, 當時已經接近黃昏.


離開河口湖 オルゴールの森到達大石公園, 天上開始出現紅霞, 也是時候要離開, 因為希望在天黑前可以到達今晚住宿位於青木ヶ原樹海中的酒店.

河口湖大石公園

大石公園望出的富士


16.32 絕景。富士 ~ 御殿場、山中湖、富士吉田


16.34 絕景。富士 ~ 西湖、四合目、本栖湖

25 則留言:

  1. 「產屋ヶ崎」有一年曾經去長野松本之前,特登經過,想影富士山。

    去到時落雨,黄豆咁大粒,車都無落,即走。:))

    你係咪參考呢D「絕境」:http://www.fuji-net.co.jp/spot/

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係, 我只係跟住本まっぷる搵地點, 其實我唔係好識喺網度搵料, 都係鍾意跟住本書 :P

      刪除
  2. 123幅好像靚仲有耶穌光. 烏冬好似好正.
    住宿位於青木ヶ原樹海中的酒店....好刺激喎 :-O 可能無天鵝有腊鴨 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 吉田烏冬,山梨桃,係富士山名物,不過我想食海鮮多D。:D

      刪除
    2. 訂嗰時唔係好知間酒店位置,後來知道不過唔想改咁麻煩,一晚算啦 :))

      刪除
    3. 食海鮮?嗰度唔近海喎!食天鵝肉算喇 =))

      刪除
    4. 江之島咪近海, 聽聞魷魚餅出名 :D

      刪除
    5. 所以上年諗唔掂,加機票上北海道囉!

      江之島係横浜。魷魚餅好似係原隻壓成?

      刪除
    6. 不過如果係河口湖揸兩個鐘,去沼津魚港都有海鮮食。

      刪除
    7. 魷魚餅係原隻壓成, http://huinerissa.blogspot.hk/2011/02/129.html 第五張相.

      刪除
    8. 如果由河口湖揸兩個鐘車, 唔塞車既話東京都出到, 我去東京食囉 :))

      刪除
    9. 啱啱check,一粒鐘多D。如果由御殿場出發,就半個鐘左右。

      返東京行高速,貴好多囉。

      刪除
    10. 上年尾, 我姪女一家咪由東京去箱根, 番就經江之島, 咪知有魷魚餅嘅野賣

      刪除
    11. コーさん, 我好少揸車去第二處食完再返酒店, 除非順路, 通常都喺酒店附近搞掂.

      刪除
    12. t 先生, 魷魚餅既製作過程有d 殘忍, 一隻立體生物變咗一張紙咁.

      刪除
    13. 但係熱辣辣脆卜卜好正㗎喎

      刪除
    14. 當場食真係好正, 買番去已經唔係嗰種味道, 所以排隊都要買即整既.

      刪除
  3. D 景好靚呀.
    碗面好似好好食咁喎

    回覆刪除
  4. 我上星期入河口湖到見到富士山呀!好好彩!我好鍾意這裡架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意富士山架, 可惜之前去親都未必見到.

      刪除
  5. 嗰幾日勁塞車塞人呀,搞到遊景點時間少咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰日塞車塞到不得了, 好彩日本人守秩序唔會揸住架車尖黎尖去, 就算塞車都唔會咁激氣.

      刪除
  6. 7月我都會有3日STAY河湖~希望可以是但一日扑中富士山+湖景啦~你地自駕遊湖輕鬆多了

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好 ! 歡迎 <:-P
      之前我就係每次都一日來回所以唔好天都冇得等第二日, 所以今次狠狠咁留三日至睇到.
      可惜今次自駕遇啱星期六日加紅葉祭週圍都塞車, 河口湖好多地方都放棄咗冇去 :(

      刪除