2014年8月16日 星期六

Cha Cha @ Clear Water Bay

二O一四年八月十一日

上次帶大坳門時下大雨不可以到草地上玩, 趁著天文台預報明天開始會有雨, 今日有空便到清水灣行一轉.
天氣很好, 遊人不多, 可以盡情在草地奔跑.









遠處是青洲


南北果洲



揚帆出海

清水灣鄉村俱樂部, 曾經掹車邊揸車去過一次


布袋澳




價錢不太貴,  可惜泊車頭痕








歡迎人狗同樂

開心地在草地奔跑

天氣太熱,  脷仔很長

白狗射尿霸地盤


又熱又倦






樹上的茶茶






32 則留言:

  1. 嘻嘻, 四十年前亞姐在此長亭惜别, 四十年後 Cha Cha 就在此長亭放水 :D
    https://www.youtube.com/watch?v=hxB1lODdTOk

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻, 你真好記性 :-bd , 未睇以為你講亞姐(亞洲小姐)添, 原來係亞姐(汪明荃) :))

      刪除
  2. 睇完你這一篇,先知道原來我已經好幾年無去過大澳門了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔係住九龍東或港島東, 我都覺得去清水灣嗰邊都幾遠, 加上假日會好多人揾位泊車好難, 所以幾年無去過好正常.

      刪除
    2. 我養狗頭一兩年,正正就係清水灣住,離大坳門五分鐘車,留過不少狗毛。=))

      刪除
    3. 嘩, 住清水灣非富則貴喎 ::_1553 , 咁轉入大清路口個小食亭都應該留低不少銀紙 :))

      刪除
    4. 清水灣應該說是乜人都有,有錢的住二三千尺大花園,但又見過一家十個八個逼係400尺村屋。

      刪除
    5. 以前姑仔住西貢海下同榕樹O勁舒服,雖然都係七百呎村屋。

      刪除
    6. 剛過左既星期日去左大澳門,唔知係唔係早呢,10點半左右,無乜人,無乜狗呀!

      刪除
    7. 10點半左右可能早呀, 不過你咁早已經入到清水灣咪要好早出車囉 !

      刪除
    8. 係呀!九點鐘左右就在大埔出發,先出沙田再到九龍接人,然後先去大澳門。
      不過個三歲小朋友唔喜歡大澳門,因為這一天是她三歲生日,所以就聽佢話行左20分鐘就離開。

      刪除
    9. 如果帶埋紙鳶去玩, 小朋友會有興趣啲, 我個女細個同佢去大澳門都係去放紙鳶.

      刪除
    10. 呢個細路女,諗住佢平時少去郊野,帶佢黎在草地上跑下,見下個海,睇下帆船同埋紙鳶,點知佢完全無興趣,落左車一陣,唔夠15秒就話無野玩,佢要玩波波池喎。剛剛這一天才三歲既人仔,第日點算呢?

      刪除
    11. 嘻嘻, 好彩佢係話玩波波池, 唔係叫俾部 ipad 佢上車玩 8-|

      刪除
    12. 咁我就唔會比佢玩,佢咁細個應該係玩一D合乎佢既野好D。例如滑梯、鞦韆。

      刪除
    13. 而家好多大人都會俾部 ipad 呀, 電話呀啲細路掃呀掃, 佢地覺得咁樣好追上時代喎.

      刪除
    14. 有D人呢頭話追唔上時代,轉頭又話要集體回憶。
      我個人黎講,咁細個少D用電子產品會好D。唔係話對身體對眼有害,我只係覺得佢地會唔識寫字,或者係唔知個字點樣寫。同人面對面溝通都會有問題。

      刪除
    15. 我有俾個女“睇”iPad,播卡通片,無得掂,教佢話呢部係電視,因為發覺屋企電視對佢黎太大。

      好彩佢去旅行時,見到啲花花草草,牛羊馬都好鍾意。

      刪除
    16. 師公, 唔好講而家啲細路同年輕人唔識寫字, 我打得速成多都好多字淨知頭尾碼, 中間點寫都唔知, 好在都識拎本字典出來查字, 而家我諗新一代連查字典都唔識.
      至於而家啲人唔會面對面溝通架, 坐埋一枱個個都係低頭族, 唔似我地啲老餅口水係咁噴.

      刪除
    17. 無錯啦,我地已經因為寫blog,所以寫中文既機會比有些人多了。我們也會遇上執筆忘字。何況是小朋友?
      小朋友會覺得,咁容易就打到中文,仲點解要用心寫呢?
      查字典可能係遲少少小一入學面試既試題黎架。
      我呢d口水佬買少見少嚕。

      刪除
    18. "執筆忘字"呢句最啱我, 好多時明明一個成日見既字想用起上黎完全連部首筆劃都唔記得, 只有用同音字過關, 非常醜怪 :P

      刪除
    19. 我地而家仲可以講"執筆忘字",黎緊D小朋友就連呢句都唔識講架喇!

      刪除
    20. 電腦越來越進步, 人腦越來越退化, 要記既全部電腦同你記, 連想當年第時都係睇番自己個 blog 黎想 :-O

      刪除
  3. 開放時間?乜郊野公園全有門閂咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 開放時間應該係遊客中心, 上次入過去冇乜睇, 不過夏天太熱可以入去當"過冷河" :))

      刪除
  4. 下次去果洲群島啦, 好靚架!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多年前去過咯, 喺個女未出世之前去過香港好多地方架, 不過而家就好驚有心無力 :P

      刪除
  5. 玩得好開心!地方又靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係假日冇咁多人隻狗可以自由啲玩.

      刪除
  6. 我都好想帶忌廉到大草地上奔跑,不過忌廉天性細膽,一出門就好驚的了,以前試過落屋苑平台都嚇到逛跑 ::mm1613

    回覆刪除
    回覆
    1. ChaCha 都好細膽, 佢見到其他狗會走 ::_1553

      刪除