2014年8月27日 星期三

尋找象印 ~ 太古城 (Elephant Parade Hong Kong)

很少在太古城影相, 當時在那裡返工, 放工時經過商場見人影相, 拋下一句 "無聊", 估不到現在自己也成為無聊人.

今次象群展覽分別在太古廣場, 太古城和東薈城展出 (相信如果又一城未賣, 不會在山長水遠的東薈城), 因為多次路經太古城時覺得色彩繽紛的大象也頗為可愛, 所以有天帶了相機順道影影, 不過只是集中在 Cityplaza 與 One Island East, 其餘太古廣場如果有時間也想去看看, 但是東薈城便太長途跋涉了.
但是作為太古城地胆還是遺漏了五隻, 因為當時沒有地圖在手, 或者再去的時候補回, 還好展覽是至九月九日. *(雖然已經再到太古城一次, 但還是欠一隻)

位於太古城與港島東一號的小公園, 曾經每天經過這裡覺得很厭惡, 舉步維艱, 不是地方問題, 是心的問題.

Via Fiori




Big White Happiness

背景是曾經上班的 OIE

Pooh


舞獅的臉孔

Jungle Cĥāng


Somewhere over the Rainbow

Sunny
Piazza Verde

ELEPHANT Studies
MTR Station Exit D

Happy

Gheneral
East Hotel Lobby

* Lath

OIE 大堂, 現在經過沒有甚麼感覺, 還希望下次找到的 Contract 在這裡返工.
One Island East G/F

原來是 Macaron, 還以為是 M&M

Macaron Party
Oxford House G/F

Wisdom
Dorset House 2/F

* Smile
Warwick House 2/F

* Truth

In front of Cityplaza Ice Palace

這隻大象不屬於 Elephant Parade
很喜歡這隻天星小輪 Cityplaza South G/F

Star of the Harbour



Cityplaza North G/F

Patchwork Village
以下這四隻是 Pop-up Shop 的



這隻我鍾意 ~ 錢呀 !


Cityplaza North G/F

Hear The Unheard
李小龍 ?

Kung FuPhant


Exclusively designed for Cityplaza

Colour Me Beautiful


切開了的橙 ?


Mandarin
Cityplaza South L2

Old Map of London

New Map Amsterdam

Antwerp Map

California Surpher


Cityplaza North L2

Temasek

Map Hasselt

Americana

Dutch Lady

Old Map Rotterdam
倫敦的士

Taxi

One Degree North

Mappa Milano

Map of Copenhagen

Map Luxembourg

Union Jack

Romanian

Map Trier
英國警察 ?

Bobby
Cityplaza North L1

Enjoy the Voyage

Sarawak


Watch!

Marbling Elephant


Mutako

Rainbow Fish
* Miss Ellie Phan
在香港變成香港小姐.


第一次影 Cityplaza Mall



尋找象印 (續) ~ 太古廣場 (Elephant Parade Hong Kong)




26 則留言:

  1. 睇標題,我以為你又要去太古城買電飯煲添。=))

    ZOJIRUSHI 象印

    回覆刪除
    回覆
    1. Big White Happiness係咪大白兔糖?

      刪除
    2. 我隻電飯煲係日立牌黎架, 講開又講買電飯煲時咪以為係 out date 貨, 點知拆盒後發現係2014年製品 ::cc9014

      刪除
    3. 乜 Big White Happiness 係大白兔糖 ? d 象名全部係官方名黎架.

      刪除
    4. 真係大白免糖。
      http://www.elephantparade.com/index.php/elephants/big-white-happiness/

      刪除
    5. 冇認真去睇啲圖案添 :P

      刪除
  2. 「切開了的橙」很恐佈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 官網係咁講 "The mandarin elephant brings wealth and good fortune to everyone who is lucky enough to pick this special fruit from the tree. Sweet and golden in spirit just like the elephant".或者當隻象耳朵睇係咪冇咁恐佈 :))

      刪除
  3. 上星期weekend 都路過, 但唔知仲有其他地方有展覽, 以為只係太古城有, 當我見到天星小輪那款, 覺得好特別, 仲叫細佬走埋去影相......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係覺得隻天星小輪好特別, 不同於其他象.

      刪除
  4. 哈, 又俾你快一步post添!! >:)
    我影左太古城同太古廣場, 太古城多啲同靚啲, 但係唔知戶外有喎, 個公園喺邊? 仲有, 我見過人地喺太古城影一排排好細隻既象, 又係搵唔到....
    東薈城諗緊去唔去!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一排排好細隻既象係Greyhound Cafe 那層呀.........

      刪除
    2. 即係地鐵一出嗰層? 我幾層行過都唔見.....

      刪除
    3. http://www.elephantparade.com/wp-content/uploads/2014/07/Official-Elephant-Parade-Hong-Kong-2014-Parade-Map-map.pdf
      這裡有晒所有象既位置, 不過好多佢地搬過, 連我都搵唔到.

      刪除
    4. 今日去埋太古廣場咯, 不過我覺得 PP 靚啲, 靚野梗係 PP 優先, 租都貴好多嘛 >:)
      東薈城唔會去喇, 有蝗禍 :))
      漏左5隻我梗知, 因為有地圖嘛, 加上之前有人俾資料我, 個公園好難講俾你知點去, 你過黎帶你去. :D

      刪除
    5. Greyhound Cafe 即係 Cityplaza North G/F, Starbucks 對面, 百老匯行入去, 上次同你食飯 Kam's Cafe 下一層 ::_381 ,
      仲唔知? 你過黎請食飯帶你去 >:)

      刪除
    6. 我今晚都喺太古廣場喎,睇完波又影左一陣大象,不過係九點幾十點lu...

      刪除
    7. 你欠Piazza Verde 74嗰隻? 佢都分得好散喎, 仲散過金鐘!!
      公園同 XX House嗰一批由D出口一直行過去就是了吧?!
      原來係Cityplaza 北, 唔怪得知搵唔到啦, 南同北通唔通到架 (其實我唔記得左上次食飯嗰度喺邊, 太古城實在係10年都唔會去一次既地方), 哈哈... >:)

      刪除
    8. 太古廣場我係昨日朝早影架, 仲行埋去三期影埋嗰三隻.
      Piazza Verde 74嗰隻影咗, 不過post 出黎係另一面, 我欠嗰隻係75 Shine Bright, 佢地話擺喺百老匯左近, 不過搵晒成個場都唔見.
      公園同 XX House嗰一批係由D出口一直行過去, 不過要行返去太古坊.
      Cityplaza 南北場外人係唔識分架, 因為唔會標明, 你地淨係知道一個 Mall 咋.
      都叫你黎多d 太古城請我食飯架啦, 到時咪帶你 orientation 一番 >:)

      刪除
    9. #75 shine bright 去左太古廣場囉, 地鐵一下嚟嗰層最邊邊嗰隻!! 尋日搵第3期嗰幾隻搵左好耐啊!!

      刪除
    10. 咁我始終都係差一隻, 太古廣場L4, #54 Transitions, 嗰隻揾唔到 8-|

      刪除
    11. #54我都搵左好耐,入左酒店上一層電梯就見到

      刪除
    12. 算啦, 唔會再去太古廣場嘞, 等有少少缺陷美 :))

      刪除
  5. OIE 大堂果兩粒巨車厘子吸引我多o的 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩粒車厘子係長期擺設, 任何時間都有得睇 :)

      刪除