2014年8月9日 星期六

Snoopy @ Hong Kong

得到蜻蜓通知知道香港會有史路比展覽, 起初也覺得應該沒有甚麼看, 因為曾經去過大阪的 Snoopy Town, 對香港展覽的規模沒有甚麼期望, 但仍然抵擋不住誘惑, 結果都是抽空去了一趟,
結果仍是那句 : 沒有期望便沒有失望, 就當作遊了一轉船河, 整個展覽最吸引我的就是之前蜻蜓給我的照片看到望海的史路比, 今次也是為了這隻史路比而來.







海運大廈對出的空地, 由於是平日而且接近尾聲, 遊人不多, 來看的自由行更少.


































選擇來回都坐渡輪, 因為人不多, 總好過甚麼時候都是人的地鉄.











18 則留言:

  1. 不是因為接近尾聲, 而是, 香港不太多人懂得 Charles 的留白 . . . http://www.peanuts.com/

    回覆刪除
    回覆
    1. 讀書時睇好多花生漫畫,不過對於查理布朗講既好多時都一知半解,最記得都係嗰句:I can't stand it. :D

      刪除
    2. 唔通我地同一年齡層,我兒時好鍾意畫snoopy。

      刪除
    3. 鍾意史路比係無分年齡既 :)

      刪除
    4. 我比較喜歡 woodstock :D

      刪除
    5. woodstock 有時俾人既感覺都好寸吓 :))

      刪除
    6. 月巴, "香港不太多人懂得 Charles 的留白......" 但佢地會扮識, 好似而家啲怪獸家長成日同啲
      o靚仔o靚妹喺公眾場合大大聲又英文又普通話咁講野, 但係連排隊入口大大隻字寫住"入"同"IN"都要喺人地出口度排隊 :))

      刪除
  2. 我不斷尋找天星小輪內的 Snoopy 或 WoodStock。
    聽講,Woodstock 係 Snoopy 隻狗虱,是嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 返咗黎? 弘前睡魔祭腰斬對你有冇影響?
      天星小輪內有 Snoopy 或 WoodStock ? 不過我坐嗰架由尖咀去灣仔一定冇, 因為唔係遊客線.
      Woodstock 係咪 Snoopy 隻狗虱就唔係好知, 不過都好可愛.

      刪除
    2. woodstock係雀仔喎⋯⋯

      刪除
    3. Nerissa 腰斬前去了。你呢篇話 Snoopy @ HK, 所以我以為船內有 Snoopy, 原來隻船係代表 HK ... XD
      コーさん 原來 WoodStock 只係雀仔,即時覺得佢冇咁得意,我一直以為佢係狗虱,而且是同隻狗 Friend 左既狗虱。

      刪除
    4. o我, 原來你以為係@ HK Ferry :)) .
      我都覺得如果係狗虱都幾得意.

      刪除
    5. Woodstock ~ FIRST APPEARANCE: April 4, 1967
      The fluttering, sometimes sputtering, little yellow bird is Snoopy’s sidekick, whether it’s as faithful mechanic to the World War I Flying Ace, stalwart secretary to the Head Beagle, or root beer drinking buddy. Chirping in a language only Snoopy understands, Woodstock and his feathered friends are never far from Snoopy’s doghouse.
      DID YOU KNOW: Woodstock was first seen in the strip in 1967 but was named in 1970 after the summer music festival . . .

      刪除
    6. The Woodstock Music Festival.

      刪除
  3. 哈哈哈, 我仲以為你唔去添, 我黃昏去左2次, 好鬼鍾意Snoopy攬實Woodstock, 好溫馨!! 有無入貨??

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰日差d 要打俾你問望海史路比喺邊, 後來醒起你幅地圖至搵到.
      我好鍾意你嗰張挨住史路比 (黑衫係咪你?), 不過最衰係冇人幫我咁影 :(,
      冇買到野呀, 好似冇乜野買.

      刪除
    2. 哈哈哈, 你問食蕉望海snoopy喺邊佢即刻答到你啦!! >:)
      啲人擺pose好勁, 又指天, 又挨住snoopy側坐!! 我以為你同你老公去添, 你叫路人甲乙丙幫你影嘛, 呢個係招牌pose喎!!
      啲野都幾貴吓.....

      刪除
    3. 我都有諗過叫路人甲乙丙幫我影架, 不過我驚擰番轉頭人唔見咗連相機都唔見埋 >:) 雖然我架DC仔 cheap 丙. 所以咪剩低隻獨孤精史路比 :))
      啲野我係覺得好唔啱買, 唔係我買開嗰啲.

      刪除