2015年6月17日 星期三

輕狂歲月 ~ 上世紀 XX 年之英國之旅

剛好今天開始一個人飛日本, 上一次應該是已經四分一世紀前了.

我的前半生到過英國三次, 巧合地每次都是一個人在途上, 孤身乘搭十多二十小時的航程, 入境三次都被留難, 雖然已經保險地在港的入境處申請了簽證 (當時持有的護照在英國有居留權).

第一次是追夢, 小學時看過電影 Melody, 喜歡上倫敦的灰濛濛, 更喜歡其中一位主角, 不是乖乖仔 Mark Lester, 而是野性的 Jack Wild.
在國泰滿一年可以出機票, 除了實現往北海道追夢, 第二要去的地方就是英國, 撇下當時的男友獨自飛去, 再與紐約返英的男同學到法國, 二十多天的旅程不亦樂乎, 回港後男友說分手, Let it be 不痛不癢, 早知就留在英國.

第二次離開國泰, 新工還未上班, 臨別秋波出了兩套機票, 一往日本一往倫敦, 當時農曆新年, 日本去不了轉飛倫敦, 然後到同學老家 Manchester, 跟著去了 Newcastle, Liverpool, Durham 與 York, 離開國泰已沒遺憾, 此次只是十多天.

第三次是療傷, 在感情路上狠狠地摔了一跤, 摔得頭破血流, 將自己封閉了差不多半年, 如是者繼續下去, 青山可能會添一員, 毅然辭職拋開一切, 買了一張沒歸期的機票直飛倫敦, 抵埗後在朋友租住的地方租了一房靜靜地住下來, 其間與來自香港或本地的朋友到了荷蘭, 比利時, 法國, 瑞士及意大利等地方, 兩個多月後的一天發覺手鍊的心形吊飾丟了, "I lost my heart in London", 知道是時候可以踏上歸途, 重新出發人生路.

第三次的旅程是有點任性, 但人不輕狂枉少年, 到了某一年紀自然會停下來, 回望曾經任性與輕狂的歲月, 留著當時苦澀的回憶去回味.



以下總結三次的相片, 有些還有印象, 但更多已經忘記.

London

Piccadilly Circus


Trafalgar Square







Big Ben

Westminster









Buckingham Palace







Royal Albert Hall

Tower of London









Tower Bridge





St Paul's Cathedral



Manchester



York











Durham


Cambridge





再別康橋 ~ 徐志摩

輕輕的我走了   正如我輕輕的來
我揮一揮衣袖   不帶走一片雲彩

Silver Stone F1







P.S.去了三次英國的得著是看了三部音樂劇, 記得門票都不是太便宜, 看了

萬世巨星 ~ Jesus Christ Superstar
貝隆夫人 ~ Evita
約瑟的神奇彩衣 ~ Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat

~ 摘自網上 自 青木  ~ 很喜歡這一段

"年輕時,有精力有時間有激情有憧憬,失戀了,即使再怎麼痛,我們也輸得起。只要願意遺  忘和放下,從失敗中成長,汲取經驗教訓,重整心情再出發,總是可以再愛一次。"





22 則留言:

  1. "在感情路上狠狠地摔了一跤, 摔得頭破血流, 將自己封閉了差不多半年", 半年時間, 你的復原能力很高呢..... >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 再唔企番起身可能你唔會識到我咯

      刪除
  2. Marlboro 7 號仔 Pand 得好正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全撞手神,菲林機唔會知道影成點,影咗幾張執到一兩張咁。

      刪除
  3. 果個年代可以咁任性真讓人羨慕! 我老媽人生第一次坐飛機旅行都要等到33歲啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我比較幸運,第一份工做 Airline, 接觸到既人好多都係咁既週圍去,做兩三年辭職跟住出一套飛去第二度地方。

      刪除
  4. Alain Prost, John Watson, Keke Rosberg 如無睇錯就已透露大小姐係1983 年影 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. Post 賽車相都預咗俾你踢爆年份,所以都爭扎咗好耐 :P

      刪除
  5. 遲些我都放D倫敦舊相比你睇下有乜分別 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我啲相有三個年份,唔知你啲係新過定舊過?

      刪除
  6. 有起有跌嘅人生先夠精彩。對於我呢啲只能活响comfort zone入邊嘅人係遙不可及╮(╯_╰)╭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以活喺 comfort zone 既人令人羨慕,事事都順順利利,無風無浪,係枯燥咗少少,但失一次戀令人死好多細胞,甚至有人連活下去既意志都冇埋。

      刪除
    2. 阿女都大啦,你家下咪好逍遙囉。

      刪除
    3. 嘻嘻, 叫做甩咗身咁話囉 :)

      刪除
  7. 你D相雖然係舊,但裏面所影嘅建築物同宜家一樣,阿仔話 York 都無乜變過

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,睇你啲相時比對番我啲相真係有啲驚訝可以幾十年完全冇變,可以見到人家政府同人民點樣愛護歷史,唔會為咗利益而肆意踐踏留下幾百年的古蹟。

      刪除
  8. 你都好,有膽量出走去輕狂,我摔跤後仍然會畏首畏尾、顧慮太多

    回覆刪除
    回覆
    1. 年輕時係唔知個死字點寫, 到人大咗, 責任重咗, 好多時都會左諗右諗, 我都好慶幸曾經不顧後果走咗至算, 唔係困在死胡同內, 下半生都可能改寫.

      刪除
  9. 你年青時代既經歷我一點都沒有,真失敗。主因係無錢和無膽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我年青時代完全冇責任感, 只係知道玩咗至算, 我都冇錢架, 不過深信千金散盡還復來, 當時既社會氣氛係事求人, 所以夠膽辭職返黎再搵過.

      刪除
  10. 歐洲有條例需要注意了:

    http://www.dpreview.com/articles/7602493680/photography-in-public-places-threatened-by-proposal-for-copyright-harmonisation-across-europe

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔該晒, 我都聽過, 不過應該不久既將來都唔會去歐洲住, 所以冇乜影響.

      刪除