2018年8月15日 星期三

25.14 回到東京

二O一八年三月三十一日 (晴) 續

早上吃罷早餐便要起行回東京, 滿以為是星期六關係, 到山梨, 靜岡和神奈川方向車輛會多, 相反回東京去的應該不會那麼塞車, 雖然下午一時還車, 但是都不敢怠慢九時已經出車.

再經過御殿場, 富士山又出現在眼前.


沒有時間停車, 惟有隔著車窗看.







進入高速公路兩旁很多盛放的櫻花樹.





對頭行車線已經排隊, 想不到連這邊也開始慢車但只是行了一小時車程左右, 正常速度的話還有兩小時, 塞車的話便無從估計, 於是打電話到車行說明狀況車行禮貌地回答沒有問題, 不像先前拿車時電話裡面的態度.


結果差不多一時才到達女兒家, 她放下自己的喼換了吉喼給我們到池袋還車, 然後乘車到上野, 因為還未到時間 check in 便到附近下午茶, 但是原來星期六下午茶時段很多地方都人山人海, 結果找到一間還有可愛的熊貓 pan cake.

我們一面吃一面上網找租車明天往千葉看油菜花, 可能是星期日關係, 在各網站的熱門租車地點上野池袋等已經沒有我們想要的車款, 就連剛還車的 Mazda 想租回 CX3 也沒有了, 最後才在女兒住處附近有我們想要的.


ホテル觀月莊上野 (Hotel Kangetsuso)

就在上次住過的きぬやホテル上野隔離, 不過因為老公極不喜歡那間酒店所以選了這裡.




窗外是不忍池.


晚上由上野行去秋葉原晚飯.


見到明亮的月光.



還是到"郁得巴士" 上面吃吉列牛.





25.13 箱根 ~ 玻璃之森美術館 (ガラスの森美術館)


25.15 千葉 ~ 油菜花、火車 @ 小湊鐵路


17 則留言:

  1. 大小姐,nikon下星期發報新機喎😃

    回覆刪除
    回覆
    1. t 先生有興趣?
      我反而有興趣索尼嗰部RX100VI,不過差不多成皮好似太貴:P

      刪除
    2. 想買部D850,不過買番黎都係一年至影得一兩次

      刪除
    3. 同你一樣有人都想買850,不過又唔捨得部Df,又唔會將部D4賣,留住三部機又唔係成日影相,所以而家都係得個諗字。

      刪除
    4. 今日收到料新無反加 adapter 就可以用番 F mount 鏡, 好似又幾吸引, 不過要十一月中至派貨

      刪除
    5. 如果玩多條 line 都好"融"吓 :D

      刪除
    6. 買左850喇, 十月青森又可以兩部機😃

      刪除
    7. t先生, 可以講幾錢同埋邊度買?
      淨青森? 會唔會去其他地方? 十月青森有紅葉好靚, 尤其奧入瀨 😍

      刪除
    8. Z機同鏡成隻sorry copycat, 本來想汁隻Z6, 原來十一月尾至派貨,即係旅行前都買唔到,Z7 成三雞除內置防震就無乜特別,唔駛諗要買機就買850,點解? 唔計pro機,有反無反機身體積重量其實相差唔係太多,但如果你加枝1424,70200之類嘅鏡頭,基本就無乜分別。
      部機咪喺老友度買,依家佢無都乜景因為淨賣nikon ,價錢兩雞三半不平,但老友關係就無乜計較一千幾百,不過我最鍾意揀冧吧,十幾廿部任揀🤪 跟手上去朗豪坊攞贈品(原裝電一舊,一個九唔搭八嘅外置2.5吋硬碟) 同一張所謂要喺nikon度買滿建議零售價二千蚊減一千嘅 coupon(唔知買到乜)就去買張 xqd, 120g 前年買張 2933x 好似唔駛一千,依家得sorry 至有xqd 要賣成千六,真係貴咗好多。
      呢次只係去青森一星期兼十月初,所以理應無乜紅葉睇到,我都想請教大小姐奧入瀨溪可唔可以喺路邊停車影一陣就走呢

      刪除
    9. 總之買到心頭好就乜都抵晒啦😄
      奧入瀨如果唔係紅葉期應該路邊可以停車,紅葉期就算條車路都唔俾行交通管制。

      刪除
    10. 去唔去埋白神山地同十二湖?

      刪除
    11. 會去青池望一望😃

      刪除
    12. 有陽光既清池勁靚!等睇新相機影靚相 😍

      刪除
  2. 炸牛扒上野都有間呀,呢間好味啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個女話上野嗰間好味啲, 不過好多人要等.

      刪除