2018年8月28日 星期二

25.16 千葉 ~ 櫻花、火車 @ いすみ 鐵路


二O一八年四月一日 (晴) 續

養老溪谷差不多已是小湊鐵路終點, 而接著便是いすみ 鐵路起點, 兩條鐵路兩款列車的顏色完全不同, 可能為要配合不同顏色的花朵, 到達総元站意外地見到全是櫻花.

総元站


除櫻花外還有少許油菜花.






很多人等待列車入站, 不過大多數人都不是等候乘搭.









接著跟隨人潮移動至另一地方.







這班車後覺得已經影得差不多, 是日已經大滿足.

隨便到附近下午茶.



店內的陳設很懷舊, 很多鄉郊小店都很有風味, 店舖只有老闆娘一人一腳踢, 但是食物都不差.






火腿芝士飛碟三文治.


西多士, 不過還是覺得港式好吃.


女兒說這蘋果批好味.


四點前已經開始啟程回東京, 還車時間預定在七時, 以為時間會充裕, 但是可能是星期日, 可怕是還在千葉縣已經開始塞車, 回到川口差不多八時, 要是遲些租車公司已經關門.

晚餐在川口, 這是一間連鎖店, 食物質素方面有點像香港的 Saizeriya, 對於食物我的要求不是太苛但是覺得真的不好吃, 那甜品只吃了一口, 但是女兒說這店在這區已經不錯.









25.15 千葉 ~ 油菜花、火車 @ 小湊鐵路


25.17 吉祥寺 ~ 花見 @ 井之頭恩賜公園



12 則留言:

  1. 櫻花油菜花配火車,是絕配美景^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好意外除咗睇到油菜花仲有埋櫻花 :D

      刪除
    2. 呢次旅程睇到咁多桜花,會唔會睇厭咗下次唔睇😃

      刪除
    3. 唔厭架 :) 有得去就好開心但唔會刻意追櫻.

      刪除
    4. 呢個經典影相位,真係無得頂!

      咦…我上次响第度試過西多,入邊有吉士饀,超好食!

      刪除
    5. 我地通常見到最多人企喺度嗰個位一定唔差, 只不過為咗唔阻住人影相可能偏少少, 但係見過有強國人佢地就偏偏要企喺你前面.
      喺日本好少食西多因為太多其他揀同埋就算香港都少食.

      刪除
    6. 香港我廿年無食,但上次我响那霸食嘅完全唔同,好彩試咗。

      刪除
    7. 廿年冇食西多😱 喺香港通常下午茶餐食,食完覺得好漏不過過一排之後又會想食 😋



      刪除
  2. いすみ 鐵路雖然當年都想去埋,但係單靠佢d火車班次真係好吃力…投降...

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢啲班次真係好疏,影完一架車啲人即刻走去另一處,唔會好似小湊鐵路咁會等下一班到。

      刪除
  3. 如果係我今日還唔到車都好麻煩,行程會亂晒。如你真係還唔到車,好彩你女兒都可以幫你還車。

    回覆刪除