2018年8月1日 星期三

25.12 箱根 ~ 小王子博物館 (星の王子さまミュージアム)


二O一八年三月三十日 (晴)

酒店早餐後收拾行裝因為今晚會轉到附近不遠的另一酒店, 幸好之前因為昨晚住宿的酒店客滿沒有連泊, 也是幸好這樣比較到兩間酒店待客之道天壤之別, 因為實在太大差別女兒與老公對今晚的酒店簡直讚不絕口.

今日首先到星の王子さまミュージアム, 這是女兒到箱根的指定景點, 很多小朋友在小時都會讀過小王子的繪本, 但是至現在很多人都認為小王子所講的宏觀世界是深奧的, 即使現在我也承認很多地方還不太明白, 有機會的話都很想重新看一遍.

老公沒有興趣進內, 留在停車場一邊抺車一邊等.


這裡遊人真的不多外國人應該沒有, 至少週圍聽到的是日語, 沒有大聲的刨冬瓜與廣東話.



歐式的童話建築, 很文青.











有一小教堂.






出現在繪本裡的人物, 除了小王子外其他已經不記得了.











在這裡投寄的明信片有這裡的郵戳, 我們每人都寄了一封.







博物館, 進內很多地方不可拍攝, 但是好像之前有人偷影過, 不過總覺得裡面真的沒有甚麼好影.

义開一點, 記得上次在香港參觀了奈良美智的小小作品展, 那是一個私人展覽館, 門口只是有圖畫畫了照相機加X標示, 入內見到很多人舉起手機照相, 我實在有點懷疑那些人是不是真的以為不用圖片的相機形狀物體就真的沒問題 ? 所以我還是希望香港可以像日本用手機拍攝"失打"是有聲的.



經典的蛇吞象.






還有玫瑰花.


從這裡開始可以攝影了, 不過都是覺得用眼看比相機更傳神.





25.11 富士之行 ( 7 ) ~ 箱根廣域


25.13 箱根 ~ 玻璃之森美術館 (ガラスの森美術館)





6 則留言:

  1. 我又諗起以前yahoo年代有位寫北海道BLOG幾出名的blogger(不過消失左了),河口湖個貓貓博物館講明入面唔可以影,佢自己文字都表達左知道,一樣照影(仲講明自己偷影),不知者不罪,唔知道/睇漏眼我覺得可原諒,但明知都去做就….

    博物館我行左十分鐘就番出黎XD 睇過本野都唔太明XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢篇唔知點解印象好深刻,不過原來記錯地點一直以為係箱根,但係細節就記得好清楚,話望住個閉路電視一影唔到佢就舉機影 😒

      刪除
  2. 小王子同Animal Farm都係睇完唔知想講乜嘅讀書年代必讀。我都成日話想睇番,但係真係好懶睇書,本Da Vinci Code睇咗幾年...

    回覆刪除
    回覆
    1. 小王子我睇既係圖畫多過字既繪本都唔明,唔知睇字多既會唔會明多啲呢?
      Da Vinci Code 係睇譯本,如果睇英文我諗睇第一頁已經要投降:P

      刪除
  3. 冇睇過小王子, 係睇妙手仁心先知, 去2次箱根都冇去博物館, 睇完呢扁篇當去咗..哈, 前幾年睇過卡通片, 都唔係太明!

    回覆刪除
    回覆
    1. "妙手仁心"? 吳啟華做嗰套?
      我之前都唔係太知道小王子, 初初買小王子繪本俾個女睇以為咁多圖畫會適合小朋友, 原來都係好難明 :P

      刪除