2011年12月31日 星期六

14.11 輕井澤 ~ 舊輕井澤銀座、雲場池 と 白糸の滝



二O一一年十一月十日 (晴)

繼續將車泊在聖保祿教堂後便前往舊輕井澤, 一來不用四處找停車場, 二來慳回泊車費.

連厠所都古色古香.


舊輕井澤銀座.





舊輕井澤森之美術館, 未去時以為很大, 原來並不, 所以沒有進去.



銀座的盡頭就是ショ一禮拜堂.





之後揸車前往雲場池, 不明為什麼GPS一直帶出了輕井澤, 唯有自已睇路牌, 幸好也找到, 這是輕井澤看紅葉著名的地方, 但也稍嫌未到最燦爛.





鴨子悠閒地午睡, 不經意地被吵醒了.






反而隔壁的紅葉燦爛.





之後原本前往鬼押出し園, 途中經過沒打算去的白糸の滝, 但既然經過便去去, 這不是一個大的瀑布, 但也有大瀑布的氣勢.







淺間山.


又是因為左停一下, 右停一下, 到達鬼押出し園已經四時許, 連入園票都停止出售, 只有望園興歎, 而天色也開始轉暗, 而這裡已是群馬縣, 今夜要到長野縣的松本, 而日本的山路是完全沒有街燈, 晚上在山上駕車實在危險, 所以不作逗留兼程下山前往松本.







到達松本市已經七時許八時, 很多店舖也關門, 草草在松屋吃罷便回酒店.






14.10 輕井澤 (午前)






8 則留言:

  1. 第一次去日本係跟團. 都有到白糸の滝觀光. 轉眼已經過了n年. 時間真係快. 又一年了. HAPPY 2012!
    [版主回覆01/01/2012 11:06:36]Happy New Year !!!

    回覆刪除
  2. 森之美術館有幾層架, 入面玩視覺效果, 幾得意架!! 新年快樂喇, 身體健康啊, 賺多啲飛多啲啊!!!
    [版主回覆01/01/2012 11:12:11]新年快樂 !! 你都要身體健康呀, 做隻強壯既蜻蜓, 飛得更高, 去得更遠. 因為知道高尾山都有個咁既美術館, 所以留番去嗰度.

    回覆刪除
  3. 新年快樂! 你走寶喇,森之美術館好好玩架!
    [版主回覆01/01/2012 11:14:51]新年快樂! 身體健康! 其實這個館係咪同高尾山嗰個差唔多?

    回覆刪除
  4. 我總覺得舊輕井澤銀座其實沒什麼好行,去了兩次都沒買到什麼的,可能我最愛的日式小店不算多,反而有很多美式貨品店鋪,而且實在太多人了,失去悠閑的度假感覺
    [版主回覆01/02/2012 15:08:59]嗰度其實同一般商店街差不多, 不過是去 Shaw House 既必經路, 所以一定會去.

    回覆刪除
  5. 嘻嘻, 新年快樂. ^O^
    [版主回覆01/03/2012 09:05:47]新年快樂 !!!!

    回覆刪除
  6. 初到貴境 加新年快樂~~

    嘩~~尼到又有日本旅記睇~~哈哈~正丫~輕井澤風景真係吾錯喎~
    [版主回覆01/06/2012 13:21:19]新年快樂 ! 多謝光臨, 有時間再來交流交流.

    回覆刪除
  7. 新年快樂 , 遲就遲左D , 依家農曆年咯 , 應該講 , 恭喜發財 , 身體健康 , 大吉大利 , 萬事勝意 . 鴨仔好過癮呀 . haha ...
    [版主回覆01/26/2012 09:24:21]唔遲唔遲, 十月都係拜年時, 祝你龍馬精神, 心想事成, 去北海道玩得開開心心.

    回覆刪除
  8. 我係軽井沢時個GPS又係SHORT晒! 有幾個地方都唔知帶左我去邊, "現在位置"又成日出海添呀
    [版主回覆06/17/2012 21:03:23]未黎既時候都已經從blog友處得知GPS會有問題, 所以有留意路牌.

    回覆刪除