2014年2月7日 星期五

16.14 櫻島 ~ 始め見た活火山


二O一三年十一月四日 ~ 第八日 (晴) 續

在鹿兒島閒逛了一會兒便正式踏上今天的旅程 - 櫻島一週遊, 觀看這裡著名的活火山 ~ 櫻島火山.


雖然火山看過不少, 如富士山, 北海道的有珠山, 遺憾的九州阿蘇, 但現在還在噴的活火山却未有看過, 之前一路問蜻蜓, 當火山爆發時火山灰會不會留在衣物上, 相機上等等.....::_381 非常鄉里.

前往櫻島需要乘搭汽車渡輪, 在渡輪上有種久違了的感覺, 記得很久以前香港還有汽車渡輪的時候, 在不需要趕時間的日子, 往往喜歡乘坐汽車渡輪過海, 當渡輪開行時站在船邊吹吹海風, 比坐在冷氣車廂內更舒服.

碼頭附近 - NHK 電視台



渡輪碼頭


汽車渡輪


渡輪緩緩離開碼頭



在渡輪上


鹿兒島港




櫻島火山, 山頂有很厚的雲層

櫻島港

櫻島溶岩なぎさ公園

附近隨處可見的熔岩





烏島展望所

週遊巴士




櫻島火山


湯之平展望所, 這裡比較近距離觀看






從有村溶岩展望所觀看, 剛好有小爆發

途經再遇上小爆發

黑神埋沒鳥居



繞了櫻島一圈, 最後到道之駅櫻島





櫻島大蘿蔔




這裡的碗是火山石燒成, 買了袖珍版回來

回鹿兒島碼頭大塞車, 但所有車都很有秩序一架跟一架, 沒有插隊的情況出現, 塞車也不會令人煩躁.


16.13 鹿兒島的日與夜




20 則留言:

  1. 櫻島的景點好像比較少,我最想去黑神埋沒鳥居 …… 火山石燒成的碗,應該買隻大的拉麵碗回來煮麵吃 ::mm1963

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係揸車既話,大部份既景點都會去到,不過如果坐巴士就比較麻煩,可能有啲地方去唔到。
      之前喺有田買咗啲陶器,所以唔敢買咁多打得爛既野。

      刪除
  2. 有冇執樽火山灰返香港?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇執呀,不過有買火山灰、火山礫同埋火山石。

      刪除
    2. 買支G嫂未有火山石囉 :D

      刪除
    3. 嘩, "妹仔大過主人"咩, 為火山石o徙幾千蚊, 傻既咩 [-X

      刪除
  3. 駕車真係好, 又去鳥居又去展望所, 我好想去展望所架, 不過無車到!!
    好在個湯底唔係火山灰煮成, 哈哈!! >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 觀光巴士唔到展望所咩, 我仲以為係班次疏咋, 咁鳥居去唔去到? 因為鳥居附近好荒蕪吓 :-?
      個湯底有冇火山灰唔知架, 或者煮緊嗰陣d 風吹火山灰過黎呢? >:)

      刪除
  4. 某次在機上拍攝到的桵島

    http://3.bp.blogspot.com/-Urm4-0orH10/Uirc83qsnbI/AAAAAAAACrY/CT9SHO1gqbI/s1600/Ying+Island.jpg

    回覆刪除
  5. 大小姐, 請問由鹿兒島碼頭點買船飛過桵島呀?

    回覆刪除
  6. 鹿兒島會住Shiroyama Kanyo Hotel, 然後經桵島再去青島...即係人同車一齊過 :D 因為唔知邊處買船飛. 謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果揾唔到,可以去lawson便利店買。

      http://goo.gl/jcDBtH

      刪除
    2. 唔駛買架, 喺碼頭排隊入閘俾錢就得, 好似香港以前既汽車渡輪一樣.

      刪除
    3. t 先生,去完櫻島再去青島去到咪好夜,因為由鹿兒島去揸車要三粒鐘。

      刪除
    4. 所以都係九點半度開車出發, 想去埋都井岬, 不過應該唔夠時間

      刪除
    5. 大小姐, 咁即係轉左去等上船果條 lane 等就得?

      刪除
    6. 其實未到碼頭都會見到啲車排緊隊,跟住車行就得。另外,我去嗰日係平日,但喺櫻島坐船返鹿兒島時好多車,雖然話班次好密,但都等咗幾班船,你要預埋呢啲時間。

      刪除
    7. t先生應該單程,直接東面走人。

      刪除