2018年6月4日 星期一

2018 一個人在途上 ~ 泡菜走一回

聽到我說要到泡菜走一回的時候, 我的哈日族親戚都不以為然.

在天國的雞批, 大長今, 浪漫滿屋年代已經想去泡菜走一轉, 但是每次提出一定有兩個人反對, 理據是無論機票住宿都與日本差不多, 要去不如去多一趟日本, 結果便從來沒有到過.

今次雖然說是一個人在途上, 但實際是我從香港飛去而女兒是從東京飛去在首爾機場會合, 事緣上次去長野時女兒已經說當她轉做正社員時會至少半年沒有大假, 趁著這兩個月還有些相連的假可以放於是便想去首爾一轉, 當時都不大上心, 五月尾她回港又提起這事, 終於落實日期在六月中 19至22號, 但都只是去四天, 她爸爸不會去留港陪伴茶々.

不過我們兩人對首爾一無所知, 第一個想到要請教的人當然是師公1733, 經過無數的 whatsapp 終於好像有少少底, 在這裡要多謝師公幫忙, 餘下一定還有很多問題請教.

雖然我對首爾知的是空白, 但是除了女兒負責自己由東京飛首爾的機票外, 酒店行程還是我担當, 我的機票時間會選擇比她早到和比她遲走, 結果只有香港航空時間可以同時也比快運平, 不過回港班次是晚上11時半, 回到香港是兩時多要等頭班機場快線回家, 要自己獨自一個在不熟識仁川機場 hea 一晚想也是不容易, 至於訂酒店方面還是上日本樂天看介紹再到 Trivago, 結果是在 Expedia 訂房, 總之熟悉程度怎也比不上去日本.

只有頭尾四天應該都不能去太多地方而又不熟路, 簡簡單單食與買罷了, 也可能執執個樣回來XDDD.


30 則留言:

  1. 我對泡菜一向都唔抗拒,只係睇下同咩人去,同老公就唔好哂假期了
    上次都係同D好姊妹(朋友)柴娃娃去shopping、飲飲食食,感覺幾開心
    韓劇唔係我杯茶,所以好多景點都唔識,連出名嘅南山塔係"星星"嘅拍攝場地都唔知,不過當中的幾位姊妹係韓劇迷,其中一位更懂少許韓文又去過幾次,所以有人帶住便好得多
    其實依度都有些網友都有去泡菜,除咗1733仲可以問下蜻蜓

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,其實我第一個就係諗起你因為你係新鮮滾熱辣啱啱去完,不過原來未開始寫。
      當年韓劇初有時覺得新鮮都睇過幾套,後來越來越多追唔切冇睇。
      蜻蜓話佢去係佢家姐領隊所以印象唔深。

      刪除
    2. 我寫咗喇,得一篇咁多咋...
      http://3jfamily.blogspot.com/search/label/2018%2003%20%E9%9F%93%E5%9C%8B%E9%A6%96%E7%88%BE4%E5%A4%A9%E9%81%8A

      刪除
    3. 雖然我都係有人帶路,但今次有D地方係我個friend都未去過,所以我都要幫手搵下點搭車睇下google map搵路,不過去過今次後,我覺得下次再去的話都handle到

      刪除
    4. 唔該晒,睇咗咯,好正好多嘢食,正所謂未出發口水已經流到一地😋
      而家擔心係啲地圖啲字全部都一筒同白板唔識睇,至於餐牌我個女話好多日文字喎。

      刪除
    5. 都唔少日本人去玩,近嘛...
      除咗日文都有中文餐牌架,而且好多食店總有一兩個待應識講普通話,特別係遊客區,所以唔駛太擔心

      刪除
    6. 個女話日本好多人去韓國玩,尤其係多追韓劇既人妻,所以日本飛首爾既航班都好多。
      而家到處都有中文同刨冬瓜都係拜強國人所賜 :D

      刪除
    7. 我上次住間酒店都好多日本人入住
      相反韓國人都好喜歡去日本玩,上次我响倉敷見到兩團韓國人
      強國人一定喇,宜家歐洲都越嚟越多中文

      刪除
    8. 我今次訂弘大間酒店都係喺日本樂天網度搵,可能都會有日本人入住。

      刪除
  2. 19年前去過泡菜國,當年香港仲未播藍色生死戀,泡菜國未HIT,果陣時先去左日本,一年後才去泡菜國,所以同泡菜形成強烈對比,對我黎講泡菜國係輸幾十條街

    回覆刪除
    回覆
    1. 我啲親戚都係咁話泡菜同日本冇得比,連我話知道有間史路比餐廳好多嘢買佢地都叫唔好買,留番返日本買。

      刪除
  3. 想當年我第一次去首爾名字仍是漢城^_^好悶無乜嘢玩,又無乜嘢買,十多年後去過一次影紅葉,即刻喜歡秋天去旅行,但日本和韓國相比,我仍是喜歡日本多啲﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次想去時都係叫做漢城,嗰時未興自由行所以諗住跟團,都搵咗好多旅行社,結果都係在少數服從多數下又去咗日本。

      刪除
    2. 我20幾年前去都係叫漢城,唔知幾時先改做首爾
      韓國同日本相比,無疑一定係日本優勝,但唔少人亦鍾意去韓國,因為消費平過日本,當要睇餸食飯時D人就會考慮去韓國走一轉

      刪除
    3. 係呀,日本同韓國既粉絲都係各有各好,所以學韓文同埋去韓國工作假期既人都唔少。

      刪除
    4. 連你都去埋!? 我一向嘅諗法正正就係你咁講,時間同錢差唔多,寧願去日本! 不過如果乜都唔想plan嘅,我會去泰國或越南。

      刪除
    5. 哈哈,輝哥有冇興趣飛一轉呢?
      總之好多人都係咁諗,所以我話去首爾都好多人話嘥咗張機票,不過今次正正係住日本嗰個話要去。

      刪除
    6. 我未去前都唔知分別,機票你可以話嘥因為有廉航,但消費真係平過日本,去韓國幾日駛幾千,但日本隨時駛個double成萬蚊,當然食玩買嘅嘢係有D分別,不過如果唔抗拒的話間中去一次都OK架...
      韓國女裝款式都唔差,價錢又平,係質哋比日本差D,平平哋著個款都OK
      Fai哥,韓國可能真係唔係好啱你,你買慣日本嘢,韓國嘅你未必睇得上眼,係,要hea要住靚酒店嘅話泰國或越南當然係選擇,但我就唔啱了,熱死辣辣咪攪我,要hea我情願留响香港係屋企hea囉,哈哈..

      刪除
    7. 漢城呢兩隻字真係令人懷念,我去果時仲叫緊漢城,不過樓上說對,買開日本野真係買唔落韓貨,先唔好講我呢個明撐日本的,妹日韓衫都會買,但佢話韓貨質地cutting同lv計係差一截

      刪除
    8. 韓國衫我真係唔知係點樣,而家冇返工更加淨係著 casual 唔會理個款,所以我諗應該唔會喺韓國買到衫,反而個女話想睇化妝同護膚品。

      刪除
    9. 買衫介紹你行江南高速巴士客運站地下街
      https://travel.ulifestyle.com.hk/news/detail/23198/%E9%A6%96%E7%88%BE%E9%AB%98%E9%80%9F%E5%B7%B4%E5%A3%AB%E5%9C%B0%E4%B8%8B%E8%A1%97%E5%96%AA%E8%B2%B7%E6%94%BB%E7%95%A5-%E5%B0%8B%E5%AF%B63%E5%A4%A7%E8%B2%BC%E5%A3%AB
      除咗以上依篇,你可以上google再search,大把可以參考

      刪除
    10. 唔該晒, 呢度好多其他資料, 好有用.

      刪除
  4. 日本同歐洲機票差不多價錢, 所以而家都係去歐洲多...哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,淡季歐洲機票好平,好似飛英國都係四千樓下,不過越來越冇信心坐長途機,因為瞓唔到驚到目的地得番半條人命 😓

      刪除
  5. Sa姐,要shopping可以去新沙洞,嗰頭D coffee shop同甜品店都好好,高速客運站我淨係買到襪咋!其實你住喺弘大都好多野食同埋買衫,明洞樂天百貨超市嗰層有間麵包舖D士多啤梨超正!放心,韓國好多人識日文同國語,除咗冇乜禮貌其餘都0K架,玩得開心D啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 另外護膚品我住力喺樂天百貨Duty free shop買,因為我有張ViP card會再平D,如果你買得唔係咁多嘅話可以喺返弘大買,聽人講話D贈品會多D,同埋服務態度會好好多,盡量唔好喺明洞D街舖買化妝品,有D舖賣假貨

      刪除
    2. 唔該晒,和豚媽媽。
      我呢篇係拋磚引玉,果然好多 expert 俾心得,我都有去睇和豚媽媽啲韓國介紹,不過全部進階版 😅

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    4. 我凈係識食同買野。。哈哈! 你有冇睇韓巢?有中文同日文版,好多日本人都睇,連我住喺香港嘅日本朋友都係睇佢,你睇睇嗰度有冇啱用嘅coupon

      刪除
    5. 唔該晒,和豚媽媽。
      而家睇緊,好多嘢睇!

      刪除