2018年6月27日 星期三

2018 泡菜走一回 ~ 美食

未出發已經敲定要食甚麼甚麼, 奈何想食太多日子太少, 最後唯有濃縮每餐吃少點吃多幾餐, 尤其要留肚掃街.

六月十九日, 到達仁川機場已經四時許, 會合女兒後坐機場巴士到弘大酒店 check in 後已經七時多, 所以沒有費時到其他地區, 隨便在酒店附近找間有想吃的東西.

弘大翁多來, 也不知是不是有名, 外面望不錯就是了.

翌日早上攝








人參雞湯.


雞塊年糕加麵, 好味但頗辣, 點菜的時候不知會辣, 幸好老公沒有同來, 他完全吃不了辣.


飯後的塔型雪糕, 吃時頗麻煩, 一面吃一面溶.


六月二十日,

明洞味加本, 女兒看日本旅遊書介紹, 去到十枱有八枱都是日本人.



南瓜粥.


雜菇牛肉粥, 與香港吃的有少許不同但都好吃.


五時左右已經開始掃街.



明洞燒肉專門店韓牛房, 可惜結帳時忘記出示閃閃書, 平白損失了九折優惠的 W7000 -_-!







燒肉有阿珠媽幫手不用担心自己燒得太燶或者未熟.


吃完繼續掃街.

六月二十一日, 江南站 Charlie Brown Cafe 朝聖, 原來香港也有女兒曾經去過, 不過當時多人和不太好吃, 女兒說下次回港我們會再試.





竟然客人不多.


















其實食物沒有甚麼特別, 主要是行小賣部.




午餐在東大門設計廣場裡面的食店.




牛骨湯.


石頭鍋飯.


晚餐在明洞媽媽的家, 今次記得出示閃閃書, 九折優惠平了 W6000 :D, 不過忘記了影店舖.

2019年4月攝


醬油蟹, 女兒非常喜歡吃, 可惜太貴太少.


上枱還會郁的八爪魚, 點菜時已經問女兒吃不吃, 原來她以為是八爪魚刺身, 見到時嚇一跳.


部隊鍋.


飯後在酒店附近食冰.




六月二十二日, 早上在酒店附近找早餐吃, 不過找了很多間竟然早餐會售罄.




女兒坐五時的航班回東京, 因為廉航沒有飛機餐, 在機場吃飽才上機, 而我就在稍後買麵包吃.






14 則留言:

  1. 又凍蟹,又冰,對肚仔好大挑戰

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲蟹拎上黎時見到係有啲猶豫,食完仲去掃街完全冇諗過肚既問題,而家俾你提到又覺得確有風險存在 😅

      刪除
    2. 蟹係生嘅,但應該無雪過,我哋食完都無事
      韓國食我唔驚,反而唔夠膽响香港食,唔知俾D咩蟹你食

      刪除
    3. 香港食可能都會衛生啲, 我反而佩服有人夠膽喺大陸食生嘢.

      刪除
    4. 但如果响香港水域捕獲嘅蟹生食的話就咪攪了,其實好多人都會去鷺梁津食海鮮,即買即煮,尤其大大隻嗰D蟹,比日本平好多,因為我其中一個朋友唔食海鮮,食咗醬油蟹就算,所以無去

      大陸就貼錢請我都唔會食

      刪除
    5. 我都想食海鮮, 不過兩個人叫唔到啲乜食又唔想搵, 其實我係有啲怕食生嘢不過講到醬油蟹咁出名冇理由唔試.

      刪除
  2. 醬油蟹 好多蟲 不宜多吃

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝師公提醒,試過一次下次唔會再食,話晒都貴同完全唔知衛生狀況。

      刪除
    2. 我未食過架,只是在新聞報導中聽到咋。

      刪除
    3. 醬油蟹啲蟹我覺得一般, 反而覺得醬油好味.

      刪除
    4. 我食嗰間D蟹好多膏好新鮮好好味,我D朋友都話好味
      响韓國食應該唔驚,响香港就唔好食了

      刪除
    5. 我個女都話好好味, 話下次有機會再黎要encore, 因為今次太細隻.

      刪除
  3. 我收到既資訊唔係話隻蟹乾唔乾淨,新唔新鮮。係話個蟹殼有膏嗰度會有機會有好多蟲。

    回覆刪除