2018年6月24日 星期日

2018 泡菜走一回 ~ 買物

從來未試過去旅行去時行李是13kg, 裡面有好些帶給女兒的食物, 回程是14kg, 裡面包括女兒在東京幫老公買的波鞋和波襪, 沒有手提行李沒有簽過一張信用卡沒有買食物連最想買的泡菜也沒有, 因為泡菜要冷藏以為到機場才買, 怎知坐的航班飛十一點半入閘後大多店舖已經打烊, 找到一間有得買但是以美元計覺得太貴不化算, 今次錢最多是用在食方面, 連兩張機票, 酒店, 兩個人食同行四天 (第一天是晚餐與第四天是午餐) 也用了過萬, 所以回來後有人說真的與去四天日本差不多.

第一次去韓國, 一直以來都以為同日本可以較一日的長短, 但是從入境一刻開始完全改觀, 覺得首爾不可能是東京, 甚至與日本二線城市仙台、福岡都不像, 可能沒有去到最 top 的商業區, 感覺無論城市的建築物, 交通的混亂, 電單車甚至汽車很多都不依交通燈號, 往往已經紅燈行人開始過路依然不會停下來, 這點都很像台灣, 女兒甚至說像東莞.

至於買衫方面, 女兒逛了很多店, 她真的很有意思買衫, 所以帶少了一天的衣服, 無疑價錢很平但是她說沒有非買不可的衝動, 結果衣襪方面只是買了一對襪, 買得最多當然是護膚與化粧品, 只是面膜已經買了二十塊, 原來重量不簡單, 差點因為那些面膜超過她買的 15kg 行李.

在韓國用錢時我們一直是用韓圜減一個零用円計算, 所以任何東西都好似好平, 還有有趣的是到很多地方都有人與我們說日文, 而女兒也覺得用日文溝通比用英文與刨冬瓜方便.

女兒買得最多是毛毛公仔, 最大一隻啤啤熊更佔了四分一隻喼的空間.


我買的另一款首爾塔啤啤熊.


兩支手膏只是一千円左右.


當然有史路比的地方怎會不去朝聖.



如果茶々沒有玩具牠搜查喼時會好失望, 不過這玩具是 MIC 只是 200円所以不用十分鐘已經咬爛.


第一次坐香港航空出乎意料地覺得很不錯, 以前無論坐國泰,日航,全日空對飛機餐都是吃少少的我, 竟然今次來回程都沒有吃剩.

在未去首爾前已經買了2019年一月飛東京的香港航空, 期待下次都會像今次一樣滿意.


30 則留言:

  1. 嘻嘻﹗我都是不太喜歡韓國,需然秋天景色都好靚,但韓國人好粗魯架,男女都一樣>_<食個方面我又覺得不太合我胃口,咁快又買定下年機票?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就好鍾意食韓國食物, 如果再去韓國都係為咗食 :D
      見到香港航空做特價所以買定, 因為啱啱可以同個女慶祝埋生日.

      刪除
  2. 啲人話似深水埗!日本二三線城市其實好舒服喎。最怕大阪人多啲人又粗魯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得一個大城市遵守交通規則好緊要, 但係見到明明行人過路燈綠燈電單車都照行, 行人路好多時都見到汽車泊喺度甚至行緊.

      刪除
  3. 其實係咪唔應該比較呢? 或者我哋依D經常去日本嘅人覺得韓國唔係我哋杯茶
    不同國家文化、思想、習慣...等都不同,主要睇下啱唔啱自己,我身邊有認識嘅人好鍾意韓國,等同我哋鍾意去日本咁,anyway,總覺得自己親身體驗過好過只聽人講

    回覆刪除
    回覆
    1. 未去之前一直以為首爾同東京會係一樣, 摩登程度應該不遑多讓, 可能我住弘大, 行既係明洞見唔到.
      感覺最明顯係坐地鐵, 售票大堂見唔到大幅鐵路圖講解點轉車, 又冇由呢個站到那個站既車費, 去咗咁多日都唔知價, 只係知 T-Money 冇錢要入錢.
      不過韓國可能都會再去因為我同個女都極鍾意食韓國食物, 尤其係掃街 :P

      刪除
    2. 仲有一樣好似好多翻版物品, 衣服公仔周街賣既以價錢計應該唔係正版.

      刪除
    3. 我一直都唔抗拒韓國,只係要搵啱partner去,所以我都唔會抹殺再去嘅可能性
      去韓國只要有明確目的就得,護膚化粧品同食物已經可以係你個女嘅藉口,不過唔駛好似日本咁經常去,久唔久去一次已經足夠

      刪除
    4. Yes, 好多翻版貨,我都買咗一堆翻版襪
      N年前未興返大陸買A貨時D人多數會去韓國買,當時LV都冒得好真架..

      刪除
    5. 所以有啲驚訝一個屬於國際級既大城市冇對知識產權既保護,初時都唔係太相信嗰啲係翻版,後來去到好多地方都有得賣價錢平到不合理至信,奇怪佢地舉辦過啲大型國際活動應該會修正呢啲損害國家形象既東西。

      刪除
  4. 同老公跟團去過一次韓國, 老公就唔肯再去, 話韓國人粗魯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 韓國真係唔多男人去,見親都係女人,日本,台灣,強國,香港,甚至歐美中東都好多,可能我去得四日咁短又唔係好覺韓國人粗魯。

      刪除
  5. 韓國人粗魯無禮貌絕對係我廿年前跟團的印象,再望埋D地方街道景點我以為自己番左大陸,我妹三幾年前自由行(佢自由行韓國3/4次咁上下啦都唔係多),佢話韓國人依然無變

    香港航空我不嬲都好BUY,佢做Promotion時平過廉航呀喂

    回覆刪除
    回覆
    1. 大陸廿幾年冇返去無從比較,不過佢地啲街道又真係好鬼似台灣,尤其商場真係好似上面輝哥話齋似深水埗。
      今次同出年張機票同快運比就係平咗一截,其實好多時廉航加呢加咯仲貴過傳統航空,如果諗住去唔過七日,以後都會吼港航。

      刪除
  6. 我又like韓國多過日本好多噃。第一次去韓國係2015年,未去呢次之前,我對韓國一無所知。去完第一次韓國之後,而家一年去兩次,一次睇櫻花,一次睇楓葉。

    因為我去韓國自駕,所以活動範圍是整個韓國而唔係單只在首爾。除左在首爾會被韓國人撞之外,其餘地區就從未遇上過喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我都識小小日文關係,個女未喺日本時已經覺得日本無論文字溝通方面都冇問題,韓國如果唔係遊客區溝通好唔方便。
      我又冇俾韓國人撞,反而有次坐地鐵隔離個大叔見到我前面有空位仲叫我坐添 :D

      刪除
    2. 嘻嘻,1733就係喜歡韓國多過日本嘅例子
      我有試過俾韓國人撞,不過都知韓國人係咁預咗

      刪除
    3. 師公唔單只係台灣expert, 而家仲做埋韓國旅遊專家.

      刪除
  7. 覺得韓國人比較大開大埋,啱我多啲。

    我試過在濟州一間麵店,和阿朱媽全程用漢字溝通,佢寫啲漢字仲寫得幾靚添呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 師公去度度都自駕方便啲,我地對於揸左軚車始終冇信心。
      反而我地去過幾度食野可以用日文溝通。

      刪除
  8. 我都買左2019年1月既機票喎,不過又係飛仁川。

    回覆刪除
    回覆
    1. 師公飛幾號?我坐8號凌晨機。
      一月韓國會有雪,今次咪要雪駕?

      刪除
    2. 我1月5日飛呀!我中午後既航班。

      係呀!今次係雪地自駕呀!

      刪除
    3. 師公, 今次係咪第一次雪地揸車? 我地都可能會揸車不過要睇吓到時天氣至決定.

      刪除
    4. 第一次在廿幾年前既美國,不過當時只係得一天在好少雪既雪地上開車,仲無雪車輪和鐵鍊添。原因是去嗰個位當時唔應該會落雪。

      今次會揀雪地開車,主要係團友在今年4月去韓國賞櫻既時候,去左一個韓劇鬼怪既拍攝場地,但套劇既情景係雪地,所以團友想去多一次呢個景點,但要有雪景睇。

      平時我地唔like落雪去旅遊,唔係怕凍,但我無雪地開車經驗和成個行程都係白色,唔似得賞楓時咁多色彩和會攪到架車好烏租。

      刪除
    5. 我都係會去8日,你去玩幾多日呀?

      刪除
    6. 我都係會去8日, 不過最後一日九點早機走.
      我老公都係冇雪地揸車經驗, 不過之前就試過揸普通車遇到雪地, 所以今次唔會喺香港預先租車等去到至算.

      刪除
  9. 我就全程雪地自駕,我會十二分小心開會。不過我就要預早book車,所謂早就係出發前的60天才比book車。其實我11月都會飛一轉去韓國賞櫻架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得雪地揸車一定小心為上,情願慢慢行睇清楚因為雪地始終充滿未知既因素。

      刪除
    2. 小心為上係我自駕遊既首要原則

      刪除